Google Ads - poziom zaawansowany

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com 

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • ma formę bardzo praktycznego warsztatu i działań w panelu Google Ads
  • trener na Twoją prośbą może przejąć Twój ekran i pomóc z ustawieniami na Twoim koncie 
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczne, konkretne umiejętności
  • przewidziane przerwy  

Zgłoś się na 30 dni przed szkoleniem i uzyskaj 10% rabatu.

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • budowania i zarządzania kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords)
  • tworzenia dobrych reklam, które sprzedają i przyciągają klientów
  • właściwego doboru rodzaju kampanii do Twoich celów i słów kluczowych do kampanii
  • używania Google Tag Managera oraz Google Analytics
  • optymalizowania kampanii i śledzenia efektów działań reklamowych

SZKOLENIE: Google Ads - poziom zaawansowany

PROGRAM:

1 DZIEŃ: GOOGLE TAG MANAGER I GOOGLE ANALYTICS

1. Założenie konta w usługach Google

2. Wdrożenie kodu Google Tag Manager - web developer / programista

3. Założenie konta Google Analytics i skopiowanie zmiennej UA

  • Dodanie zmiennej UA w Google Tag Manager
  • Dodanie tagu Google Analytics w Google Tag Manager
  • Publikacja zmian w Google Tag Manager
  • Sprawdzenie w Google Tag Assistant, oraz w w Google Analytics -> Czas rzeczywisty poprawnego wdrożenia

4. Założenie konta Google Ads

5. Połączenie konta Google Ads z Google Analytics

  • Włączenie raportu dane demograficzne w Google Analytics
  • Włączenie Remarketingu w Google Analytics
  • Utworzenie pierwszej grupy remarketingowej i podpięcie jej do konta Google Ads
  • Import metryk z Google Analytics do Google Ads

6. Działania w Google Tag Manager

  • Ustawienie realnego współczynnika odrzuceń w Google Tag Manager
  • Podpięcie konwersji Google Ads przez Google Tag Manager
  • Podpięcie śledzenia kliknięć w telefon, email w narzędziu Google Tag Manager

7.  Tworzenie celów w Google Analytics

  • Publikacja zmian w Google Tag Manager
  • Sprawdzamy, czy tagi działają w podglądzie w Google Tag Manager
  • Sprawdzamy czy cele wykonują się w czasie rzeczywistym w narzędziu Google Analytics
  • Dodanie celu "Przejście na zakładkę Kontakt"

DZIEŃ 2: BUDOWA KAMPANII GOOGLE ADS

1. Przygotowanie listy słów / fraz kluczowych

  • Wybór słów kluczowych
  • Podział słów kluczowych na grupy reklam
  • Negatywne słowa kluczowe

2.  Przygotowanie treści reklamowych

3. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania

  • Dodanie grup reklam i słów kluczowych.
  • Dodanie rozszerzeń reklam.
  • Wykluczenia słów kluczowych.
  • Ustawienie profilu płatności.

4. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej

  • słowa kluczowe
  • odbiorcy
  • tematy i miejsca docelowe

5. Tworzenie reklam elastycznych, reklam displayowych w sieci reklamowej.

6. Kampanie reklamowe Discovery 

7. Kampanie reklamowe na Youtube 

 

✔  UWAGA: jeśli uważasz, że potrzebujesz na początek mniej zaawansowanego szkolenia, kliknij i zobacz program szkolenia:
Google Ads - poziom podstawowy
Jeśl potrzebujesz obu szkoleń, zamawiając obydwa otrzymujesz 15% rabatu na całość.

Termin szkolenia
2021-06-17 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Paweł Gawliński
Ekspert i certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics (od 2011 roku). Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął od pozycjonowania stron, następnie przyszła kolej na kampanie reklamowe w Google. Zrealizował ponad 1000 kampanii reklamowych dla klientów z kilkunastu branż. Umiejętności i wiedzę, którą zdobył podczas realizacji setek różnych projektów przekazuje kolejnym pasjonatom, którzy chcą dobrze wypozycjonować swoją stronę i skutecznie zdobywać nowych klientów dzięki Google Ads. Jest przede wszystkim praktykiem i tak też prowadzi szkolenia, są one praktycznymi warsztatami, po których uczestnik może prowadzić samodzielnie kampanie w Google Ads. Zakres prowadzonych szkoleń to: budowanie i optymalizacja kampanii Google AdWords (poziomy basic i advanced), pozycjonowania stron / SEO, content marketing. Paweł stara się przekazywać wiedzę przez pryzmat praktyki, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników. Uczestnicy podczas szkolenia widzą autentyczne zaangażowanie trenera w szkoleniu, ponieważ lubi to, co robi.