Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
SZKOLENIE ONLINE, 13 MAJA
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
Efekty szkolenia
- Nauczysz się tworzyć strony www i nimi zarządzać używając WordPressa, najbardziej popularnego CMS (Content Management System)
- Opanujesz obsługę i edycję WordPress - dodawać teksty, tytuły, linki i grafikę na stronie
- Poznasz najważniejsze zagadnie techniczne związane z konfiguracją i strukturą strony
- Nauczysz się, jak dodać tagi SEO do strony, aby zadbać o jej pozycjonowanie
- Po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie samodzielnie wprowadzać zmiany, aktualizacje i rozwijać stronę, zamiast polegać na zewnętrznych specjalistach.
I jeszcze więcej:
- Oszędność czasu: zamiast samodzielnej nauki poprzez próbę i błąd, szkolenie skupi się na kluczowych aspektach i pomoże Ci unikać typowych problemów, które mogą być frustrujące dla początkujących użytkowników.
- Zdobyte umiejętności związane z WordPressem mogą być bardzo wartościowe, zarówno w środowisku zawodowym, jak i podczas pracy na własny rachunek.
Dla kogo?
Szkolenie z WordPressa to wartościowa inwestycją:
- dla osób, które chcą pracować jako webmasterzy, projektanci stron internetowych, content menedżerowie, freelancerzy, specjaliści marketingu lub właściciele małych firm oraz dla blogerów
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1: Podstawy Wordpressa
- Jak zainstalować WordPress na serwerze hostingowym?
- Terminologia: posty, strony, wpisy oraz inne typy treści
- Jak zarządzać kontami użytkowników w WordPress?
- Jak tworzyć role i dostosowywać uprawnienia
Moduł 2: Motywy Wordpressa
- Gdzie znaleźć odpowiedni motyw Wordpressa?
- Jak wybrać motyw w Wordpressie?
- Na co zwrócić uwagę przy wyborze motywu?
- Jakie są uwarunkowania prawne przy zakupie motywu?
- Jak dodawać widgety do motywu?
Moduł 3: Wtyczki Wordpressa
- Czy jest wtyczka (plugin) do Wordpressa?
- Gdzie szukać wtyczek?
- Jak zainstalować wtyczkę?
- Jakie są najpopularniejsze wtyczki?
- Co robić, gdy plugin spowoduje błąd na stronie?
Moduł 4. Praktyczne zadania w Wordpressie
- Stworzenie wpisu blogowego
- Stworzenie strony informacyjnej
- Stworzenie kategorii
- Stworzenie menu nawigacyjnego
- Dodanie grafiki
Moduł 5: Dodatki specjalne
- Instalacja certyfikatu bezpieczeństwa SSL
- Konfiguracja Google Analytics
- Pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego (SEO)
- Jak stworzyć i dodać formularz kontaktowy?
- Jak badać szybkość ładowania się serwisu internetowego?
ZOBACZ NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE:
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie ONLINE)
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w WARSZAWIE)
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w GDAŃSKU)
Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta
Video w social mediach dla biznesu - Instagram Reels, TikTok, YouTube (nagrywanie, montaż)
Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
Brand Purpose - tworzenie i wdrożenie wyższego celu marki
Grafika - UI desing. Projektowanie do internetu z użyciem Figma
TikTok dla biznesu: działania promocyjne i wizerunkowe
E-commerce - struktura sklepu, główne narzędzia i kanały marketingowe
Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta
Specjalista Marketplace: Allegro i Allegro Ads oraz inne platformy
ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.