ZOBACZ KALENDARZ SZKOLEŃ
Michał Dziekoński
Doświadczony menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Dr Zbigniew Okoń, Radca Prawny
Radca prawny, partner kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor nauk prawnych, współpracownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Instytutu Allerhanda, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Z branżą marketingową związany od kilkunastu lat, prowadził obsługę prawną największych polskich przedsięwzięć m.in. w zakresie marketingu lojalnościowego, loterii promocyjnych i audioteksowych czy marketingu produktów objętych ograniczeniami reklamy.
Autor i współautor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących zagadnień prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej, nowych technologii i reklamy, w tym pozycji Prawo Internetu (Warszawa, LexisNexis 2004, 2007), Prawo reklamy i promocji (Warszawa, LexisNexis 2007), e-Administracja (Wrocław, Presscom, 2009), IT Law in Poland (Wiedeń, Medien und Recht, 2009) Cyberlaw – Poland (Alphen aan den Rijn, Wolters Kluwer, 2011), czy najobszerniejszego polskiego komentarza do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Warszawa, Wolters Kluwer, grudzień 2014). Często występuje jako prelegent na konferencjach, seminariach i kongresach związanych z powyższą tematyką prawną.
Dr Adam Zemełka
Dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Absolwent Akademii Biznesu (UAM), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, poświęconej koncepcjom wywierania wpływu.
Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa. Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu.
Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu. Prelegent na konferencjach i konsultant.
Radca prawny Mateusz Franke
Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Niemieckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzonej we współpracy z Johannes Gutenberg-Universität w Moguncji oraz Ruprecht-Karls-Universität w Heidelbergu.
Jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Specjalizuje się i praktykuje w zakresie prawa reklamy i promocji, prawa własności intelektualnej oraz ochrony danych osobowych.
Na co dzień doradza działom marketingu i agencjom reklamowym m.in. w zakresie organizacji akcji promocyjnych, gier losowych, ochrony danych osobowych w działalności marketingowej czy podatkowych aspektów działalności reklamowej i promocyjnej.
Piotr Garlej
Ekspert ds. prezentacji, założyciel pierwszego studia prezentacji w Polsce specjalizującego się w tworzeniu prezentacji biznesowych w oparciu o badania neuromarketingowe oraz zasady psychologii perswazji.
Działa na rynku polskim, a także – pod marką Presentations-Studio.com – na rynku brytyjskim. Praktyk, który od ponad 7 lat dostarcza skuteczne prezentacje dla agencji reklamowych, firm konsultingowych, korporacji, małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Posiada wykształcenie i doświadczenie marketingowe – pracował w agencjach reklamowych na stanowiskach menedżerksich, obecnie – niezależny ekspert i konsultant ds. prezentacji biznesowych.
Doradza firmom, jak zwiększać skuteczność komunikacji biznesowej kierowanej zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
Rafał Brodowski
Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji, motywacji, rozwoju potencjału pracowników i menedżerów, zarządzania innowacyjnością oraz organizacją.
Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, motywowania, innowacji, zarządzania czasem i zmianą, negocjacji i sprzedaży. Od 2008 roku prowadzi także usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu.
Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą oraz projektowaniem systemów motywacyjnych. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył również podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Akademię Trenera Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego.
Prowadził szkolenia dla wiele korporacji i spółek giełdowych, średnich przedsiębiorstw, jak również instytucji państwowych oraz samorządowych.
Dr Wojciech Trzebiński
Konsultant oraz wieloletni menedżer w zakresie customer experience management. W Banku Pekao S.A., UniCredit Group kierował zespołem Customer Insight Strategy & Analysis, był odpowiedzialny za planowanie VoC (w tym badania klientów, monitorowanie opinii w internecie), analizę danych CX (business intelligence, analiza statystyczna), raportowanie, rekomendacje biznesowe, wprowadzanie działań ulepszających oraz komunikację CX, customer journey mapping. Wcześniej zajmował się ryzykiem rynkowym oraz audytem finansowym.
Uzyskał certyfikat CCXP – Certified Customer Experience Professional (2014) – jako pierwszy w Polsce. Adiunkt w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie. Zajmuje się opracowywaniem metod i narzędzi analizy postaw i zachowań klientów, postrzeganiem jakości usług, a także doświadczeniem i satysfakcją klientów. Skonstruował pionierską metodykę profilowania cech indywidualnych klientów do predykcji dokonywanej przez klientów oceny usługi.
Doktorat z zarządzania (SGH), wcześniej – studia matematyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Autor książki “W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi?” (2016) oraz artykułów publikowanych w polsko- i anglojęzycznych czasopismach naukowych.
