Termin szkolenia
2024-10-25 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1190 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.

SZKOLENIE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE, 27 września

ZAPEWNIAMY OBIAD i PRZERWY KAWOWE

DLA KOGO?

  • Szkolenie jest skierowane do menedżerów, liderów zespołów, pracowników działów HR oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za budowanie i zarządzanie zespołami w firmie, instytucji.

  • Jest również dedykowane wszystkim, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat różnorodności, równości i inkluzji, oraz wprowadzić te wartości w życie codzienne w miejscu pracy.

CEL SZKOLENIA

  • Uczestnicy zrozumieją, czym jest różnorodność, równość i inkluzja (DEI) oraz dlaczego są one kluczowe w miejscu pracy, uwzględniając aspekty płci, orientacji seksualnej, niepełnosprawności, kultury i wieku.
  • Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć inkluzywne, przyjazne środowisko pracy, które promuje równość szans dla wszystkich, niezależnie od ich pochodzenia, orientacji seksualnej czy wieku.
  • Szkolenie pokaże, jak efektywnie wykorzystać różnorodność kulturową i demograficzną, aby zwiększyć wydajność zespołów i osiągnąć lepsze wyniki biznesowe.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Poznajmy się!

2. Wprowadzenie do DEI

  • Definicje i znaczenie różnorodności, równości i inkluzji
  • Dlaczego DEI jest ważne w miejscu pracy?
  • Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością

3. Kobiety — (nie)równa płaca i praca

  • Analiza różnic płacowych między płciami
  • Przykłady dobrej i złej praktyki w zakresie zatrudniania kobiet
  • Strategie wyrównywania szans i wynagrodzeń

4. Firma (nie)przyjazna społeczności LGBTQIAP+

  • Przykłady wyzwań i barier
  • Case studies: dobre i złe praktyki
  • Jak tworzyć inkluzywne środowisko pracy dla wszystkich?

5. Osoby z (nie)pełnosprawnością

  • Rozbijanie mitów i stereotypów
  • Znaczenie dostosowań w miejscu pracy
  • Współpraca i empatia

6. Różnorodność kulturowa i jej wpływ na środowisko zawodowe

  • Zrozumienie różnic kulturowych
  • Jak różnorodność kulturowa wpływa na efektywność zespołów?
  • Praktyczne narzędzia do zarządzania różnorodnością kulturową

7. Za starzy, za młodzi na pracę — wpływ wieku na decyzje o zatrudnianiu

  • Stereotypy związane z wiekiem
  • Wyzwania związane z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi
  • Praktyki inkluzywne w kontekście wieku

8. Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

Szkolenie jest również dedykowane / zamknięte dla konkretnej firmy - zapytaj o ofertę: kontakt@szkoleniaatrium.pl

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.