Termin szkolenia
2024-04-15 (4 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
2850 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.

SZKOLENIE ONLINE 4-DNIOWE, 15-16 oraz 22-23 KWIETNIA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Kompleksowe szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć certyfikat DIMAQ, najważniejszy oficjalny, branżowy certyfikat potwierdzający profesjonalne umiejętności w zakresie digital marketingu. Egzamin przeprowadza IAB Polska. 

CZYM JEST DIMAQ?

To międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację.
Potwierdza kwalifikacje pozwalające na prowadzenie działań operacyjnych w digital marketingu. Jest skierowany do osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą potwierdzić swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczególności dla:

  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online;
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
  • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
    (źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DIMAQ)

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1.

1. Digital Marketing – podstawy

  • Rynek reklamowy w Polsce
  • Użytkowanie mediów cyfrowych
  • Internauci w Polsce, kluczowe aktywności w sieci
  • Podstawowe pojęcia
  • Podstawowe wskaźniki skucesu
  • Formaty reklamy
  • Kluczowe trendy w świecie cyfrowym

2. Strategia marki w świecie cyfrowym

  • Definicja strategii
  • Badanie rynku i konkurencji
  • Segmentacja, persony, kluczowe opinie klientów
  • Analiza rynku, otoczenia, silne i słabe strony
  • Definicja propozycji marki /USP, uzasadnienie /RTB
  • Konstruowanie przekazu rynkowego
  • Modele biznesowe w świecie Digital
  • Multichannel vs omnichannel
  • Inbound vs outbound
  • Mapa podróży Klienta, ZMOT

3. Planowanie kampanii w internecie

  • Kanały komunikacji w sieci
  • Badania i segmentacja
  • Współpraca z agencją, brief, przetarg
  • Planowanie kampanii
  • Media-mix
  • Affinity
  • Atrybucja
  • Lejek sprzedażowy
  • Budżetowanie kampanii, modele rozliczeń
  • Mierzenie kampanii, zarządzanie efektywnością

 

DZIEŃ 2

4. Display Advertising

  • Formaty reklamy display
  • Modele sprzedaży display
  • Planowanie kampanii display
  • Podstawowe pojęcia w kreacji display
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Mechanika GDN

5. Video Advertising

  • Obraz reklamy video w Polsce
  • Rodzaje i formaty reklamy video
  • Reklama w YouTube
  • Storytelling
  • Kreacja video
  • Product placement, reklama kontekstowa
  • Vlogerzy, agencje MCN
  • TV hybrydowa
  • Mierzenie efektywności reklamy video

6. SEO - optymalizacja i pozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach

  • Wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie w wyszukiwarkach
  • SEO: optymalizacja stron www
  • Inbound marketing /link building
  • Domena
  • Roboty
  • Black Hat
  • Audyt SEO
  • SEA: reklama PPC w wyszukiwarkach, bidding
  • Definiowanie słów kluczowych, Keyword Planner
  • Google Search Console
  • Śledzenie skuteczności kampanii, UTM-y, konwersje
  • Google Ads

7. Programmatic /RTB

  • Programmatic w Polsce
  • Programmatic buying
  • Model sprzedaży RTB
  • Podstawowe definicje
  • Targetowanie predykcyjne
  • Modele atrybucji
  • KPI i efektywność RTB
  • Fraudy, zapobieganie

 

DZIEŃ 3

8. E-Mail Marketing

  • Budowa i higiena bazy, permission marketing
  • Zgody, aspekty prawne
  • Segmentacja, potrzeby odbiorców
  • Newslettery
  • Realizacja komunikacji e-mail
  • Kreacja i kompozycja e-maila
  • Spam, filtry antyspamowe
  • Narzędzia do wysyłki
  • Marketing automation
  • Mierniki i monitoring efektywności

9. Influence Marketing i Social Media Advertising

  • Obraz mediów społecznościowych w Polsce
  • Marketing szeptany
  • Modele współpracy z influencerami, rozliczenia
  • Social listening, mierzenie efektywności
  • Lokowanie
  • Hashtagi
  • Reklama i konkursy na Facebooku

10. Content marketing  i copywriting w internecie

  • Reklama natywna
  • Dystrybucja treści
  • Copywriting w sieci
  • Aspekty prawne

11. Mobile Marketing

  • Smartfonizacja
  • Multiscreening
  • Formy reklamy mobile
  • Serwisy i aplikacje mobilne vs natywne, RWD
  • Augmented Reality vs Virtual Reality
  • SMS /MMS marketing
  • Proximity marketing, QR kody, NFC, beacons
  • Internet of Things, wearables

 

DZIEŃ 4.

4. E-Commerce

  • Rynek e-commerce w Polsce
  • Inspiracje i zachowania nabywców
  • ROPO vs Showrooming
  • Ruch na urządzeniach mobilnych
  • Marketing afiliacyjny
  • Metody zwiększenia konwersji i optymalizacji sprzedaży
  • Dropshipping
  • Monitoring mierników sukcesu w e-commerce
  • Chatboty
  • E-commerce a User Experience
  • Trendy w e-commerce
  • Aspekty prawne

5. User Experience

  • UX a Usability
  • Heurystyki Nielsena
  • Metody badawcze, click-tracking, litera F, linia zanurzenia
  • Audyt UX
  • UX w E-Commerce

6. Analityka internetowa

  • Co mierzyć? Przegląd KPI
  • Google Analytics, mechanika konta, parametry
  • Narzędzia monitoringu i pomiaru celów

7. Prawo w internecie

  • Umowy, składanie zleceń, odpowiedzialność
  • Nieuczciwe praktyki rynkowe i konkurencja
  • Reklama porównawcza
  • Prawo a media społecznościowe
  • Lokowanie produktu
  • Reklama żywności, produktów leczniczych, alkoholu, gier hazardowych, tytoniu
  • Przesyłanie informacji handlowej
  • Ochrona danych osobowych, RODO

ZOBACZ NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE:

AI W MARKETINGU  - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie ONLINE)

AI W MARKETINGU  - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w WARSZAWIE)

AI W MARKETINGU  - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w GDAŃSKU)

Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta

Video w social mediach dla biznesu - Instagram Reels, TikTok, YouTube (nagrywanie, montaż)

Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Brand Purpose - tworzenie i wdrożenie wyższego celu marki 

Grafika - UI desing. Projektowanie do internetu z użyciem Figma

TikTok dla biznesu: działania promocyjne i wizerunkowe

E-commerce - struktura sklepu, główne narzędzia i kanały marketingowe

Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta

Specjalista Marketplace: Allegro i Allegro Ads oraz inne platformy

ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.