Termin szkolenia
2025-03-07 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe. Przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych w formie szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów z wielu branż.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.

SZKOLENIE ONLINE, 7 marca

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

VOUCHERY NA SZKOLENIA 2025. SPRAWDŹ RABAT

Korzyści ze szkolenia:

  • Nauczysz się, jak przeprowadzać kompleksowe analizy rynku i wykorzystywać je w strategii marketingowej.
  • Poznasz praktyczne narzędzia do analizy konkurencji, trendów oraz zachowań klientów.
  • Zrozumiesz, jak interpretować pozyskane dane i przekładać je na skuteczne działania marketingowe.
  • Zdobędziesz umiejętność mierzenia wyników działań oraz analizowania skuteczności swojej strategii na podstawie danych..

Dla kogo?

  1. Menedżerowie marketingu i specjaliści ds. analizy rynkowej, którzy chcą podejmować lepsze decyzje strategiczne.
  2. Marketerzy odpowiedzialni za planowanie kampanii, budżetowanie i optymalizację działań marketingowych.
  3. Osoby zajmujące się zarządzaniem marką, które chcą lepiej zrozumieć otoczenie rynkowe i analizować konkurencję.
  4. Specjaliści B2B oraz B2C, którzy chcą efektywnie pozyskiwać informacje o klientach i dostosowywać do nich strategie działania.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do analizy marketingowej

  • Powody wykonywania analiz marketingowych
  • Kluczowe momenty dla analiz
  • Sposoby pozyskiwania informacji z rynku
  • Profesjonalne badania i narzędzia w rękach marketera
  • Znaczenie wizyt w terenie w planowaniu i podejmowaniu działań

2. Obszary analizy marketingowej i narzędzia wspomagające analizę

  • Klient – sposoby poznania (m.in. badania fokusowe, insighty, analiza behawioralna)
  • Budżet marketingowy i osiągane wyniki sprzedaży
  • Analiza mixu marketingowego (m.in. model Levitta, dane rynkowe, analiza cen)
  • Analiza marki (RTB, NPS, znajomość marki)
  • Analiza biznesu (benchmarking strategiczny, SWOT,)
  • Analiza trendów
  • Analiza środowiska on-line (w tym analiza e-commerce jako miejsca sprzedaży produktów)
  • Analiza konkurencji

3. Praktyczne zastosowanie analizy marketingowej

  • Interpretowanie pozyskanych danych
  • Ustalanie celów w wyniku analizy marketingowej
  • Podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o analizę marketingową – case studies

Analiza i monitoring po wdrożeniu działań marketingowych

  • Porównywanie tych samych okresów
  • Jak mierzyć trudno mierzalne – case studies z B2B

8. Podsumowanie i sesja pytań

Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe. Przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych w formie szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów z wielu branż.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.