Termin szkolenia
2024-06-04 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

SZKOLENIE ONLINE, 4  CZERWCA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

KORZYŚCI

  • Poznasz różnice między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Opanujesz skuteczne strategie zarządzania profilem firmowym na LinkedIn, włączając zasady publikacji treści
  • Poznasz złożoność narzędzi LinkedIn Ads i zrozum funkcje kampanii oraz precyzyjnego targetowania
  • Rozwiniesz umiejętności w budowaniu sieci biznesowej i dotarcia do nowych klientów na LinkedIn
  • Opanujesz umiejętność tworzenia i zarządzania angażującymi treściami oraz stronami firmowymi na LinkedIn
  • Nauczysz się monitorować i oceniać skuteczność kampanii reklamowych na LinkedIn

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Organiczna i płatna komunikacja na Linkedin

  • Zrozumienie najważniejszych różnic między organiczną i płatną komunikacją na LinkedIn
  • Poznaj wartość i warunki używania komunikacji organicznej
  • Optymalizuj strategie publikacji postów dla zwiększenia zasięgu i zaangażowania użytkowników
  • Ogólne wskazówki dotyczące tworzenia angażujących treści na LinkedIn
  • Sztuczna Inteligencja (AI) i LinkedIn: Mądrze wykorzystuj sztuczną inteligencję w postach i reklamach

Moduł 2: Budowanie obecności firmy na LinkedIn

  • Odkryj kluczowe funkcje stron firmowych na LinkedIn i wykorzystaj je do budowy marki
  • Strona firmy (company page) vs. ShowCase Page: Wybieranie odpowiedniego formatu
  • Zasady publikacji treści, częstotliwość i skuteczne wykorzystanie hashtagów
  • Analiza skuteczności działań korporacyjnych na LinkedIn

Moduł 3: Techniczne aspekty LinkedIn Ads

  • Poznaj funkcje i kokpitu narzędzia LinkedIn Ads.
  • Zrozum techniczne aspekty i funkcjonalności LinkedIn Ads dla efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi
  • Różne modele rozliczeń dla kampanii reklamowych na LinkedIn

Moduł 4: Reklama na LinkedIn

  • Definiowanie celów reklamowych na LinkedIn
  • Strategie budżetowania dla kampanii na LinkedIn
  • Skuteczne ukierunkowywanie grup docelowych
  • Opcje miejsc na reklamy na LinkedIn
  • Tworzenie kreatywnych treści i unikanie powszechnych błędów

Moduł 5: Pomiar skuteczności kampanii

  • Kluczowe wskaźniki skuteczności i ich miary opłacalności
  • Określanie, kiedy reklama jest efektywna

Moduł 6: Studia przypadków i inspiracje dla Twoich kampanii. Rekomendacje trenera.

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.