Google Ads – reklama w wyszukiwarce

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie 1-dniowe: 26 marca 2021 r, w godzinach 9:00-15:00

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com 

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Zgłoś się na 30 dni przed szkoleniem i uzyskaj 10% rabatu.

Odbiorcy:

Specjaliści ds. marketingu, Brand Managerowie, Product Managerowie, Content Managerowie, Digital Media Managerowie,, E-Commerce Managerowie

Cele Szkolenia:

Uczestnik szkolenia pozna zasady i najlepsze praktyki reklamy w ekosystemie Google. Będzie mógł samodzielnie planować i realizować kampanie reklamowe w Google Ads, a następnie mierzyć efekty kampanii i optymalizować kolejne działania w sposób zapewniający im, jak największą skuteczność. Posiądzie umiejętności zarówno technicznej, jak i merytorycznej pracy nad kreacją reklamową dla celów kampanii. Dowie się, jak najefektywniej przyciągnąć ruch internautów na witrynę poprzez działania Search Engine Advertising.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Czym jest SEA (Search Engine Advertising)?
  • Reklama w wyszukiwarce na tle rynku reklamy digitalowej
  • Reklama w wyszukiwarce w lejku zakupowym, na ścieżce zakupowej Klienta
  • Mikromomenty, punkty styku, ZMOT
  • Mechanika działania wyszukiwarki
  • SERP – strona z wynikami wyszukiwania
  • Co ważniejsze: SEA czy SEO?
  • Jak wyszukują internauci?
  • Google Search Console
  • Jak klikają internauci? Efekt „Zero Click”

    Ćwiczenie. Zidentyfikuj kluczowe mikromomenty Twojego Klienta. Przypisz im działania, które podejmiesz, z obszaru digital marketingu.

  1. Czym jest Google Ads?
  • Podstawowe pojęcia, definicje
  • Struktura konta reklamowego w Google Ads
  • Tryb podstawowy vs profesjonalny
  • Czym jest Google Display Network?
  • Do czego służy Google Merchant Center?
  • Google Shopping
  • Brand Safety
  • Kampanie inteligentne
  1. Definiowanie słów kluczowych
  • Dlaczego słowa kluczowe są kluczem do sukcesu?
  • Długi ogon
  • Narzędzia do identyfikacji słów kluczowych
  • Planer słów kluczowych Google
  • Wykluczające słowa kluczowe

    Ćwiczenie. Stwórz listę słów kluczowych dla swojej firmy /produktu /marki.

  1. Definiowanie celów
  • Cele biznesowe, marketingowe, komunikacyjne
  • Cele wizerunkowe, zasięgowe, sprzedażowe
  • Konwersje jako cel kampanii

Ćwiczenie. Rozpocznij definiowanie kampanii bez celu.

  1. Targetowanie (kierowanie) reklamy w Google Ads
  • Targetowanie podstawowe
  • Niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach
  • Niestandardowi odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
  • Odbiorcy na rynku
  • Zdarzenia z życia
  • Remarketing
  • Remarketing dynamiczny
  • Geotargeting
  1. Budżetowanie kampanii reklamowych w Google Ads
  • Bidding w reklamie PPC
  • Strategie ustalania stawek
    •           docelowy CPA (koszt pozyskania)
    •           docelowy ROAS (zwrot z nakładów na reklamę)
    •           maksymalizacja liczby konwersji
    •           maksymalizacja wartości konwersji
    •           ulepszony CPC (eCPC)
  • Modele rozliczeń: CPM, CPC, CPV, vCPM
  • Wynik jakości reklamy
  • Automatyzacja, AI, ML

    Ćwiczenie. Utwórz reklamę tekstową.

  1. Rodzaje kreacji i dobre praktyki tworzenia kreacji
  • Efektywne reklamy tekstowe (linki sponsorowane)
  • Oglądane reklamy wideo (YouTube). YouTube Video Builder
  • Perswazyjne reklamy graficzne (display)
  • Konwertujące reklamy produktowe (PLA)
  • Reklamy elastyczne. Mechanika tworzenia

    Ćwiczenie. Utwórz kampanię wideo.

  1. Efektywność kampanii w Google Ads
  • Pomiar skuteczności kampanii; KPI
  • Dlaczego UTM-y są ważne? Campaign URL Builder
  • Raportowanie
  • Wprowadzenie do Google Analytics
  • Modele atrybucji
  • Ścieżki konwersji
  • Porównywanie efektywności reklamy SEA z innymi kanałami komunikacji
  • Optymalizacja kampanii. Testy A/B

     Ćwiczenie. Oblicz podstawowe wskaźniki sukcesu dla podanego przykładu.

Termin szkolenia
2021-03-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.