Strategie cenowe (pricing) na współczesnych rynkach

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP.
Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

DZIEŃ 1

1. Znaczenie ceny dla marketingu i konsekwencje strategii cenowej w pozycjonowaniu marki.

Pierwsza część szkolenia pokazuje różnorakie funkcje ceny i strategii pricing'owej. Uwzględniony jest szczególnie wpływ cen na strategię marketingową i rola, którą pricing ma do odegrani w postrzeganiu przez odbiorców produktów, usług i pozycjonowaniu marki - zarówno w sektorze B2C jak i B2B,

  • Cena jako element strategii marketingowej.
  • Cena jako element pozycjonowania marki
  • Cena jako element strategii produktowej.
  • Cena jako element komunikacji marketingowej i reklamowej. 1.5 Trendy w strategiach cenowych (Polska i świat)

Metody pracy: dyskusja, ćwiczenia indywidualne (dla marek własnych), case studies.

2. Psychologia zachowań konsumenckich wobec ceny (online i offline)

Część szkolenia oparta na najnowszej wiedzy pochodzącej z przełomowych, przekrojowych badań psychologii i neurologii z Harvard Business School, Uniwersytetu Stanford oraz Massachusetts Institute Of Technology (MIT) orz Google podana w prosty i bardzo interesujący sposób. Ten segment szkolenia zawiera unikalne rozwiązania, które są rekomendowane dla segmentu B2C jak i B2B.

  • Praca mózgu klienta podczas poznawania ceny – wnioski z badań dla B2C & B2B. 2.2 Psychologia postrzegania ceny – najczęstsze błędy.
  • Postrzeganie ceny przez klienta w zależności od kanału komunikacji (online i offline) 2.4 Maksymalizacja konwersji:
    a. najskuteczniejsze metody komunikacji cen w sklepach tradycyjnych
    b. najskuteczniejsze metody komunikacji cen w sklepach internetowych
    c. najskuteczniejsze metody komunikacji cen w ofertach indywidualnych (B2B)

Metody pracy: dyskusja, ćwiczenia grupowe, (rozwiązywanie problemów), case studies.

DZIEŃ 2

3. Nowoczesne strategie cenowe w kanałach sprzedaży online i offline (B2B i B2C)

Całodniowa część szkolenia zawierająca wprowadzenie i intensywne, praktyczne ćwiczenia grupowe oraz indywidualne dla każdej strategii cenowej. Część szkolenia, która w całości skupia się na najlepszych praktykach. Zostało wybranych 10 najskuteczniejszych, nowoczesnych strategii cenowych mających zastosowanie w kanałach tradycyjnych, jaki i e-commerce. Uczestnicy poznają zalety i wady wszystkich strategii oraz sposoby ich zastosowania wraz ze skutkami rynkowymi.

  • Wybieranie najlepszej strategii cenowej dla marki, produktu lub usługi (online/offline)
  • Strategia MSRP – cena sugerowana przez producenta (B2C/Retail).
  • Strategia Keystone Pricing (B2C/B2B) – indywidualny system ustalania marży i cen. 3.4 Strategia Bundle Pricing (B2C/B2B) – produkty wiązane i systemy promocji wiązanych. 3.5 Strategia Penetracyjna oraz pokrewna Strategia Rabatowa (B2C/B2B).
  • Strategia Loss-Leading (B2C/Retail) - maksymalizacja wartości koszyka.
  • Strategia Close Combat Pricing (B2C/B2B) – agresywna, krótka walka cenowa.
  • Strategia Premium Pricing (B2C/B2B) – pozycjonowanie przez wysokie ceny.
  • Strategia Anchor Pricing (B2C/Retail) - pozycjonowanie przez ceny obniżone.
  • Strategia Convert 2.0 (B2C/B2B) – innowacyjna, autorska strategia Franka Kern'a.

Metody pracy: dyskusja, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe (rozwiązywanie problemów), case studies.

Termin szkolenia
2019-11-18 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub CK Golden Floor
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Tomasz Sucheta
Strateg marketingowy tworzący rozwiązania dla działań marek globalnie (4 kontynenty), EMEA (25+ rynków) i w Polsce. Twórca rozwiązań eMarketingu, reklamy i eCommerce dla marek w ponad 40 krajach. Przez 17 lat tworzył strategie w elitarnych agencjach reklamowych (m.in. Hypermedia, Isobar, Saatchi & Saatchi, Interactive Solutions EMEA, GPD Advertising). Pracował w Japonii, USA, Wielkiej Brytanii, Krajach Bałtyckich, krajach środkowej, wschodniej i południowej Europy. Tworzył strategie globalne, EMEA i dla koncernów w Polsce. Portfolio strategii marketingowych w mediach cyfrowych i multichannel. GLOBALNIE w tym EMEA: Blend-A-Med, Olay, Oral B, Head & Shoulders, Shamtu, Pampers, Old Spice, Ariel, Vicks, 3DWhite, Teva, Microsoft, Konica, Minolta, Lidl Poland, Lidl Czech, Lidl Slovakia, Lidl Greece & Cyprus, Lidl Romania, Lidl Hungary, Lidl Croatia & Slovenia, Teva, Vicks. Olay, Nestle POLSKA: Lidl, Toyota, Credit Agricole, PKO BP, Credit Suisse, BZ WBK, Olympus, Żywiec, Olay, Pampers, Always, Vicks, Teva, Onet.pl, Wirtualna Polska, ITI, T-Mobile, Sony, Hewlett-Packard, Lexmark, Philip Morris, Miller Genuine Draft (SABMiller), Pilsner Urquell (SABMiller), Raben, Nestle, Pernod Ricard, CTL Logistics, Synthos Agro, Budimex, Fuchs Oils, Górażdże, IMI Hydronics, DB Schenker, Śnieżka