Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

 "Szkolenia z Karoliną Janiszewską są kopalnią inspiracji, praktycznych wskazówek. Polecam zarówno doświadczonym praktykom, jak i osobom które dopiero zaczynają z reklamą"  Paulina Wójcik, Grupa TROP

 1. Współczesne formy komunikacji reklamowej - case study

  • advertainment
  • ambient
  • advertorial

2. Shockvertising – kiedy jest skuteczny i jak działa? – case study

  • funkcje shockvertisibgu
  • typy shockvertisingu
  • zasady stosowania

3. Emocje pozytywne i negatywne w reklamie i ich wykorzystanie

  • Pobudzenie jakich emocji jest najbardziej skuteczne?
  • Emocje pożądane i nie pożądane
  • Jak je aktywować?

4. Modele zachowań odbiorcy komunikatu reklamowego  - jak je zastosować w praktyce?

  • AIDA
  • DAGMAR
  • CAB

5. Etapy budowania strategii reklamowej – praca w grupach i dyskusja

6. Creative mix – niezbędne elementy skutecznej komunikacji reklamowej

  • Definiowanie grupy docelowej – do kogo mówimy?
  • Koncepcja przekazu (USP, UEP, BCB) – co chcemy powiedzieć?
  • Forma przekazu – jak komunikować?
  • Dobór mediów – gdzie się komunikować?

7. Elementy przekazu reklamowego i ich znaczenie – zadanie dla uczestników

  • Obraz
  • Nagłówek
  • Tekst
  • Prezentacja marki

8. Techniki reklamowe – case studies

  • Personifikacja i mnemotechniki
  • Hiperbolizacja i minimalizacja
  • Humor w reklamie - co budzi sympatię?
  • Rekomendacja / testimonial
  • Fantazja i porównanie,  "fragment z życia"

9. Nowe trendy w projektowaniu komunikatów reklamowych

10. Cechy dobrego komunikatu reklamowego – zadanie dla uczestników 

Termin szkolenia
2018-02-15 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Dr Karolina Janiszewska
Specjalista w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Współautorka książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.