Skuteczne prezentacje biznesowe z elementami psychologii perswazji

PIERWSZY DZIEŃ

1. Żelazne zasady dobrej prezentacji

  • Przykłady dobrych i złych prezentacji
  • Od czego zacząć prezentację?
  • Najczęstsze błędy w prezentacjach multimedialnych
  • Struktura skutecznej prezentacji
  • Niezbędne elementy prezentacji, która przekonuje lub sprzedaje

2. Neuromarketing i psychologia perswazji w prezentacjach biznesowych i sprzedażowych

  • Jak zasady dotyczące funkcjonowania ludzkiego mózgu pozwalają tworzyć lepsze prezentacje?
  • Jak sprawić, by odbiorca zapamiętał z prezentacji więcej?
  • Jak sprawić, by odbiorca przychylniej odniósł się do propozycji?
  • Jak nadać prosprzedażowy charakter prezentacji?
  • Storytelling
  • Ramowanie
  • Magiczne słowa-klucze, które zwiększają skuteczność prezentacji

3. Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem PowerPointa

  • Przykłady dobrych i złych slajdów
  • Proste sposoby na poprawę estetyki prezentacji
  • Krok po kroku do perswazyjnego slajdu
  • Triki Power Pointa
  • Jak skutecznie opracowywać wykresy?
  • Jak tworzyć elementy graficzne, które dopełniają przekaz?
  • Sposoby konstruowania tekstów, które silniej oddziałują na odbiorcę

4. Interakcja z odbiorcą

  • Jak wzbudzać sympatię już na samym początku prezentacji?
  • Jak stworzyć dobrą interakcję z odbiorcami prezentacji?
  • Jak skutecznie pokonywać obiekcje?

DZIEŃ DRUGI - WARSZTAT

Program warsztatu:

  1. Zdefiniowanie odbiorcy.
  2. Wyznaczenie celu prezentacji.
  3. Analiza treści przygotowanej do prezentacji.
  4. Określenie głównej tezy prezentacji.
  5. Stworzenie struktury prezentacji.
  6. Opracowanie szaty graficznej prezentacji w programie PowerPoint.
  7. Wyznaczenie głównych motywów.
  8. Optymalne rozmieszczenie treści prezentacji z wykorzystaniem wszystkich narzędzi przydatnych do tego, by prezentacja była skuteczna i estetyczna.
  9. Analiza prezentacji pod kątem jej stopnia perswazji.
  10. Opracowanie domknięcia prezentacji.
  11. Próba prezentacji.*
  12. Ewaluacja próby.*
  • Forma warsztatu: burza mózgów, indywidualne oraz wspólne tworzenie poszczególnych fragmentów prezentacji.
  • Cel warsztatu: opracować gotową prezentację (bądź prezentacje – dla każdego z uczestników szkolenia) lub jej (ich) szczegółową strukturę.
  • Wymagane: treść/kontent prezentacji (jednej dla całej grupy bądź jednej dla każdego z uczestników) oraz komputery uczestników szkolenia wyposażone w program PowerPoint.

* dotyczy warsztatu, podczas którego opracowywana jest jedna prezentacja dla całej grupy

Termin szkolenia
2017-11-22 (2 dni)
Godzina rozpoczęcia szkolenia
10:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Piotr Garlej
Ekspert ds. prezentacji, założyciel pierwszego studia prezentacji w Polsce specjalizującego się w tworzeniu prezentacji biznesowych w oparciu o badania neuromarketingowe oraz zasady psychologii perswazji.
Działa na rynku polskim, a także – pod marką Presentations-Studio.com – na rynku brytyjskim. Praktyk, który od ponad 7 lat dostarcza skuteczne prezentacje dla agencji reklamowych, firm konsultingowych, korporacji, małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Posiada wykształcenie i doświadczenie marketingowe – pracował w agencjach reklamowych na stanowiskach menedżerksich, obecnie – niezależny ekspert i konsultant ds. prezentacji biznesowych.
Doradza firmom, jak zwiększać skuteczność komunikacji biznesowej kierowanej zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.