Jak zdobyć klientów w internecie. Kampanie sprzedażowe - od strategii do realizacji

VOUCHER NA SZKOLENIA W 2018

Kup voucher w grudniu 2017. Przyjdź na szkolenie w 2018.
Cena vouchera tylko 1390 zł. Zamiast 1590 zł. Oszczędzasz 200 zł.
Oferta ważna tylko do 31 grudnia 2017.
Dowiedz się więcej: VOUCHERY 

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu

1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta?

  • strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce
  • w jakiś sposób identyfikować grupę docelową w sieci? – badania, narzędzia, praktyka
  • Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?
  • Jak identyfikować punkty styku (touchpoints) dla wybranego produktu/usługi?
  • od płatnych przez własne po pozyskane - kanały komunikacji POEM w praktyce i ich rola w customer journey
  • Customer journey online – jak projektować mapę podróży klienta?
  • 3 determinanty sukcesu w Customer Experience
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie customer journey dla wybranych branż krok po kroku

2. Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

  • Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?
  • Formy i narzędzia w e-marketingu – jak dzielić budżet w zależności od skali budżetu?
  • Planowanie kampanii internetowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów i mediów po mierniki sukcesu i modele rozliczeń
  • Kampanie typu branding i direct response – dobór formatów reklamy internetowej: od wizerunku do sprzedaży
  • jak planować powierzchnię reklamową w sieci?  - kluczowe modele emisji i rozliczeń
  • Przegląd narzędzi reklamy internetowej od A do Z:
    • SEO w praktyce - jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
    • Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
    • E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
    • Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji
    • Programmatic i RTB – jak przenieść kampanie wizerunkowo-zasięgowe na wyższy poziom?
    • Content marketing w pigułce– jak marketing treści zmienia model komunikacji z potencjalnymi i obecnym kientami?
    • Podstawy strategii social media w 5 kluczowych platformach (LinkedIn, blog, Facebook, Twitter, Slideshare) – między brandingiem a sprzedażą.
    • Pozostałe formy e-marketingu  – ePR, sponsoring, viral marketing, digital influencers
  • jak wybrać i z kim współpracować przy projektach online? - agencje, wydawcy i domy mediowe: kryteria wyboru, brief, zasady współpracy i rozliczenia
  • Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności
  • Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena kreacji reklamowych

Dzień 2 Kampanie sprzedażowe i direct response krok po kroku - jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?

1. Planowanie kampanii sprzedażowych online – działania direct response i generowanie leadów w praktyce

  • Generowanie leadów od A do Z – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
  • Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
  • Jak budować bazę odbiorców – e-mail, SMS, dane z social media?
  • Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
  • Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?
  • Model generowanie leadów  w sieci– które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online?
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
  • jak wykorzystać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów? – segmentacja, scoring i dynamiczne treści
  • Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi? Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić?
  • Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty?
    Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

2. WWW, która sprzedaje i skuteczne landing page od A do Z

  • Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
  • jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Landing Page bez tajemnic – treść, layout, formularz od A do Z
  • strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
  • sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
  • Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy
  • dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?
  • wnioski internetowe i checkout w e-commerce – jak projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)
    Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

3. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?

  • monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
  • jak interpretować dane w procesie lead generation?
  • Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta
  • Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?
Termin szkolenia
2018-02-05 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.