E-marketing dla firm z małym budżetem. Warsztat dla mikro i małych firm oraz organizacji non-profit

1. Jak zbudować strategię reklamową i sprzedażową przy niewielkim budżecie?

  • Jak wykorzystać darmowe i niskobudżetowe sposoby promocji produktów/usług w internecie dysponując niewielkim budżetem reklamowym?
  • Jakie narzędzia przekładają się na sukces? - między świadomością istnienia firmy, lokalu, dostawcy i jego produktów a pozyskiwaniem klientów na usługi
  • Strategie reklamy online w docieraniu do klienta w internecie krok po kroku - jak sprytnie rozdzielić budżet reklamowy w zależności od specyfiki produktu/usługi i grupy docelowej
  • Jak dobrać optymalne narzędzia do celów aktywności - od wizerunku do sprzedaży
  • polecanie, rekomendacje i marketing szeptany - jak wykorzystać to co ludzie mówią na większą sprzedaż?
  • Wyszukiwarka Google lokalnie - jak zaistnieć w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania?
  • Katalogi i mapy w ramach marketingu lokalnego - jak przenosić informacje z offline do online?
  • E-mailing i SMSy - jak skutecznie i bezpośrednio docierać do odbiorcy generując sprzedaż?
  • Social Media lokalnie - jak wybrać platformę, co pisać i jak kierować przekaz do lokalnych odbiorców?
  • ePR i Content Marketing - jak treści w sieci wpływają na działania potencjalnych klientów?
  • Jak internet przekłada się na wizyty w sklepie i placówce usługowej?
  • Moje pierwsze kampanie w internecie – jak zacząć i jak optymalizować koszty i skuteczność?
    • jak definiować realne cele działań reklamowych online?
    • jak wybrać narzędzia e-marketingu w zależności od celu kampanii i grupy odbiorców? – kiedy postawić na wyszukiwarki a kiedy wysłać mailing?
    • w jaki sposób przygotować formaty i kreacje reklamowe?
    • czym się kierować i jak skutecznie dobierać powierzchnię reklamową?
    • praktyczne aspekty planowania budżetu i harmonogramu, czyli ile „to” kosztuje?

Ćwiczenie - planowanie kampanii reklamowej przy minimalnym budżecie dla rynku lokalnego na przykładzie sklepu i/lub lokalnej firmy usługowej + projektowanie formatu reklamy online

2. Jak stworzyć „za darmo” i udoskonalać firmową stronę WWW lub sklep internetowy?

  • Jak zacząć? Projektowanie serwisu i sklepu krok po kroku – 10 kluczowych aspektów WWW
  • jak wybrać platformę i dobrać narzędzia optymalizacyjne na WWW? Darmowe i autorskie CMS oraz sklepy internetowe
  • w jaki sposób zaprojektować serwis internetowy, który będzie realizował działania sprzedażowe w sieci? – grafiki i szablony oraz najlepsze, bezpłatne banki zdjęć
  • jak przygotować treści, grafiki i mechanizmy do publikacji online?
  • TOP10 narzędzi przydatnych w pracy i optymalizacji serwisu internetowego
  • jakie kody i skrypty warto umieścić w serwisie by monitorować i zachować kontrolę nad WWW?
  • Strony produktowe i e-commerce - jak modyfikować witryny sprzedażowe?
  • jak zmodernizować serwis by nie dezorientować użytkownika i nie zmarnować pozycji
    w Google?
  • Optymalizacja konwersji w praktyce - co warto zmodyfikować witrynę by zwiększyć sprzedaż i konwersje nawet o kilkadziesiąt procent?
  • Jak skutecznie pisać do WWW? 10 kroków do optymalizacji treści w serwisie - od nagłówków przez leady po artykuły – copywriting w praktyce
  • SEO bez tajemnic - jak optymalizować witrynę i zwiększyć pozycje w Google SERP?
  • TOP20 elementów, które każdy projektant powinien znać

Projektowanie szablonu strony sprzedażowej. Najlepsze wzorce i anty-przykłady WWW - Polska i świat

3. W jaki sposób prowadzić kampanie bezkosztowe i zmierzyć sukces działań przy minimalnych budżetach?

  • Czy można prowadzić kampanie bez budżetu?
    30 pomysłów i inspiracji na bezpłatną i niskokosztową reklamę online i komunikację w sieci
  • Jak kalkulować koszt akcji online? – ile kosztuje wizyta, a ile pozyskanie klienta w sieci w zależności od kategorii produktu i usługi?
  • Jak obliczyć koszty konwersji, ROI, CTR, CPC, CR, CPA?
  • Gdzie i w jaki sposób oszczędzać na promocji online i nie stracić na skuteczności?
  • Jak na podstawie danych z Google Analytics dowiedzieć się, które działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży?
  • Jak interpretować raporty standardowe w Google Analytics: użytkownicy, kanały i źródła ruchu, słowa kluczowe, zachowanie na www?
Termin szkolenia
2018-03-12 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.