Termin szkolenia
2024-06-11 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.

SZKOLENIE ONLINE, 11-12 CZERWCA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

FORMA SZKOLENIA:

  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej
  • Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu.
  • Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
  • Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu, jak również sprzedaży

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością Excela oraz osób średniozaawansowanych, które chcą ukierunkować swoją dotychczasową wiedzę na wykorzystanie jej w marketingu, analizach i raportach marketingowych.

Narzędzia i funkcje Ms Excel uczestnik szkolenia pozna na przykładach:

  • obliczania wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, kosztów
  • tworzenia budżetu kampanii marketingowej oraz analizy kosztów
  • analizy rentowności
  • analizy badań prowadzonych wśród klientów
  • graficznej prezentacji wyników marketingowych i sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów kampanii
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • rachunku marżowego
  • konsolidowania danych dot. kampanii reklamowej
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
  • tworzenia analiz i kalkulacji, analizy ABC-XYZ
  • graficznej prezentacji wyników sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów sprzedaży i wielkości zamówień
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
  • konsolidowania danych sprzedażowych
  • importu danych z zewnętrznych źródeł

PROGRAM SZKOLENIA EXCEL DLA DZIAŁÓW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

1. Wprowadzanie różnego typu funkcji:

  • Funkcje logiczne
  • Funkcje statystyczne
  • Funkcje matematyczne
  • Funkcje daty/godziny
  • Funkcje informacyjne
  • Funkcje wyszukiwania
  • Funkcje tekstowe

2. Obsługa błędów

3. Formatowanie warunkowe:

  • Reguły wyróżniania komórek
  • Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
  • Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego

4. Praca z tabelami

  • Tworzenie tabel
  • Formatowanie tabel
  • Automatyczna aktualizacja tabel
  • Tworzenie formuł w tabelach

5. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami

  • Tworzenie połączeń (w tym odwołania względne i bezwzględne)
  • Konsolidacja danych

6. Poprawność danych

7. Wypełnianie błyskawiczne

8. Sortowanie i filtrowanie danych

  • Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
  • Filtrowanie zaawansowane
  • Fragmentatory

9. Tabele przestawne

  • Tworzenie i aktualizacja danych
  • Modyfikowanie
  • Zmiana sposobu podsumowywania danych
  • Grupowanie danych
  • Pola i elementy obliczeniowe

10. Wykresy przestawne

11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych

  • Dobór typu wykresu do danych
  • Wstawianie wykresu
  • Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
  • Wykresy z dwoma osiami
  • Wykresy zaawansowane

12. Narzędzia do optymalizacji

  • Szukaj wyniku
  • Solver

13. Import danych

14. Makra

  • Rejestracja makr
  • Uruchamianie makr
Trener
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.