Google Ads - kampanie w wyszukiwarce i sieci reklamowej

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com 

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • ma formę bardzo praktycznego warsztatu i działań w panelu Google Ads
  • trener na Twoją prośbą może przejąć Twój ekran i pomóc z ustawieniami na Twoim koncie 
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczne, konkretne umiejętności
  • przewidziane przerwy  

Zgłoś się na 30 dni przed szkoleniem i uzyskaj 10% rabatu.

Dla kogo?

  • Szkolenie kierowane jest dla osób z bardzo podstawową wiedzą o Google Ads, aby po szkoleniu mogły uzy.skać poziom średniozaawansowany

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • budowania i zarządzania kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords)
  • tworzenia dobrych reklam, które sprzedają i przyciągają klientów
  • właściwego doboru rodzaju kampanii do Twoich celów i słów kluczowych do kampanii
  • optymalizowania kampanii i śledzenia efektów działań reklamowych
  • po szkoleniu będziesz mógł zarządzać kampaniami Google Ads na poziomie średniozaawansowanym
  • po szkoleniu będziesz mógł samodzielnie planować i realizować kampanie reklamowe w Google

GOOGLE ADS - reklama w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google

PROGRAM SZKOLENIA

Uwaga: każdy punkt szkolenia zawiera ćwiczenia i praktyczne działania na koncie reklamowym

1. Założenie konta w Google Ads  

  • Czym jest reklama w wyszukiwarce Google?
  • Reklama w wyszukiwarce na tle rynku reklamy digitalowej
  • Mechanika działania wyszukiwarki
  • SERP – strona z wynikami wyszukiwania
  • Co ważniejsze: SEA czy SEO?
  • Jak wyszukują internauci?
  • Rola wyszukiwania głosowego
  • Jak klikają internauci? Efekt „Zero Click”
  • Struktura konta reklamowego w Google Ads
  • Tryb podstawowy vs profesjonalny
  • Dostęp i uprawnienia w Google Ads
  • Ustawianie płatności za reklamę w Google Ads

2. Wybór celu kampanii - ćwiczenie

  •      Reklama w wyszukiwarce w lejku zakupowym, na ścieżce zakupowej Klienta
  •      Mikromomenty, punkty styku, ZMOT
  •      Definiowanie celów kampanii
  •      Cele biznesowe, marketingowe, komunikacyjne
  •      Cele zasięgowe, wizerunkowe, sprzedażowe
  •      Konwersje jako cel kampanii
  •      Cele kampanii w Google Ads
  •      Definiowanie kampanii bez celu

3. Wybór typu kampanii 

  • Typy kampanii w Google Ads
  • Jak dopasować typ kampanii do celu kampanii?

4. Dobór grupy docelowej

  • Targetowanie (kierowanie) reklamy w Google Ads
  • Targetowanie podstawowe
  • Niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach
  • Niestandardowi odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
  • Odbiorcy na rynku
  • Zdarzenia z życia
  • Remarketing

5. Budżetowanie kampanii w Google Ads

  • Bidding w reklamie PPC
  • Strategie ustalania stawek
    docelowy CPA (koszt pozyskania)
    docelowy ROAS (zwrot z nakładów na reklamę)
    maksymalizacja liczby konwersji
    maksymalizacja wartości konwersji
    ulepszony CPC (eCPC)
  • Modele rozliczeń: CPM, CPC, CPV, vCPM
  • Automatyzacja, optymalizacja. Reklamy inteligentne

6. Tworzenie reklamy tekstowej w Google Ads

  • Definiowanie słów kluczowych. Dlaczego są kluczem do sukcesu?
  • Długi ogon
  • Narzędzia do identyfikacji słów kluczowych
  • Narzędzie Planer słów kluczowych Google
  • Narzędzie Google Trends
  • Wykluczające słowa kluczowe
  • Wynik jakości reklamy
  • Efektywne reklamy tekstowe (linki sponsorowane) – dobre praktyki

7. Tworzenie reklamy graficznej w Google Ads

  •      Czym jest Google Display Network?
  •      Czym jest Viewability?
  •      Perswazyjne reklamy graficzne (display) – dobre praktyki
  •      Reklamy elastyczne. Mechanika tworzenia
  •      Reklamy dynamiczne. Remarketing dynamiczny

8. Tworzenie reklamy wideo w Google Ads

  • Oglądane reklamy wideo (YouTube) – dobre praktyki
  • Zasada ABCD
  • Narzędzie YouTube Video Builder
  • Kierowanie reklamy w YouTube
  • Narzędzie YouTube Studio

9. Tworzenie reklamy lokalnej w Google Ads

  •      Google Moja Firma
  •      Mapy Google
  •      Geotargeting
  •      Bezpłatne lokalne informacje o produkcie
  •      Wizyty w sklepie stacjonarnym a Google Ads

10. Tworzenie reklamy produktowej w Google Ads

  • Przestrzeń Google Zakupy
  • Do czego służy Google Merchant Center?
  • Konkurencyjność cenowa w GMC
  • Reklamy produktowe PLA

11. Analiza i mierzenie efektów reklamy w Google Ads

  • Podstawowe wskaźniki skuteczności kampanii (KPI)
  • Dlaczego UTM-y są ważne? Narzędzie Campaign URL Builder
  • Raportowanie
  • Wprowadzenie do Google Analytics
  • Modele atrybucji
  • Ścieżki konwersji
  • Porównywanie efektywności reklamy w Google Ads z innymi kanałami
Termin szkolenia
2021-10-21 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.