Termin szkolenia
2024-10-25 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1190 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.
SZKOLENIE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE, 27 września
ZAPEWNIAMY OBIAD i PRZERWY KAWOWE
DLA KOGO?
-
Szkolenie jest skierowane do menedżerów, liderów zespołów, pracowników działów HR oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za budowanie i zarządzanie zespołami w firmie, instytucji.
-
Jest również dedykowane wszystkim, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat różnorodności, równości i inkluzji, oraz wprowadzić te wartości w życie codzienne w miejscu pracy.
CEL SZKOLENIA
- Uczestnicy zrozumieją, czym jest różnorodność, równość i inkluzja (DEI) oraz dlaczego są one kluczowe w miejscu pracy, uwzględniając aspekty płci, orientacji seksualnej, niepełnosprawności, kultury i wieku.
- Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć inkluzywne, przyjazne środowisko pracy, które promuje równość szans dla wszystkich, niezależnie od ich pochodzenia, orientacji seksualnej czy wieku.
- Szkolenie pokaże, jak efektywnie wykorzystać różnorodność kulturową i demograficzną, aby zwiększyć wydajność zespołów i osiągnąć lepsze wyniki biznesowe.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Poznajmy się!
2. Wprowadzenie do DEI
- Definicje i znaczenie różnorodności, równości i inkluzji
- Dlaczego DEI jest ważne w miejscu pracy?
- Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością
3. Kobiety — (nie)równa płaca i praca
- Analiza różnic płacowych między płciami
- Przykłady dobrej i złej praktyki w zakresie zatrudniania kobiet
- Strategie wyrównywania szans i wynagrodzeń
4. Firma (nie)przyjazna społeczności LGBTQIAP+
- Przykłady wyzwań i barier
- Case studies: dobre i złe praktyki
- Jak tworzyć inkluzywne środowisko pracy dla wszystkich?
5. Osoby z (nie)pełnosprawnością
- Rozbijanie mitów i stereotypów
- Znaczenie dostosowań w miejscu pracy
- Współpraca i empatia
6. Różnorodność kulturowa i jej wpływ na środowisko zawodowe
- Zrozumienie różnic kulturowych
- Jak różnorodność kulturowa wpływa na efektywność zespołów?
- Praktyczne narzędzia do zarządzania różnorodnością kulturową
7. Za starzy, za młodzi na pracę — wpływ wieku na decyzje o zatrudnianiu
- Stereotypy związane z wiekiem
- Wyzwania związane z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi
- Praktyki inkluzywne w kontekście wieku
8. Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów
Szkolenie jest również dedykowane / zamknięte dla konkretnej firmy - zapytaj o ofertę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.