Termin szkolenia
2024-11-28 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Monika Kwaśnik
Psycholog, specjalizuje się w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Od 2017 roku jest także certyfikowanym coachem ACC. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej oraz coachingowej z klientami indywidualnymi, parami i rodzinami. Jej droga zawodowa jest ścieżką ciągłego rozwoju, podkreślona udziałem w szkoleniach oraz w regularnych sesjach superwizyjnych. W pracy opiera się na zasadach podejścia ericksonowskiego, głęboko wierząc w pozytywną naturę ludzkich intencji, zdolność do podejmowania najlepszych decyzji w danych okolicznościach, nieuchronność zmiany i jej wartość rozwojową. Wszystko to składa się na profesjonalną filozofię, która kieruje jej praktyką terapeutyczną i coachingową. Prowadzi szkolenia z tematu: mindfulness, asertywności, porozumienia bez przemocy, odporności psychicznej i rozwoju inteligencji emocjonalnej.

SZKOLENIE WE WROCŁAWIU, 28-29 listopada

ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

CELE WARSZTATU

  • Uczestnicy dowiedzą się, jak praktykować w codziennym życiu zawodowym.
  • Dowiedzą się, jak identyfikować emocje i jak wyrażać własnych emocji i potrzeby w sposób jasny i asertywny, zgodnie z wewnętrznymi wartościami i przekonaniami
  • Szkolenie pomoże uczestnikom radzić sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami, zgodnie z duchem NVC (Nonviolent Communication):
  • Pozbycie się niewspierających przekonań i blokad ograniczających komunikację asertywną:

DLA KOGO?

  • Właściciele prywatnych firm
  • Nowo awansowani pracownicy na stanowiska kierownicze
  • Specjaliści i profesjonaliści różnych branż, freelancerzy
  • Osoby pracujące w obsłudze klienta, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne i efektywnie radzić sobie z wymagającymi klientami
  • Profesjonaliści zajmujący się sprzedażą, którzy chcą lepiej radzić sobie z negocjacjami i trudnymi rozmowami z klientami.

METODY PRACY

  • Panel dyskusyjny, praca indywidualna i zespołowa, scenki i odgrywanie ról

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zapoznanie się uczestników: integracja grupy, przedstawienie celów szkolenia.

2. Rola i funkcja asertywności w miejscu pracy i w życiu osobistym:

3. Rola empatii w komunikacji asertywnej, uległej i agresywnej:

  • Porównanie różnych stylów komunikacji, z naciskiem na znaczenie empatii.

4. Przekonania wewnętrzne i blokady mentalne:

  • Praca z krytykiem wewnętrznym
  • Transformacja niewspierających przekonań
  • Lista praw zawodowych i osobistych
  • Zależność emocjonalna – nieświadoma przeszkoda w wyrażaniu postawy asertywnej
  • Moja granica kończy się tam, gdzie zaczyna się Twoja

5. Komunikacja werbalna, czyli komunikacja bez przemocy (NVC):

  • Świadomość myśli (obserwacja vs interpretacja i ocena)
  • Świadomość emocji (uczucia vs. uczucia rzekome)
  • Świadomość potrzeb (działanie vs. zamrożenie, unikanie, atak)

6. Rola komunikacji niewerbalnej w wyrażaniu asertywności

  • Jak gesty, mimika i ton głosu wpływają na percepcję naszej asertywności.

7. Masz wybór, czy zawsze warto stosować tylko postawę asertywną?:

  • Asertywność dla siebie
  • Asertywność dla innych

8. Trudne rozmowy a postawa asertywna:

  • Jak radzić sobie w sytuacji konfliktowej?
  • Jak umiejętnie wyrazić swoje zdanie?
  • Jak wyrażać skuteczną pochwałę?
  • Jak stosować konstruktywną informację zwrotną?

9. Panel dyskusyjny:

Wymiana doświadczeń, analiza case studies, pytania i odpowiedzi.

10. Podsumowanie:

Przegląd zdobytej wiedzy, omówienie postępów, feedback od uczestników, ustalenie dalszych kroków w rozwoju asertywności.

11. Wręczenie certyfikatów

Trener
Monika Kwaśnik
Psycholog, specjalizuje się w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Od 2017 roku jest także certyfikowanym coachem ACC. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej oraz coachingowej z klientami indywidualnymi, parami i rodzinami. Jej droga zawodowa jest ścieżką ciągłego rozwoju, podkreślona udziałem w szkoleniach oraz w regularnych sesjach superwizyjnych. W pracy opiera się na zasadach podejścia ericksonowskiego, głęboko wierząc w pozytywną naturę ludzkich intencji, zdolność do podejmowania najlepszych decyzji w danych okolicznościach, nieuchronność zmiany i jej wartość rozwojową. Wszystko to składa się na profesjonalną filozofię, która kieruje jej praktyką terapeutyczną i coachingową. Prowadzi szkolenia z tematu: mindfulness, asertywności, porozumienia bez przemocy, odporności psychicznej i rozwoju inteligencji emocjonalnej.