Marketing Automation dla początkujących

1. Ogólny zarys zachowania cyfrowego klienta

2. Poznawanie usera na www - profilowanie i scoringowanie

3. Profilowanie usera w różnych punktach styku: www, email, blog, aplikacja

4. Podstawowa analityka zachowań i segmentacja behawioralna

5. Wykorzystanie wiedzy o userze i realizacja celów marketing automation na przykładzie ecommerce

  • Personalizowane elementy na main page www
  • Ramki produktowe, rekomendacyjne
  • Ramki produktów komplementarnych w koszyku
  • Procesy ratowania koszyka popup / email / webpush / sms
  • Segmentowane mailingi / newslettery / webpushe
  • Automatyczne mailingi rekomendacyjne, po zmianie ceny, po wprowadzeniu promocji

6. Wykorzystanie wiedzy o userze i realizacja celów działu sprzedaży na przykładach

  • Powiadomienia o nowych leadach
  • Poznanie leada przed pierwszym kontaktem handlowca
  • Scoring leada / segmentacje
  • Lejki sprzedażowe i statusowanie leada
  • Analityka lejków i zwiększanie efektywności handlowców

7. Tworzenie konceptów elementów dynamicznych na www

  • Rekomendacje
  • Cross sell
  • Powiększenie koszyka

8. Tworzenie mechanizmów popup

  • Zapis do bazy/pozyskanie leada (CTA, korzyści)
  • Ratowanie koszyka
  • Dokończenie zakupu po wyjściu i powrocie
  • Rekomendacja produktu/kategorii

9. Koncepcje scenariuszy maili automatycznych i ich personalizacji

  • Po zapisie do bazy
  • Po wizycie na www
  • Po porzuceniu koszyka
  • Po wizycie na blogu
  • Po dłuższej nieobecności
  • Po sprzedaniu oglądanego produktu
  • Po obniżeniu ceny oglądanego produktu
  • Z rekomendacjami kolejnego zakupu

10. Podgrzewanie do zakupu na różnych etapach lejka sprzedażowego

  • Po 1 kontakcie
  • Po wysłaniu oferty
  • Po 2 kontakcie
  • Po spotkaniu

11. Analityka procesów marketing automation i tuning

 

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

 

Termin szkolenia
2020-03-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - CK Golden Floor, ul. Sienna 39
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Damian Gucza
Specjalista w zakresie procesów marketing automation z kilkunastoletniim doświadczeniem w branży marketingowej. Ma za sobą ok. 50 wdrożeń procesów MA w różnych branżach, m.in. deweloperskiej, samochodowej, meblarskiej, produkcyjnej, e-commerce. Absolwent CIM i kursów University of Illinois. Obecnie sales director w YouLead i trener w zakresie marketing automation i prowadzenia programów lojalnościowych. Entuzjasta nowych technologii i mierzenia efektywności. 
Twórca i realizator kilkunastu programów lojalnościowych, retencyjnych oraz wielu promocji sprzedaży dla różnych branż. Pracował m.in. dla Polpharma, ING, Pioneer Pekao, Nestlé, Dulux, Storck, Teva Kutno, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Boehringer Ingelheim, Henkel, Pirelli, Bayer, Rautaruukki, Stolarka Wołomin, Dax Cosmetics, Rockwool. Konsultant strategii i wdrażania marketing automation, skuteczne wdrożenia w Polsce i za granicą. Pracował zarówno po stronie agencji (m.in. Euro RSCG/Havas, Ogilvy One/MRM Momentum), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (ING, Pioneer Pekao, Luxoft).