Warsztat Google AdWords
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli poszukujesz praktycznej wiedzy, aby samodzielnie poprowadzić kampanię Google AdWords. Dzięki niemu będziesz mógł samodzielnie budować, zarządzać i prowadzić kampanie reklamowe nie tylko w Google, ale również w wielu innych serwisach współpracujących z Google. 
Uwaga: szkolenie jest praktycznym warsztatem prowadzonym na konkretnych przykładach, dlatego prosimy na szkolenie zabrać laptop.
Czas trwania szkolenia to 2 dni x 8 godzin (sobota i niedziela).
Prowadzący szkolenie to certyfikowani trenerzy i specjaliści Google AdWords i Analytics.

Szkolenie jest przeznaczone dla:

  • właścicieli małych i średnich firm
  • właścicieli i administratorów stron www
  • specjalistów z działów marketingu 
  • pracowników agencji reklamowych

1. Wstęp do kampanii w wyszukiwarce Google

  • Dlaczego warto reklamować się wyszukiwarce Google
  • Search Engine Marketing - składowe oraz najważniejsze pojęcia
  • SERP – czyli co kryje strona rezultatów wyszukiwania
  • Mikromomenty w dotarciu do klienta

2. Najważniejsze elementy konta AdWords

3. Wynik jakości

  • Parametry wpływające na wynik jakości
  • Ranking reklamy
  • Zarządzanie stawkami

4. Budowa konta Google AdWords

  • Wprowadzenie do kampanii i grup reklam
  • Słowa kluczowe – przygotowanie oraz dopasowania słów kluczowych
  • Reklamy – jak tworzyć oraz najważniejsze zasady redakcyjne

5. Rozszerzenia reklam

6. Cele kampanii / konwersje

7. Budowa szkicu kampanii na wyszukiwarkę w Google AdWords

  • Analiza przykładu optymalnej struktury konta
  • Przygotowanie szkicu własnej struktury konta Google AdWords
  • Omówienie prac

8. Zakładanie konta Google AdWords i konfiguracja płatności

9. Wdrożenie projektów kampanii na kontach Google AdWords

10. Optymalizacja kampanii na wyszukiwarkę

  • Pod wybrany cel (konwersję)
  • Optymalizacja stawek CPC
  • Optymalizacja reklam na różnych urządzeniach
  • Analiza raportu wyszukiwanych haseł
  • Odzyskanie utraconych wyświetleń – optymalizacja IS
  • Statystyki aukcji

11. Wprowadzenie do kampanii w sieci reklamowej (GDN)

  • Sieć reklamowa w liczbach
  • Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania a siecią reklamową
  • Formaty reklam
  • Korzystanie z galerii reklam Google AdWords
  • Ustawienia kampanii na sieć reklamową
  • Modele rozliczania kampanii GDN
  • Targetowanie w GDN
  • Opłaty w modelu CPM i CPC
  • Względny CTR

12. Remarketing

  • Co to jest remarketing i jak działa
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Konfiguracja remarketingu w sieci reklamowej
  • Konfiguracja remarketingu na wyszukiwarkę (RLSA)

13. Kampanie Gmail Sponsored Promotions (GSP)

  • Wprowadzenie do kampanii GSP
  • Tworzenie i kierowanie reklam w Gmailu
  • Konfiguracja na koncie AdWords

14. Kampanie wideo YouTube

  • Reklamy TrueView – rodzaje i modele rozliczeń
  • Kierowanie reklam w YouTube
  • Ustawienie kampanii wideo na koncie Google AdWords

15. Kampanie Produktowe (PLA)

  • Charakterystyka kampanii produktowych
  • Zakładanie Google Merchant Center
  • Wgranie feeda produktowego do Merchant Center
  • Zakładanie kampanii produktowej w Google AdWords

16. AdWords Editor

  • Wstęp do narzędzia i najważniejsze funkcje
  • Wprowadzanie zbiorczych zmian w kampaniach

17. Podsumowanie szkolenia

18. Sesja pytań i odpowiedzi

Termin szkolenia
2018-03-19 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1290 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Head of Marketing Automation & Lead Management w T-Mobile Polska S.A. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego na SGH. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową. Następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej taniej linii lotniczej AirPolonia, współpracował z regionalną linia lotniczą Eurolot S.A. a także pełnił funkcję Head of e-Commerce & Marketing w Biurze Podróży Neckermann. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics.
Trener
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist w Reprise Media. Absolwent Wydziału Pedagogicznego UW, specjalność Andragogika. Łukasz posiada 8-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii SEM. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach doświadczenie zdobywał w firmach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Pracował dla klientów jak: Avia, AXA, Polpharma, Grupa Azoty, Red Bull, Accor Hotels, BOŚ, Philips, Johnson & Johnson, TESCO Polska, TOUS Polska.