Tworzenie skutecznych reklam. Strategia i kreacja

VOUCHER NA SZKOLENIA W 2018

Kup voucher w grudniu 2017. Przyjdź na szkolenie w 2018.
Cena vouchera tylko 1390 zł. Zamiast 1590 zł. Oszczędzasz 200 zł.
Oferta ważna tylko do 31 grudnia 2017.
Dowiedz się więcej: VOUCHERY 

Cel:
doskonalenie kompetencji w zakresie zaplanowania i tworzenia skutecznego komunikatu reklamowego.

Korzyść:
skuteczniejsza komunikacja marki, skuteczniejsza reklama, efektywniejsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi.

Forma:
warsztat, ćwiczenia praktyczne

PROGRAM

DZIEŃ 1: STRATEGIA

1. Gdzie jesteś - określ sytuację marketingową

2. Co się dzieje wokół Twojej marki - przeanalizuj rynek i otoczenie

3. Czego chcesz? - ustal cele komunikacji

4. Sytuacja i pożądane cele

5. Jak to robią inni - sprawdź, jak się reklamują konkurenci

6. Kim jest Twój klient? Praca z narzędziem "moodboard":

  • Wyodrębnij grupy (segmenty) docelowe
  • Wybierz grupę (grupy) o największym potencjale
  • INSIGHT - poznaj motywacje odbiorców

7. Co wyróżnia Twoją markę? Ustal wyróżniki twojej marki: emotikony marki

8. Ustal obietnicę (co komunikujesz?)

9. Brief kreatywny – strategia komunikacji w pigułce

 

DZIEŃ 2: KREACJA 

Sesje kreatywne

  • Konkretne zadania do rozwiązania – praca z briefami kreatywnymi
  • Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
  • Skąd czerpać inspirację?
  • Magic is in the product...
  • Big idea
  • Adwokat diabła – entuzjazm a realia
  • Kreacje reklamowe
Termin szkolenia
2018-03-12 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl). Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.