Damian Gucza
Ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych. Prowadzi warsztaty z teorii i przygotowywania programów lojalnościowych, występuje na kongresach i konferencjach. Konsultant w zakresie tworzenia i realizacji programów lojalnościowych. Certyfikat Professional Diploma In Marketing / CIM.
Twórca i realizator kilkunastu programów lojalnościowych, retencyjnych oraz wielu promocji sprzedaży dla różnych branż. Pracował m.in. dla Polpharma, ING, Pioneer Pekao, Nestlé, Dulux, Storck, Teva Kutno, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Boehringer Ingelheim, Henkel, Pirelli, Bayer, Rautaruukki, Stolarka Wołomin, Dax Cosmetics, Rockwool.
Konsultant strategii i wdrażania marketing automation, skuteczne wdrożenia w Polsce i za granicą. Pracował zarówno po stronie agencji (m.in. Euro RSCG/Havas, Ogilvy One/MRM Momentum), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (ING, Pioneer Pekao, Luxoft).
Zdobywca nagród Grand Prix Golden Arrow oraz Złotych Strzał za programy lojalnościowe. Od 16 lat w branży marketingu lojalności.
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych.
Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu promocji PR, komunikacji marketingowej.
Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia.
Zajmuje się organizacją i promocją targów i konferencji w Targach Kielce w tym Targów Praca Kariera Rozwój. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Doktorat na Uniwersytecie Łódzkim. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka wielu publikacji naukowych.
Obecnie współpracuje m. in. z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska, GBS Barlinek, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM oraz z kilkoma bankami.
Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek
Praktyk w branży marketingowej – od 19 lat zdobywa doświadczenie zarówno od strony agencji reklamowej, jak i klienta.
Realizowała projekty związane z doborem narzędzi marketingowych, tworzeniem systemów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz opracowywaniem strategii i kampanii sprzedażowych dla instytucji rządowych, firm z branży B2B, B2C oraz sieci sprzedaży działających na rynku polskim jak i globalnym. Jest w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, wcześniej ukończyła studia o specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Doświadczenie w Visual Merchandisingu zdobywała uczestnicząc w pracach związanych z tworzeniem i realizacją wizualizacji punktów sprzedaży sieciowych jak i indywidualnych.
Uczestniczyła w projektach nad opracowaniami standardów wizualizacji m.in. dla sieci sklepów ABC, Olewnik, sieci sklepów Divicom (branża IT), remodelingu sieci hurtowni Eurocash.
 Koordynowała prace związane ze zmianą wizualizacji banków Millennium na terenie Polski.
Pracuje przy projektach związanych z opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowych obejmujących shopper marketing oraz standardy visual merchandisingu dla firm z branży m.in. odzieżowej, farmaceutycznej, restauratorskiej oraz FMCG.
Dr hab. Piotr Zielonka
Ekspert w dziedzinie psychologii ryzyka oraz finansów behawioralnych. Jest autorem książki “Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych” (2016).Współtwórca programu i kierownik studiów podyplomowych Psychologia biznesu dla menedżerów – www.biznes.org.pl na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Profesor nadzwyczajny SGGW.
Zajmuje się psychologią rynku finansowego – w szczególności problematyką dyskontowania odroczonych i niepewnych wypłat oraz teorią umysłu. Ściśle współpracuje z Bucknell University i University of Idaho w USA oraz University of Donja Gorica w Czarnogórze.
Prelegent licznych konferencji poświęconych inwestowaniu na rynkach finansowych oraz ryzyku w biznesie.
Dr Karolina Janiszewska
Specjalista w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Współautorka książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Head of Marketing Automation & Lead Management w T-Mobile Polska S.A. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego na SGH. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową. Następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej taniej linii lotniczej AirPolonia, współpracował z regionalną linia lotniczą Eurolot S.A. a także pełnił funkcję Head of e-Commerce & Marketing w Biurze Podróży Neckermann. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics.
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist w Reprise Media. Absolwent Wydziału Pedagogicznego UW, specjalność Andragogika. Łukasz posiada 8-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii SEM. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach doświadczenie zdobywał w firmach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Pracował dla klientów jak: Avia, AXA, Polpharma, Grupa Azoty, Red Bull, Accor Hotels, BOŚ, Philips, Johnson & Johnson, TESCO Polska, TOUS Polska.
Opinie o naszych szkoleniach
Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy
Agnieszka Krawczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
Ciekawa forma przekazywania informacji, otwarta forma komunikacji, doskonała możliwość wymiany doświadczeń/ informacji w ramach omawianego tematu
Monika Rożnowska, Bakalland
Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajomością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny
Paweł Zarębski, Inteon Mobile Sp. z o.o.
Nasi Klienci