Zarządzanie marką masterclass

Szkolenie online

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ZOOM.

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 

Silne marki uwodzą. Nie możemy się im oprzeć. Przyciągają klientów niczym magnes. Co stoi za ich sukcesem? Przemyślana i skuteczna strategia marki. Szkolenie dedykowane osobom, które zarządzają marką lub pragną powołać do życia nowy brand. Od fundamentalnych pierwszych kroków, poprzez kluczowe narzędzia i metody pracy po projektowanie komunikacji w każdym punkcie styku.

Szkolenie umożliwia warsztatowe przetestowanie przedstawianych narzędzi w praktyce na podstawie autentycznych przykładów ze świata biznesu. Kompleksowy zbiór eksperckiej wiedzy, z którym zaczniesz podbijać rynki.

Zarządzanie marką masterclass

PROGRAM SZKOLENIA 2021:

1. Marka i otoczenie marketingowe

  • 3 poziomy celów, cele SMART marki, strategiczne kierunki rozwoju marki, cykl życia marki
  • portfel marki i architektura marki
  • segmentacja odbiorców, persony, targetowanie
  • kanały dystrybucji, kanały sprzedaży
  • promocja i marketing
  • pozycjonowanie cenowe
  • konkurenci, substytuty, benchmarki, interesariusze
  • przydatne narzędzia służące analizie sytuacji wyjściowej

2. Poszukiwanie cech wyróżniających markę

  • analiza potrzeb i oczekiwań konsumentów, analiza insightów (Value Proposition Canvas)
  • analiza konkurencji (warstwa wartości, warstwa wizualna, etc.)
  • analiza dobrych praktyk i błędów (kanały promocji, komunikacji, dystrybucji, sprzedaży)
  • pozycjonowanie marki względem konkurentów (blue ocean strategy, mapy percepcji, model BAV)

3. Założenia strategiczne dotyczące tożsamości

  • definicja, elementy składowe w wybranych ujęciach (Pryzmat Kapferera, Bull’s Eye, Piramida marki, Brand DNA)
  • metody określania osobowości marki (Personifikacja, Koło Archetypów)
  • misja, wizja, wartości, obietnica marki, brand story, zdanie pozycjonujące (Brand Strategy Canvas)

4. Wyrazisty, unikalny język marki

  • język tekstowy (tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy)
  • język wizualny (styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
  • materiały wizerunkowe i promocyjne)
  • dźwięki marki
  • zapachy marki
  • wrażenia dotykowe/cielesne w kontakcie z marką
  • księga znaku

5. Doświadczenia użytkownika z marką w każdym punkcie styku

  • Kluczowe etapy relacji konsumenta z marką
  • Customer Journey Mapping
  • Moments of Truth
  • Rytuały marki
  • Spójność marketing mix

6. Komunikowanie wewnętrzne

  • Pracownicy i właściciele
  • Otoczenie fizyczne
  • Kultura organizacji

7. Ewaluacja skuteczności marki 

  • Brand Equity i elementy składowe

 

OPINIE PO SZKOLENIU

"Bardzo szeroki zakres tematyczny przekazany w bardzo rzetelny sposób" Ceramika Paradyż

"Niestandardowe, nieszablonowe podejście do uczestników. Ogromna wiedza, którą widać na każdym kroku, duża wiedza praktyczna osoby prowadzącej" Bakalland

"Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajmością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny szkolenia" Inteon Mobile Sp. z o.o.

 

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE - DEDYKOWANE

To szkolenie możemy przeprowadzić również jako szkolenie wewnętrzne w Twojej firmie. W dowolnym miejscu w Polsce. Program będzie dopasowany dokładnie do potrzeb Twojej firmy. Skontaktuj się ze specjalistą ds. szkoleń: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Termin szkolenia
2021-09-27 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 15:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Alicja Ortynecka
Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.