Sklep internetowy. Strategie sprzedażowe. Pozyskiwanie klientów

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

Odbiorcy:

Właściciele e-sklepów, E-Commerce Managerowie, Digital Media Managerowie, Webmasterzy, Redaktorzy stron www, Brand Managerowie, Category Managerowie, Product Managerowie

Efekty:

Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności budowy optymalnej witryny sklepowej w celu osiągnięcia najwyższej konwersji odwiedzających na sprzedaż, zarówno od strony technicznej, jak i merytorycznej. Dowie się, jak najefektywniej przyciągnąć ruch internautów do e-sklepu, jak działają lejki sprzedażowe, jakie taktyki i strategie stosować. Pozna również niezbędne aspekty prawne wpływające na działalność e-sklepu na polskim rynku.

1. POLSKI E-KONSUMENT

  • Polski rynek e-commerce
  • Inspiracje i zachowania nabywców
  • Podróż Klienta (Customer journey)
  • AIDA
  • ROPO, Showrooming
  • ZMOT
  • Mikromomenty
  • Trendy i zjawiska w e-commerce
  • mCommerce

2. PLANOWANIE E-HANDLU

  • Platformy shoppingowe
  • Dropshipping
  • Budowa witryny sklepowej a zadowolenie Klienta (UX)
    Makiety
    Budowa witryny sklepowej
  • Ewaluacja
  • UX User Experience
  • Heurystyki Nielsena
  • Click-tracking
  • Audyt UX e-sklepu
  • Porzucony koszyk / Przyczyny porzucenia koszyka
  • Optymalizacja witryny sklepowej (SEO)
  • Kod witryny
  • Zawartość witryny
  • Inbound marketing /link building
  • Domena
  • Roboty
  • Black Hat
  • Słowa kluczowe

3. CONTENT MARKETING W DZIAŁANIACH SKLEPU INTERNETOWEGO

  • Strategia CM w lejku zakupowym
  • Formy treści
  • Dystrybucja
  • Reklama natywna
  • Jak pisać? Copywriting
  • Content recyclinG

4. KOMUNIKACJA REKLAMOWA E-SKLEPU

  • Koncepcje komunikacji
  • Online vs offline
  • Omnichannel
  • Inbound vs outbound marketing
  • Planowanie kampanii reklamowej
    Etapy planowania kampanii
    Ustalanie celów
  • Narzędzia i działania komunikacji internetowej
  • Reklama w wyszukiwarce (SEA)
  • Działanie wyszukiwarki
  • Google Ads
  • Smart Bidding
  • Copy w reklamie PPC
  • Śledzenie skuteczności – UTM
  • Google Merchant Center
  • Inne kanały komunikacji
  • Marketing szeptany (buzz marketing)
  • Reklama w mediach społecznościowych (Social Media Advertising)
  • Marketing afiliacyjny
  • Reklama geotargetowana
  • Google Business / Moja Firma
  • Google Maps
  • Marketing zbliżeniowy (Proximity marketing)
  • E-mail marketing
  • Monitoring i mierzenie efektywności kampanii
  • Wskaźniki sukcesu, KPI
  • Konwersje
  • Śledzenie skuteczności, UTM-y
  • Zwrot z reklamy (ROAS)

5. MONITORING I MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI E-HANDLU

  • Mierniki sukcesu w e-commerce
  • Zwrot z inwestycji (ROI)
  • Wartość zamówienia (AOV)
  • Długookresowa wartość Konsumenta (LTV)
  • Satysfakcja Konsumenta (NPS)
  • Inne parametry efektywności
  • Google Analytics

6. ASPEKTY PRAWNE HANDLU W INTERNECIE

7. ĆWICZENIE INSPIRUJĄCE

  • Karty z brandami
Termin szkolenia
2019-10-28 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Katowice - Hotel Focus Katowice Chorzów
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.