Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem i motywowanie

201718.09
Zamów
Szkolenie 2-dniowe: 18-19 września 2017
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
Skuteczny menedżer - zarządzanie zespołem i motywowanie
MIEJSCA SZKOLEŃ:
Atrium Centrum lub inna sala w centrum Warszawy. Godziny szkoleń: 10:00 - 17:00

✅ FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia.
Zapisy last minute - prośba o kontakt:
tel. 607 710 797, 530 502 000 lub szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem i motywowanie

Trener: RAFAŁ BRODOWSKI

1. Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera

  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania
  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
  • Umiejętność kierowania sobą
  • Świadomość „ja” – mistrzostwo osobiste – model P. Senge (zachowania i umiejętności, przekonania i wartości, przekonanie do swoich idei, wiara w możliwość realizacji celów, tożsamość)
  • Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
  • Rola lidera jako członka zespołu
  • Autorytet lidera – źródła władzy lidera
  • Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy

2. Kim są moi pracownicy?

  • Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
  • Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji – modele DISC i Thomas International
  • Ćwiczenia praktyczne na modelu TI

3. Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania

  • Motywacje zakorzenione w biologii ludzkiego mózgu
  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji,
  • Dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga – czynniki higieniczne a czynniki motywujące – różnice i powiązania, motywacja i demotywacja
  • Współczesne wyzwania motywacyjne – motywacja 2.0 – MOTYWACJA 3.0,
  • Co może uczynić z nas liderów?
  • Model przywództwa wg Instytutu Gallupa

4. Zadanie, jako cel działania zespołu

  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
  • Metoda SMART-ER
  • Golden Circle – Simon Sinek – jak komunikować cele
  • Cele strategiczne i operacyjne
  • Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie

5. Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes

  • Dan Pink i zadziwiająca teoria motywacji
  • Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
  • Dwa miasta – czyli o podejściu ludzi do zadań
  • Kto zabrał mój ser? – rzecz o motywacji w zmianie

6. Nowoczesne techniki pracy zespołowej

  • Atlassian (fedex day’s) – case study
  • Metaplan na warsztat
  • Jak pracują w Google? – case study
  • Jak powstały: Gmail, Orkut, Google News?
  • Środowisko zorientowane na wynik – czyli technologia ROWE
  • Przykład Microsoft Encarta

7. Techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację

  • Burza mózgów
  • Śnieżna kula
  • Drzewo decyzyjne
  • Metaplan
  • ROWE i autonomia
  • Fedex day

8. Efektywne techniki motywowania

  • 7 sekretów motywacji
  • Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
  • Technika SOG
  • Delegowanie zadań
  • Bądź liderem na 16 sposobów
  • Wytłumacz ludziom Prawo Parkinsona
  • Odpowiedzialność za wynik
  • Motywujący feedback
  • Docenianie
  • Praca w kluczowych projektach
  • Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
  • Pokolenie X i Y
  • Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
  • Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.

9. Umiejętność delegowania zadań

  • Pierwszy grzech menedżerów
  • Delegowanie jako narzędzie motywowania
  • Warunki skutecznego delegowania zadań
  • 7 stopni delegowania zadań
  • Przeszkody w skutecznym delegowaniu
  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

10. Jak zarządzać efektywnością pracownika?

  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
  • Jak precyzyjnie opisać oczekiwany rezultat?
  • Skuteczność, efektywność, jakość, produktywność, terminowość – ważne wskaźniki
  • Ustalanie celów pracy
  • Jak zlecać zadania i jak efektywnie egzekwować wykonywanie poleceń?
  • Jak docenić (pochwalić) pracownika? – praca z modelem
  • Jak udzielić konstruktywnej krytyki? – praca z modelem
  • Kontrola realizacji zadań
  • Rozliczanie z realizacji zadań
  • Badanie przyczyn niepowodzeń

11. Jak efektywnie pracować z zespołem?

  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
  • Różnica między grupą a zespołem
  • Cechy efektywnego zespołu
  • Odpowiedzialność w zespole
  • Co zagraża zespołowi w osiąganiu celów?

Celem szkolenia jest:

  • umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają,
  • nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,
  • nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,
  • poznanie najważniejszych osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,
  • poznanie metod określania indywidualnych cech członków zespołu niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
  • wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom,
  • pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,
  • poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,
  • nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,
  • nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,
  • poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 od daty zakończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
MIEJSCA SZKOLEŃ
Śródmieście
Warszawa

Nasze szkolenia organizujemy w centrum Warszawy, w czterech różnych lokalizacjach.

  • Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27 (nasza siedziba)
  • Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BUSINESSROOM, ul. Grójecka 1/3
  • Budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem.

MIEJSCA SZKOLEŃ
PLN

Formularz zgłoszeniowy

1590



Uczestnicy

Uczestnik 1

Dane zamawiającego

Dane do faktury

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH AKADEMII MARKETINGU ATRIUM

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Akademii Marketingu ATRIUM, której właścicielem jest ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD
Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park
S63 5DB Rotherham, Wielka Brytania
Company Number 9842530, NIP PL5263150610
jest wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl lub wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD potwierdza drogą mailową realizację szkolenia najpóźniej na 5 dni przed jego datą. Płatność za udział w szkoleniu należy uiścić na podstawie faktury pro forma przesłanej wraz z potwierdzeniem szkolenia na konto w ING Banku Śląskim o numerze: 25105010251000009030755996.
Po szkoleniu wystawiamy fakturę VAT. Na życzenie Klienta możliwe jest również opłacenie uczestnictwa w szkoleniu i wystawienie faktury VAT po realizacji szkolenia (bez konieczności opłacania pro formy).

OPCJA FIRST MINUTE
Zakup szkolenia w opcji FIRST MINUTE uprawnia do rabatu w wysokości 10% na szkolenie, gdy szkolenie zostanie opłacone najpóźniej na 30 dni przed terminem jego realizacji. Prosimy o kontakt w celu uzyskania faktury pro forma - szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od niej. W przypadku odwołania szkolenia, które zostało opłacone w opcji first minute klient może skorzystać ze szkolenia w terminie następnym lub otrzymać zwrot opłaty za szkolenie w ciągu 2 tygodnie od wyrażenia takiej prośby.

Warunki i zasady rezygnacji
Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. Jednak zamiast zgłoszonej osoby może wziąć udział w szkoleniu inny pracownik firmy lub można uczestniczyć w szkoleniu w kolejnym terminie. Powyższa oferta jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD z siedziba w Wielkiej Brytanii w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też do ich usunięcia z bazy.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody. Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

Podane ceny szkoleń są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.