Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów

 Korzyści dla uczestnika:

  1. Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
  2. Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
  3. Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  4. Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  5. Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  6. Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
  7. Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów

MODUŁ 1. MARKETING NOWEJ GENERACJI

  1. Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
  2. Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
  3. Nowe otwarcie. Co oferuje nam wiedza o mózgu?
  4. Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu

MODUŁ 2. W KRÓLESTWIE MÓZGU

  1. W centrum wydarzeń. Struktura mózgu i ośrodki decyzyjne
  2. Jeden, dwa, trzy! Ile mózgów tkwi w mózgu?
  3. Dwie części na krzyż. Półkule mózgowe i ich właściwości w kontekście relacji handlowych
  4. Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
  5. Konik morski w głowie. Funkcje hipokampa w generowaniu wspomnień i ich wpływ na preferencje klientów
  6. Najważniejsze jest niewidoczne…? Układ wzrokowy i jego znaczenie w tworzeniu opinii o produkcie
  7. Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna

MODUŁ 3. BŁĘDY POZNAWCZE MÓZGU STRATEGA, HANDLOWCA I KLIENTA

  1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
  2. Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
  3. Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
  4. A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
  5. Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego
  6. Impuls do zmian. Koncepcja Nudge i jej wykorzystanie do stymulowania postaw klientów

MODUŁ 4. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH

  1. Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
  2. Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
  3. Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
  4. Motyle w brzuchu. Koncepcja markerów somatycznych w odbiorze produktów
  5. Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
  6. Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
  7. Przybij piątkę! Model 5xP w kontekście neuromarketingu
  8. Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
  9. Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyz.ji zakupowych przez jednostki

Dodatkowe bonusy dla klientów:
 „Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych
Podręcznik wprowadzający do świata mózgu autorstwa dra Adama Zemełka

Termin szkolenia
2018-03-11 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Dr Adam Zemełka
Dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Absolwent Akademii Biznesu (UAM), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, poświęconej koncepcjom wywierania wpływu.
Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa. Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu.
Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu. Prelegent na konferencjach i konsultant.