Tworzenie sklepu internetowego. Skuteczne narzędzia i strategie

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

Odbiorcy:

Właściciele e-sklepów, E-Commerce Managerowie, Digital Media Managerowie, Webmasterzy, Redaktorzy stron www, Brand Managerowie, Category Managerowie, Product Managerowie

Efekty:

Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności budowy optymalnej witryny sklepowej w celu osiągnięcia najwyższej konwersji odwiedzających na sprzedaż, zarówno od strony technicznej, jak i merytorycznej. Dowie się, jak najefektywniej przyciągnąć ruch internautów do e-sklepu, jak działają lejki sprzedażowe, jakie taktyki i strategie stosować. Pozna również niezbędne aspekty prawne wpływające na działalność e-sklepu na polskim rynku.

1. E-Commerce

  • Handel w sieci; rynek e-commerce w Polsce
  • Inspiracje i zachowania nabywców
  • Czynniki wpływu na decyzje zakupowe, trendy
  • Lejki sprzedażowe
  • ROPO i Showrooming
  • M-Commerce
  • Platformy sklepowe; dropshipping; marketing afiliacyjny
  • Czynniki wpływające na konwersję
  • Pomiar efektywności, KPI, analizy

2. Działania SEO podczas tworzenia e-sklepu

  • Najważniejsze koncepcje i modele w pozycjonowaniu sklepu internetowego
  • Zachowania użytkowników w wyszukiwarce
  • Wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie w wyszukiwarce
  • Mechanika SEO; optymalizacja on-page i off-page; praktyki white hat i black hat
  • Audyt SEO sklepu intenetowego

3. Inboud marketing w e-commerce

  • Narzędzia inbound marketingowe w e-commercu
  • Strategia i planowanie inbound media-mixu;
  • Link building; marketing szeptany

4. Jak używać content marketing w sklepie internetowym

  • Koncepcja POEM
  • Strategia planowania contentu
  • Copy w marketingu contentowym
  • Sposoby dystrybucji treści; reklama natywna
  • Monitoring i pomiar skuteczności, KPI i analizy

5. UX – elementy doświadczenia klienta w sklepie internetowym

  • UX a Usability
  • Heurystyki Nielsena
  • Makiety
  • Metody badawcze
  • Click-tracking; modele atrybucji, ścieżki konwersji; elementy modelowego e-sklepu
Termin szkolenia
2019-08-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Katowice - Hotel Focus Katowice Chorzów
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.