Social Media Marketing
SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting
W trakcie szkolenia:
- szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
- bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
- dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
- przewidziane przerwy
Efekty szkolenia:
- Poznanie marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu)
- Poznanie i praktyczne posługiwanie się narzędziami Inboud Marketingu
- Nabycie umiejętności sprawnego działania w mediach społecznościowych i poznanie zalet i wad każdego z mediów
- Używanie narzędzi content /native marketingu oraz influencerów,
- Umiejętność prowadzenia działań w SM zgodnie z prawem dzięki zapoznaniu się z aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Polski konsument w internecie
- Wydatki na reklamę w SM w Polsce
- Czym jest generacja Web 2.0?
- Model POEM, m.in. earned media
2. Media społecznościowe w Polsce
3. Profile Social Media
- Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin
- Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?
4. Reklama na Facebooku i w innych SM
- Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii
- Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?
- Piksel Facebooka. Do czego stosować?
- Marketing kontekstowy
- Konkursy na FB
5. Marketing wpływu (influencing)
- Co to jest influencing?
- Trendy i zjawiska
6. Najwięksi polscy influencerzy
- Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie
7. Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów
- Marketing treści (content marketing = CM)
- Dopasowanie treści do lejka zakupowego. Kiedy dotrzeć do konsumenta?
8. Kalendarium działań operacyjnych – case study
- Czas i częstotliwość wpisów na SM
- Reklama natywna – kiedy i jak stosować?
- Trendy w CM
- Mierzenie i rozliczanie efektów CM
9. Jak pisać do internetu?
- Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów
- 7 złotych zasad pisania do internetu
- Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza
- Hashtagi. Czy i jak stosować?
- Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?
10. Monitoring i mierzenie działań w social mediach
- Wskaźniki efektywności w social mediach. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?
- Efektywność Facebooka. Dobre praktyki
- Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społecznościowych?
11. Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi
12. Aspekty prawne influencingu w internecie
Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.
Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE
Termin szkolenia
2021-05-27 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Pracował dla IAB jak trener programu Dimaq. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.