Kreatywność w reklamie i marketingu

VOUCHER NA SZKOLENIA W 2018

Kup voucher w grudniu 2017. Przyjdź na szkolenie w 2018.
Cena vouchera tylko 1390 zł. Zamiast 1590 zł. Oszczędzasz 200 zł.
Oferta ważna tylko do 31 grudnia 2017.
Dowiedz się więcej: VOUCHERY 

Cel:

  • zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
  • poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Forma:
warsztat, ćwiczenia praktyczne

PROGRAM

1. Daj znać o... sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.

2. Kreatywność? Aaale o co chodzi?

3. Kim jest Twoja marka?

4. Kreatywność w reklamie

5. Z rękawa? – czyli źródła kreatywności

6. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku

7. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne

8. Reklamuj idee, a nie rzeczy

8. Obraz – zilustruj idee, wartości

10. Symbolika – wyraź to znakiem

11. Twórcze łączenie

12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror

13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie

14. Jak zamienić cechy na korzyści

15. Metafora

16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy

17. Słowo, słowo, słowo

18. Obraz - zilustruj idee, wartości

Termin szkolenia
2018-01-25 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl). Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.