Termin szkolenia
2024-10-24 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
SZKOLENIE ONLINE, 24-25 października
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
CELE SZKOLENIA
- umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów
- jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
- jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego – aby osiągnąć cel
- lepsze zrozumienie Twoich tekstów i komunikatów marketingowych
- poprawa komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
- program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla firmy - celów marketingowych, sprzedażowych, ale również przyda się bardzo w komunikacji biznesowej z klientami i kontrahentami
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
- nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
- dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
- dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i pisać ładnie oraz ciekawie ciekawie
Dla kogo:
- marketerzy, przedsiębiorcy, copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX,
PROGRAM SZKOLENIA
JAK PISAĆ
- Krótko
- Prosto
- Treściwie
- Aktywnie
- Wydobądź esencję
- Konkretnie
- Ton komunikatu
- Bez frazesów proszę!
- Nie zmuszaj mnie
- Estetyka tekstu
CO PISAĆ
- O czym jest Twój tekst?
- Co jest w nim najważniejsze?
- Co jest ciekawe?
- Co ma zrobić odbiorca?
MOTYWACJE KLIENTÓW
- Trochę psychologii
- Najważniejsza potrzeba to…
- Powody zakupów
- Ważne pytanie Twojego klienta
- Obiekcje
PROSTY JĘZYK
- Powszechne, proste, zrozumiałe słowa
- Bez lania wody
- Pisz do człowieka
- Usuń wstępniaki
- Bez imiesłowów
- Przydatne strony i narzędzia
SUBTELNE RÓŻNICE - jak zwiekszyć siłę przekazu bez zmieniania treści
- Kto tu rządzi?
- Ułatwiaj
- Czas teraźniejszy
- Możesz…
- Co złego to nie my
- Cel na pierwszym miejscu
NAGŁÓWKI, TYTUŁY
- Jak napisać nagłówek?
- Emocje w nagłówkach
- Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
- Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
- 4 zadania nagłówka
19 WZORCÓW SKUTECZNYCH NAGŁÓWKÓW
4 FORMUŁY COPYWRITERSKIE
JĘZYK KORZYŚCI
- Jak wydobywać korzyści z cech?
- Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.
LICZBY SIĘ LICZĄ
- Liczby w komunikacie marketingowym
- Daty, działanie na wyobraźnię
CZY POPEŁNIASZ TAKIE BŁĘDY JĘZYKOWE?
- I co możesz z tym zrobić?
Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:
Content marketing i SEO copywriting
Psychologia zachowań konsumenckich. Tajniki motywacji i preferencji klienta
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.