Zarządzanie marką XXI wieku - nowe trendy, procesy i narzędzia komunikacji

KONTEKST:

Zarządzając marką i jej komunikacją można się pogubić w mnogości możliwości oferowanych metod, narzędzi i procesów. Wszystkie z nich łączy człowiek, dla którego projektujemy i na rzecz którego działamy.

Dlatego to szkolenie to przegląd kilkunastu różnych procesów i koncepcji podejścia do marketingu, z których korzysta branding. Przyjmy się nim, by być lepiej świadomym możliwości jakie oferują, a także jako inspiracji z których można korzystać w realizacji konkretnych celów marki (albo z wybranych narzędzi w ich ramach).

Chciałabym, abyście po naszym intensywnym i praktycznym spotkaniu wyszli z głową pełną pomysłów, wiedzą dotyczącą różnych procesów i możliwości  praz paczką konkretnych narzędzi, które będziecie mogli zastosować w swojej pracy od zaraz.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Poznanie i zrozumienie trendów marketingowych i brandingowych, tak by lepiej poruszać się świecie narzędzi zorientowanych na człowieka oraz „zwinnych”.
  • Zrozumienie marketingowego podejścia do klienta. Wybrane procesy omówimy, a część z nich poznamy głębiej i szerzej oraz przećwiczymy część ich praktycznych narzędzi.
  • Pozwali na lepszą orientację w wielu procesach, narzędziach i metodach stosowanych w brandingu i marketingu, tak by świadomiej korzystać z tych procesów oraz czerpać z nich inspiracje do własnych metod pracy brandingowej (np. w badaniach, w projektowaniu np. komunikacji, w testowaniu, we wdrożeniach oraz w bieżącej komunikacji i budowie relacji z klientami).
  • Duży nacisk na praktykę, na wypracowanie i poznanie nowych sposobów pracy oraz na opanowanie narzędzi pomagających lepiej projektować i realizować wybrane działania na rzecz marki.

 

PROGRAM SZKOLENIA

KONTEKST I OTOCZENIE MARKI

  1. Zmiany w podejściu do ekonomii, biznesu oraz konsumenta i ich wpływ na marki oraz ich zarządzanie.
  2. Wybrane założenia, które wpływają na pracę brandingową:
  • marketing 4.0+
  • growth hacker marketing
  • data driven marketing
  • evidence-based marketing
  • futures thinking
  • human-centered design
  • trend-driven innovations
  • value proposition
  • design thinking
  • ekonomia behawioralna
  • inne wybrane trendy marketingowe oraz ich możliwe zastosowania, jak i ograniczenia

 

PROCESY I NARZĘDZIA SŁUŻĄCE MARCE

  1. Nowoczesne budowanie i zarządzanie marką w podejściu human-centric design i change-oriented-design, które sprzyjają byciu bardziej wrażliwym na potrzeby zmian rynku i konsumentów.
  2. Oswojenie z service design, design thinking, growth hacker marketing oraz marketingiem doświadczeń - omówimy te procesy oraz  wybrane wyzwania i działania w obszarze monetyzacji zmian/innowacji
  3. W jakich sytuacjach i kiedy warto czerpać z tych rozwiązań.
  4. Przećwiczenie wybranych elementów wskazanych procesów (narzędzia).
  5. Przedyskutujemy także kilka narzędzi, z których korzysta branding m.in.:
  • archetypy (wady i zalety w kontekście najnowszej wiedzy o psychologii człowieka)
  • brandbook (fakty i mity (np. to nie jest CI)
  • praktyczne wskazówki, jak utrzymać spójność w okresie „stałej zmienności”

PROCESY I NARZĘDZIA SŁUŻĄCE ZESPOŁOWI I LIDEROWI

  1. Wybrane aspekty i dobre praktyki motywacji oraz Agile do zastosowania w zespole i zarządzania marką, wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego początku.
  2. W pracy projektowej, w pracy koncepcyjnej i twórczej, w tworzeniu innowacji, w utrzymaniu i modernizowaniu produktów, wprowadzaniu ich na rynek. W odkrywaniu i identyfikowaniu potrzeb.
  3. Wszędzie tam, gdzie zmiana jest wpisana w naturę biznesu czy środowiska, w którym się otacza.

 

OPINIE PO SZKOLENIU

"Bardzo szeroki zakres tematyczny przekazany w bardzo rzetelny sposób" Ceramika Paradyż

"Niestandardowe, nieszablonowe podejście do uczestników. Ogromna wiedza, którą widać na każdym kroku, duża wiedza praktyczna osoby prowadzącej" Bakalland

"Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajmością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny szkolenia" Inteon Mobile Sp. z o.o.

 

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE - DEDYKOWANE

To szkolenie możemy przeprowadzić również jako szkolenie wewnętrzne w Twojej firmie. W dowolnym miejscu w Polsce. Program będzie dopasowany dokładnie do potrzeb Twojej firmy. Skontaktuj się ze specjalistą ds. szkoleń: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Termin szkolenia
2020-09-24 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 0:00
Cena szkolenia
1750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - CK Golden Floor, ul. Sienna 39
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Agnieszka Pełka-Szajowska
Mówi o sobie, że tworzy mosty między biznesem i człowiekiem. By biznes rozumiał więcej i lepiej jak myśli, czuje i działa człowiek (evidence-based) oraz by umiał przekładać tę wiedzę i doświadczenia na lepsze decyzje i wartość. Łączy dwa spojrzenia na biznes, jako doświadczony menadżer w zakresie komunikacji marketingowej oraz jako psycholog biznesu.
Ponad 20 lat w biznesie pracując dla różnych marek, zdobywaając nagrody m.in. Superbrands, nagrodę za najlepszą kampanię reklamową, najlepszy rebranding czy nagrodę dla marki najbardziej przyjaznej blogerom. Specjalizuje się m.in. w zarządzaniu marką i marketingu 4.0, procesach human-centric design (m.in. design thinking / value proposition i in.), psychologii decyzji konsumenckich oraz ekonomii behawioralnej.
W zakresie psychologii interesuje ją creative problem-solving, myślenie krytyczne, psychologia zarządzania ludźmi i teamwork.
Ukończyła studia MBA, pracuje nad doktoratem (marka i ekonomia behawioralna). Certyfikowany trener biznesu, wykładowca marketingu na studiach MBA (Akademia Koźmińskiego w Warszawie), prelegentka na konferencjach, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pracowała dla Tołpa, Concordia Design, Santander Bank, PEKAO SA, Bosh Rexroth, Volkswagen Poznań, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.