Trenerzy / Eksperci

mecenas dr Zbigniew Okoń, szkolenie Prawo w marketingu i reklamieDr Zbigniew Okoń, radca prawny
Doktor nauk prawnych, radca prawny, partner w kancelarii Maruta Wachta sp.j. Specjalista w zakresie prawa reklamy, własności intelektualnej i prawa komputerowego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe obejmujące między innymi obsługę prawną największych polskich przedsięwzięć w zakresie marketingu lojalnościowego, loterii promocyjnych i audioteksowych czy marketingu produktów objętych ograniczeniami reklamy. Współpracuje z Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego i Instytutem Allerhanda.
Autor i współautor blisko 50 prac naukowych, w tym takich prac jak „Prawo Internetu” (LexisNexis, Warszawa 2004, 2007), „Prawo reklamy” (LexisNexis, Warszawa 2007), „IT Law in Poland” (Verlag Medien und Recht, Wiedeń  2009), „Cyberlaw – Poland” (Wolters Kluwer, Alphen aan den Rijn 2011), oraz komentarza do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Wolters Kluwer, Warszawa 2014). Wykładowca na uczelniach państwowych i prywatnych.
W rankingu kancelarii prawnych dziennika Rzeczpospolita za 2016 jest prawnikiem rekomendowanym w kategorii Prawo własności intelektualnej i przemysłowej oraz prawo autorskie.
Michał Dziekoński szkolenia marketingoweMichał Dziekoński
Doświadczony menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z  prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Michał jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Dr Karolina Janiszewska
Ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Współautorka książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.
Piotr Zielonka, prof. dr hab. SGGW, Giełda i psychologia, Psychologia rynków finansowych, psychologia ryzyka
Dr hab. Piotr Zielonka
Ekspert w dziedzinie psychologii ryzyka oraz finansów behawioralnych. Jest autorem książki “Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych” (2016).Współtwórca programu i kierownik studiów podyplomowych Psychologia biznesu dla menedżerówwww.biznes.org.pl na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Profesor nadzwyczajny SGGW.
Zajmuje się psychologią rynku finansowego – w szczególności problematyką dyskontowania odroczonych i niepewnych wypłat oraz teorią umysłu. Ściśle współpracuje z Bucknell University i University of Idaho w USA oraz University of Donja Gorica w Czarnogórze.
Prelegent licznych konferencji poświęconych inwestowaniu na rynkach finansowych oraz ryzyku w biznesie.
szkolenie Organizacja akcji promocyjnych – zagadnienia prawne i podatkoweDr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych.
Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu promocji PR,  komunikacji marketingowej.
Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia.
Zajmuje się organizacją i promocją  targów i konferencji w Targach Kielce w tym Targów Praca Kariera Rozwój. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Doktorat na Uniwersytecie Łódzkim. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka wielu publikacji naukowych. 
Obecnie współpracuje m. in. z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska, GBS Barlinek, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM oraz z kilkoma bankami.
Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek
Praktyk w branży marketingowej – od 19 lat zdobywa doświadczenie zarówno od strony agencji reklamowej, jak i klienta. Realizowała projekty związane z doborem narzędzi marketingowych, tworzeniem systemów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz opracowywaniem strategii i kampanii sprzedażowych dla instytucji rządowych, firm z branży B2B, B2C oraz sieci sprzedaży działających na rynku polskim jak i globalnym. Jest w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, wcześniej ukończyła studia o specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Doświadczenie w Visual Merchandisingu zdobywała uczestnicząc w pracach związanych z tworzeniem i realizacją wizualizacji punktów sprzedaży sieciowych jak i indywidualnych.
Uczestniczyła w projektach nad opracowaniami standardów wizualizacji m.in. dla sieci sklepów ABC, Olewnik, sieci sklepów Divicom (branża IT), remodelingu sieci hurtowni Eurocash.
Koordynowała prace związane ze zmianą wizualizacji banków Millennium na terenie Polski.
Prowadziła oraz obecnie pracuje przy projektach związanych z opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowych obejmujących shopper marketing oraz standardy visual merchandisingu dla firm z branży m.in. odzieżowej, farmaceutycznej, restauratorskiej oraz FMCG.
Szkolenie: Content marketing i copywritingPiotr Kasperczak
Konsultant z zakresu e-marketingu. Specjalista z zakresu content marketingu i e-marketingu (SEM, SEO PR, E-PR). Jednocześnie językoznawca i dziennikarz. Absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (polonistyka) oraz Podyplomownych Studiów Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, początkowo jako redaktor naczelny miesięcznika “Rynek Turystyczny”, później jako PR-owiec, marketingowiec i event manager. Pomysłodawca i organizator jedynego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora HORECA – TravelCamp. Autor bloga Okruchy.pl, który otrzymał nagrodę internautów w konkursie Literacki Blog Roku 2015.
Wspierał marketingowo i PR-owo firmy z branży HORECA, budowlanej i motoryzacyjnej. Prelegent i trener na wielu szkoleniach marketingowych i konferencjach branżowych Od trzech lat wykładowca e-marketingu na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej.
Dr Adam Zemełka
Dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, terapeuta, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu. Absolwent Akademii Biznesu (UAM), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, poświęconej koncepcjom wywierania wpływu. Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa. Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu. Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu.
Mecenas Mateusz Franke, szkolenie Prawo w marketingu i reklamieRadca prawny Mateusz Franke
Radca prawny, senior associate w kancelarii Maruta Wachta sp.j., absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Niemieckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzonej we współpracy z Johannes Gutenberg-Universität w Moguncji oraz Ruprecht-Karls-Universität w Heidelbergu. Jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Specjalizuje się i praktykuje w zakresie prawa reklamy i promocji, prawa własności intelektualnej oraz ochrony danych osobowych. Na co dzień doradza działom marketingu i agencjom reklamowym m.in. w zakresie organizacji akcji promocyjnych, gier losowych, ochrony danych osobowych w działalności marketingowej czy podatkowych aspektów działalności reklamowej i promocyjnej.
Marek Niedźwiedź
Marek Niedźwiedź - jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorców w Wielkiej Brytanii. Stworzył tam i rozwinął m.in.: firmę rekrutacyjną, firmę w branży księgowej AEXEA Consulting oraz firmę w branży nieruchomości komercyjnych. Zarządza nimi poprzez swoją spółkę ‘Mar-Pro Invest Holding’. Marek jest członkiem Regionalnej Komisji najbardziej wpływowej organizacji pro-biznesowej w UK – ‘Federation of Small Businesses’. Wchodzi także w skład Grupy Doradczej Zarządu Komisarycznego miasta i gminy Rotherham (hrabstwo South Yorkshire) – kadencja na lata 2015-2018. Współautor książki “Prawo w e-biznesie” wydanej przez wydawnictwo Helion. Na stałe mieszka w Sheffield.
Rafał Brodowski
Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji, motywacji, rozwoju potencjału pracowników i menedżerów, zarządzania innowacyjnością oraz organizacją. Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, motywowania, innowacji, zarządzania czasem i zmianą, negocjacji i sprzedaży. Od 2008 roku prowadzi także usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą oraz projektowaniem systemów motywacyjnych.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył również podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Akademię Trenera Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadził szkolenia dla wiele spółek, instytucji państwowych oraz samorządowych.
Wojciech Trzebiński Szkolenie Customer Experience management WarszawaDr Wojciech Trzebiński
Konsultant oraz wieloletni menedżer w zakresie customer experience management. W Banku Pekao S.A., UniCredit Group kierował zespołem Customer Insight Strategy & Analysis, był odpowiedzialny za planowanie VoC (w tym badania klientów, monitorowanie opinii w internecie), analizę danych CX (business intelligence, analiza statystyczna), raportowanie, rekomendacje biznesowe, wprowadzanie działań ulepszających oraz komunikację CX, customer journey mapping. Wcześniej zajmował się ryzykiem rynkowym oraz audytem finansowym.
Uzyskał certyfikat CCXP – Certified Customer Experience Professional (2014) – jako pierwszy w Polsce. Adiunkt w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie. Zajmuje się opracowywaniem metod i narzędzi analizy postaw i zachowań klientów, postrzeganiem jakości usług, a także doświadczeniem i satysfakcją klientów. Skonstruował pionierską metodykę profilowania cech indywidualnych klientów do predykcji dokonywanej przez klientów oceny usługi.

