Decision making. Pułapki, błędy poznawcze i rozwiązywanie problemów

SZKOLENIE ONLINE

GODZINY SZKOLENIA: 09:00-15:00

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com lub Zoom

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Podejmuj lepsze decyzje i myśl krytycznie, dzięki wiedzy o tym jak działa, myśli i czuje człowiek.
Autorskie szkolenie rozwijające kompetencje osadzone w kontekście biznesowym i oparte na dowodach naukowych.

KONTEKST:

Czy rzeczywiście „ludzie nie myślą o tym, co czują, nie mówią tego, co myślą, i nie robią tego, co mówią”? [D.Ogilvy].
Dlaczego ludzie mądrzy nie podejmują zawsze… dobrych decyzji? Czyli wiemy, tak naprawdę, jak działamy i podejmujemy decyzje? Autorskie szkolenie o tym jak myślimy i decydujemy, w jakie „pułapki” i nawyki myślenia wpadamy (nie zdając sobie sprawy) oraz jak możemy pomóc naszym działaniom, by podejmować lepsze decyzje a w efekcie osiągać mądrzejsze efekty w obszarze pracy marketingowej i biznesie.
Z badań wiemy, że kiedy organizacje starają się redukować skutki uprzedzeń i "skłonności" (my nazywamy to nawykami myślenia) w procesach decyzyjnych, ich zyski są o minimum 7 punktów procentowych wyższe [McKinsey].
Podejmuj więc lepsze decyzje i myśl krytycznie, dzięki wiedzy evidence-based o tym jak działa, myśli i czuje człowiek.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Autorski program zbierający zweryfikowane, aktualne i najważniejsze mechanizmy, nawyki poznawcze i „skróty myślenia” wpływające na zachowania, tendencje „myślowe” i decyzje człowieka (a także konteksty). Poznasz wiedzę  i praktyczne  narzędzia wzmacniające efektywność osobistą jak również biznesową w obszarze podejmowania decyzji, krytycznego myślenia, współpracy, zarządzania i komunikacji.
  • Przekładam solidną teorię na konkretne rekomendacje zachowań w biznesie, do zastosowania od zaraz, oraz do wzmocnienia krytycznego myślenia i większej świadomości tego jak działają ludzie, oraz jak jak działa sam zespół i jego lider.
  • Szkolenie obejmuje trzy spojrzenia i kategorie wiedzy:
    Perspektywa indywidualna (poznawcza, emocjonalna, atrybucji i ocen), członka zespołu i lidera marketingowego/projektowego.
    Perspektywa grupy/zespołu i wpływu społecznego.
    Perspektywa wpływu sytuacji i uwarunkowań zewnętrznych.
    Otrzymasz autorskie narzędzie - KARTY DECISION THINKINGTM które w pigułce zbierają wiedzę i wnioski z poruszanej tematyki, aby móc samodzielnie kontynuować pracę w tych obszarach po szkoleniu (indywidualnie, zespołowo lub warsztatowo) o wartości 250 zł.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Mechanizmy uwagi leżące u podstaw błędów poznawczych oraz jak przeciwdziałać pułapkom naszej uwagi.
  2. Wybrane heurystyki (uproszczone schematy podejmowania decyzji), które sprawiają, że nasz mózg chodzi na myślowe skróty oraz czym jest krytyczne myślenie.
  3. W jaki sposób emocje wpływają na nasze wybory oraz jak wykorzystać ich potencjał (zarówno pozytywnych jak i negatywnych).
  4. Wybrane, najważniejsze, aktualne koncepty natury człowieka oraz wnioski z nich płynące do codziennego funkcjonowania w biznesie, zespołach, projektach i funkcjonowania zespołu marketingu.
  5. Mechanizmy oceny - w jaki sposób człowiek wydaje sądy o sobie samym oraz innych ludziach - oraz jak czasem niewielkie niuanse mogą na nie wpłynąć.
  6. Pułapki jakie wiążą się z pracą w zespole oraz jaki wpływ grupa ma na funkcjonowanie człowieka, co pozwoli to maksymalizować potencjał zespołów, z którymi współpracujesz. Na co zwrócić uwagę, gdy pracujesz w zespole, facylitujesz czy moderujesz grupę, by wspomagać proces (np. service design, projektowanie marketingowe, design thinking i in.) a nie go ograniczać.
  7. Najważniejsze mechanizmy wpływu społecznego oraz będziesz umieć je rozpoznawać i konstruktywnie na nie reagować.
  8. Gotowe narzędzia i inspiracje do pracy. Aktualną wiedza poprzez działanie. W części warsztatowej przepracujemy wyżej wymienione tematy w praktyce, sukcesywnie uzupełniając jeszcze Twoją wiedzę i narzędzia na każdym z etapów.
  9. Wybrane zagadnienia marketingowe w kontekście przepracowanej wiedzy podczas szkolenia (np. pułapki pracy burzą mózgów, krytyczne spojrzenie na pracę podczas spotkań, design thinking i możliwe skróty myślenia podczas tego procesu, pułapki percepcji w kontaktach z ludźmi, itd.)

 

W przypadku zainteresowania szkoleniem w wersji online, prosimy o kontakt telefoniczny 607 710 797 lub mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl 

SZKOLENIE ONLINE:

  • aktywna forma szkolenia (zadania, ćwiczenia, praca w grupach i samodzielnie)
  • nie prowadzimy suchego wykładu online
  • zależy nam na intereakcji i waszej kreatywnej pracy
Termin szkolenia
2021-01-27 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Agnieszka Pełka-Szajowska
Mówi o sobie, że tworzy mosty między biznesem i człowiekiem. By biznes rozumiał więcej i lepiej jak myśli, czuje i działa człowiek (evidence-based) oraz by umiał przekładać tę wiedzę i doświadczenia na lepsze decyzje i wartość. Łączy dwa spojrzenia na biznes, jako doświadczony menadżer w zakresie komunikacji marketingowej oraz jako psycholog biznesu.
Ponad 20 lat w biznesie pracując dla różnych marek, zdobywaając nagrody m.in. Superbrands, nagrodę za najlepszą kampanię reklamową, najlepszy rebranding czy nagrodę dla marki najbardziej przyjaznej blogerom. Specjalizuje się m.in. w zarządzaniu marką i marketingu 4.0, procesach human-centric design (m.in. design thinking / value proposition i in.), psychologii decyzji konsumenckich oraz ekonomii behawioralnej.
W zakresie psychologii interesuje ją creative problem-solving, myślenie krytyczne, psychologia zarządzania ludźmi i teamwork.
Ukończyła studia MBA, pracuje nad doktoratem (marka i ekonomia behawioralna). Certyfikowany trener biznesu, wykładowca marketingu na studiach MBA (Akademia Koźmińskiego w Warszawie), prelegentka na konferencjach, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pracowała dla Tołpa, Concordia Design, Santander Bank, PEKAO SA, Bosh Rexroth, Volkswagen Poznań, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.