Zarządzanie marką masterclass

Szkolenie online

  • Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy Clickmeeting
    szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 

WSTĘP

Silne marki uwodzą. Nie możemy się im oprzeć. Przyciągają klientów niczym magnes. Co stoi za ich sukcesem? Przemyślana i skuteczna strategia marki! Szkolenie dedykowane osobom, które zarządzają marką lub pragną powołać do życia nowy brand. Od fundamentalnych pierwszych kroków, poprzez kluczowe narzędzia i metody pracy po projektowanie obecności marki w każdym punkcie styku.

Szkolenie umożliwia warsztatowe przetestowanie przedstawianych narzędzi w praktyce na podstawie autentycznych przykładów ze świata biznesu. Kompleksowy zbiór eksperckiej wiedzy, z którym zaczniesz podbijać rynki!

Zarządzanie marką masterclass

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Marka i otoczenie marketingowe

  • Co stoi za sukcesem największych marek?
  • 10-czynnikowa ocena siły marki
  • 3 elementy budowania odporności ekonomicznej i zaufania Klientów przez marki dziś

2. Od czego zacząć prace nad nową marką? Proces strategiczny o dowiedzionej rynkowo skuteczności, w tym poznanie oraz przetestowanie konkretnych narzędzi służących m.in.: 

  • analizie portfela produktowego, 
  • opracowywaniu modelu architektury marki, 
  • analizie odbiorców, 
  • projektowaniu kanałów dystrybucji i sprzedaży,
  • analizie otoczenia rynkowego i konkurencji.

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Narzędzia służące odkrywaniu ukrytych potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Narzędzia służące dostarczaniu pożądanej przez rynek propozycji wartości, 
  • Unikalne pozycjonowanie marki – 3 przydatne narzędzia,
  • Narzędzia służące odkrywaniu wyrazistego języka wizualnego i tekstowego na podstawie case study,
  • 4 modele tożsamości marki,
  • 2 najskuteczniejsze metody określania osobowości marki.

4. Kluczowe elementy projektowania tożsamości marki

  • Jak w 30 minut opracować misję i wizję marki? Mission & Vision Canvas
  • Jaki głosem mówi Twoja marka? 
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Język wizualny: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

5. Wzorcowe księgi znaku - case studies Brand Guidelines globalnych marek

6. Doświadczenia użytkownika z marką w każdym punkcie styku

  • 7 kluczowych etapów relacji konsumenta z marką i konkretne narzędzia, którymi możemy oddziaływać na odbiorców
  • 3 momenty prawdy – jak sprawić, by klient powiedział tak naszej marce?
  • Projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku - Customer Journey Mapping
  • Sensoryczna marka - nauka projektowania doświadczeń sensorycznych - model 3-aktowy
  • Kultura organizacyjna i komunikowanie wewnętrzne istoty marki

7. Ewaluacja skuteczności marki 

  • 4 użyteczne modele badania siły marki

OPINIE PO SZKOLENIU

"Bardzo szeroki zakres tematyczny przekazany w bardzo rzetelny sposób" Ceramika Paradyż

"Niestandardowe, nieszablonowe podejście do uczestników. Ogromna wiedza, którą widać na każdym kroku, duża wiedza praktyczna osoby prowadzącej" Bakalland

"Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajmością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny szkolenia" Inteon Mobile Sp. z o.o.

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE - DEDYKOWANE

To szkolenie możemy przeprowadzić również jako szkolenie wewnętrzne w Twojej firmie. W dowolnym miejscu w Polsce. Program będzie dopasowany dokładnie do potrzeb Twojej firmy. Skontaktuj się ze specjalistą ds. szkoleń: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Termin szkolenia
2022-03-17 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1450 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Alicja Ortynecka
Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.