Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

201726.09
Zamów
Szkolenie 2-dniowe: 26-27 września 2017
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy
MIEJSCA SZKOLEŃ:
Atrium Centrum lub inna sala w centrum Warszawy. Godziny szkoleń: 10:00 - 17:00

✅ FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia.
Zapisy last minute - prośba o kontakt:
tel. 607 710 797, 530 502 000 lub szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

Trener: DR KAROLINA JANISZEWSKA

“Szkolenia z Karoliną Janiszewską są kopalnią inspiracji, praktycznych wskazówek. Polecam zarówno doświadczonym praktykom, jak i osobom które dopiero zaczynają z reklamą”  Paulina Wójcik, Grupa TROP

 1. Współczesne formy komunikacji reklamowej – case study

  • advertainment
  • ambient
  • advertorial

2. Shockvertising – kiedy jest skuteczny i jak działa? – case study

  • funkcje shockvertisibgu
  • typy shockvertisingu
  • zasady stosowania

3. Emocje pozytywne i negatywne w reklamie i ich wykorzystanie

  • pobudzenie jakich emocji jest najbardziej skuteczne?
  • Emocje pożądane i nie pożądane
  • Jak je aktywować?

4. Modele zachowań odbiorcy komunikatu reklamowego  – jak je zastosować w praktyce?

  • AIDA
  • DAGMAR
  • CAB

5. Etapy budowania strategii reklamowej – praca w grupach i dyskusja

6. Creative mix – niezbędne elementy skutecznej komunikacji reklamowej

  • Definiowanie grupy docelowej – do kogo mówimy?
  • Koncepcja przekazu (USP, UEP, BCB) – co chcemy powiedzieć?
  • Forma przekazu – jak komunikować?
  • Dobór mediów – gdzie się komunikować?

7. Elementy przekazu reklamowego i ich znaczenie – zadanie dla uczestników

  • Obraz
  • Nagłówek
  • Tekst
  • Prezentacja marki

8. Techniki reklamowe – case studies

  • Personifikacja i mnemotechniki
  • Hiperbolizacja i minimalizacja
  • Humor w reklamie – co budzi sympatię?
  • Rekomendacja / testimonial
  • Fantazja i porównanie,  ”fragment z życia”

9. Nowe trendy w projektowaniu komunikatów reklamowych

10. Cechy dobrego komunikatu reklamowego – zadanie dla uczestników

Korzyści i umiejętności:

  • zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań komunikacyjnych do ich potrzeb i oczekiwań
  • umiejętność doboru i oceny narzędzi reklamowych w kontekście ich skuteczności
  • przedstawienie możliwości oddziaływania narzędzi reklamowych na odbiorców
  • przygotowanie uczestników szkolenia do strategicznego i kreatywnego wykorzystania instrumentów reklamy

Metoda prowadzenia szkolenia

  • case studies i praca w grupach i dyskusja
  • zadania dla uczestników szkolenia, które poprzez doświadczenie uczą podstawowych zasad komunikacji reklamowej – action learning

Szkolenie przeznaczone dla:

  • dyrektorów kreatywnych, copywriterów, webdesingerów i innych pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, domów mediowych
  • menedżerów i specjalistów działów komunikacji marketingowej w firmach
  • specjalistów i menedżerów działów marketingu
  • specjalistów w firmach, którzy zajmują się kontaktami z agencjami reklamowymi, domami mediowym, agencjami marketingu mobilnego itp.
  • nadzorującymi realizację zleceń na zewnętrzne działania reklamowe

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 od daty zakończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
MIEJSCA SZKOLEŃ
Śródmieście
Warszawa

Nasze szkolenia organizujemy w centrum Warszawy, w czterech różnych lokalizacjach.

  • Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27 (nasza siedziba)
  • Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BUSINESSROOM, ul. Grójecka 1/3
  • Budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem.

MIEJSCA SZKOLEŃ
PLN

Formularz zgłoszeniowy

1590



Uczestnicy

Uczestnik 1

Dane zamawiającego

Dane do faktury

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH AKADEMII MARKETINGU ATRIUM

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Akademii Marketingu ATRIUM, której właścicielem jest ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD
Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park
S63 5DB Rotherham, Wielka Brytania
Company Number 9842530, NIP PL5263150610
jest wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl lub wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD potwierdza drogą mailową realizację szkolenia najpóźniej na 5 dni przed jego datą. Płatność za udział w szkoleniu należy uiścić na podstawie faktury pro forma przesłanej wraz z potwierdzeniem szkolenia na konto w ING Banku Śląskim o numerze: 25105010251000009030755996.
Po szkoleniu wystawiamy fakturę VAT. Na życzenie Klienta możliwe jest również opłacenie uczestnictwa w szkoleniu i wystawienie faktury VAT po realizacji szkolenia (bez konieczności opłacania pro formy).

OPCJA FIRST MINUTE
Zakup szkolenia w opcji FIRST MINUTE uprawnia do rabatu w wysokości 10% na szkolenie, gdy szkolenie zostanie opłacone najpóźniej na 30 dni przed terminem jego realizacji. Prosimy o kontakt w celu uzyskania faktury pro forma - szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od niej. W przypadku odwołania szkolenia, które zostało opłacone w opcji first minute klient może skorzystać ze szkolenia w terminie następnym lub otrzymać zwrot opłaty za szkolenie w ciągu 2 tygodnie od wyrażenia takiej prośby.

Warunki i zasady rezygnacji
Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. Jednak zamiast zgłoszonej osoby może wziąć udział w szkoleniu inny pracownik firmy lub można uczestniczyć w szkoleniu w kolejnym terminie. Powyższa oferta jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD z siedziba w Wielkiej Brytanii w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też do ich usunięcia z bazy.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody. Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

Podane ceny szkoleń są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.