Termin szkolenia
2024-05-20 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.
SZKOLENIE ONLINE, 20 MAJA
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
W trakcie szkolenia uczestnicy:
- nauczą się tworzyć teksty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale sprzedają
- nauczą się projektować teksty zgodnie z modelem AIDA (Attention, Interest, Desire, Action)
- przećwiczą tworzenie angażujących treści z wykorzystaniem skutecznych szablonów i technik copywriterskich
- pod kierunkiem trenera będą tworzyć persony swoich odbiorców, aby polepszyć z nimi komunikację
- będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
OPINIE O SZKOLENIU:
- Trochę sie obawiałam formuły online szkolenia, ale teraz myślę, że to była lepsza opcja. Pani Justyna Bakalarska posiada umiejętność utrzymania uwagi, ale też świetnie słucha i udziela wskazówek na bieżąco. (Pracownik Travelplanet SA)
PROGRAM SZKOLENIA
1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?
- Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
- Sztuka tworzenie person odbiorców
- Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników
2. Cechy copywritingu sprzedażowego
- Język korzyści – praktyczne zastosowanie
- Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
- Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?
3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
- Treści online i offline - podobieństwa i różnice
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
- Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
- Jak dbać o czytelność tekstów
4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu
- Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
- Leady, które czytają wszyscy
- W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
- Jakość nie ilość - jak kondensować treści
5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego
- Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
- Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
- Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty
6. Przygotowanie tekstów
- do sklepu internetowego
- stronę firmową / bloga
- do materiałów drukowanych
- na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin
- ... różnice i cechy wspólne
7. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w copywritingu sprzedażowym?
- Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
- Możliwości ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
- Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
- Pomocne wtyczki do ChatGPT
- Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT
Polecamy też szkolenie: NEUROCOPYWRITING
ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.