Termin szkolenia
2024-06-13 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma.
Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 500 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż.
Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż.
W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach.
Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 13-14 CZERWCA
Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ
Czy wiesz, że:
- TikTok to najszybciej rozwijające się medium digital marketingu. Przyrost użytkowników TikToka jest większy niż Facebooka, Instagrama i Linkedin razem wziętych!
- Użytkownicy TikToka w Polsce to nie tylko nastolatkowie. Głównie są tam młodzi dorośli: 60% w wieku 18-34 lat, a 19% w przedziale 35-49 lat
- Aplikacja ma ponad 13 mln użytkowników w Polsce i ok. 2 mld na świecie
- Algortym TikToka jest znacznie nowocześniejszy i efektywniejszy niż Facebooka, co oznacza, że łatwiej i szybciej dotrzesz do klientów.
- Reklamując się na TikToku znacznie zredukujesz koszty w porównaniu z innymi platformami, ponieważ konkurencja nie jest jeszcze tak wielka. Nie czekaj więc, aż inni będą tam przed Tobą.
Na szkoleniu dowiesz się:
- jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
- dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
- jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
- jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
- dowiesz się, jak praktycznie tworzyć video (warsztat) i reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
- jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ PIERWSZY
1. Wprowadzenie do TikTok:
- Jak TikTok wprowadził się na rynek i jego obecne trendy
- Główne różnice pomiędzy TikTok a innymi kanałami społecznościowymi
- Zrozumienie demografii użytkowników TikTok
2. Tworzenie profilu firmowego na TikTok:
- Jak założyć i zoptymalizować konto firmowe na TikTok?
- Jak ustawić wizualizację profilu i ustawić swój kanał?
3. Tworzenie angażujących treści na TikTok – strategia
- Jak stworzyć kreatywne filmy za pomocą aplikacji TikTok?
- Jak wykorzystać hashtag i inne narzędzia w celu zwiększenia widoczności?
- Jak angażować publiczność i budować swoją społeczność?
4. Praktyczne porady i triki do skutecznego marketingu na TikTok:
- Jak wykorzystać funkcje wideo i audio w celu wyróżnienia się w tłumie?
- Jak wykorzystać narzędzia reklamowe TikTok i ich efektywność?
- Jak współpracować z influencerami i mikroinfluencerami na TikTok?
5. Analiza i mierzenie efektywności działań na TikTok:
- Jak monitorować i mierzyć wyniki swoich działań na TikTok?
- Jak zrozumieć swoją publiczność i jak reagować na nie?
6. Case studies i best practices marketingu na TikTok:
- Studia przypadków sukcesów marketingu na TikTok
- Najlepsze praktyki i wskazówki dla skutecznego marketingu na TikTok.
- Q&A i dyskusja na temat marketingu na TikTok
DZIEŃ DRUGI
7. Nagrywanie video telefonem – praktyka
- Ustawienia techniczne w telefonie – jak nagrywać w dobrej jakości?
- Sprzęt i dodatkowe gadżety – jak i do czego ich używać?
- Światło – najważniejszy czynnik wpływający na jakość video
- Jak nagrywać siebie bez pomocy innych osób?
- Nagrania – praktyczne ćwiczenia – warsztat
8. Montaż na TikToku
- Poznanie wszystkich funkcji wewnętrznych do nagrywania i montażu video na TikToku oraz ich wykorzystanie w praktyce
- Jak nagrywać i montować szybko na TikToku?
- Czym różni się edycja video bezpośrednio na TikToku od montażu w zewnętrznych aplikacjach? Praktyczne wskazówki
9. Montaż w zewnętrznych aplikacjach
- Poznanie aplikacji do montażu video na telefonie: CapCut, VN, InShot
- Aplikacje do automatycznego dodawania napisów do video: Captions, Liro, AutoCap
- Nagrywamy i montujemy video w poznanych aplikacjach – 3 godzinny warsztat
10. Publikacja video na TikToku
- O czym należy pamiętać, aby uzyskać jak najlepszą jakość i rezultaty naszego filmu
11. Podsumowanie i Q&A
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma.
Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 500 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż.
Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż.
W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach.
Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.