Doktorat z zarządzania (SGH), wcześniej – studia matematyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Autor książki “W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi?” (2016) oraz artykułów publikowanych w polsko- i anglojęzycznych czasopismach naukowych.

Damian Gucza
Ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych. Prowadzi warsztaty z teorii i przygotowywania programów lojalnościowych, występuje na kongresach i konferencjach. Konsultant w zakresie tworzenia i realizacji programów lojalnościowych. Certyfikat Professional Diploma In Marketing / CIM.
Twórca i realizator kilkunastu programów lojalnościowych, retencyjnych oraz wielu promocji sprzedaży dla różnych branż. Pracował m.in. dla Polpharma, ING, Pioneer Pekao, Nestlé, Dulux, Storck, Teva Kutno, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Boehringer Ingelheim, Henkel, Pirelli, Bayer, Rautaruukki, Stolarka Wołomin, Dax Cosmetics, Rockwool. Konsultant strategii i wdrażania marketing automation, skuteczne wdrożenia w Polsce i za granicą. Pracował zarówno po stronie agencji (m.in. Euro RSCG/Havas, Ogilvy One/MRM Momentum), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (ING, Pioneer Pekao, Luxoft).
Zdobywca nagród Grand Prix Golden Arrow oraz Złotych Strzał za programy lojalnościowe. Od 13 lat w branży marketingu lojalności.