Marketing automation

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Szkolenie kierowane jest do marketerów, pracowników działu handlowego oraz przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z możliwościami jakie w zakresie rozwoju biznesu daje technologia.

W trakcie szkolenia uczestnicy:

  • poznają sprawdzone sposoby na pogłębienie relacji z klientami’
  • zdobędą wiedzę na temat automatyzacji marketingu
  • przygotują się do wdrożenia automatyzacji marketingu w swojej firmie
  • zdobędą praktyczną umiejętność zautomatyzowania zapisu do newslettera, generowania leadów dzięki wartościowym treściom, stworzenia formularza CallBack i kampanii Drip mailingową 
  • zdobędą umiejętności konfiguracji analityki 
  • nauczą się tworzenia skutecznych strategii działań marketing automation

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień I. Oswajanie wdrożenia marketing automation

  1. Wprowadzenie do marketing automation- czym jest marketing automation oraz jakie miejsce zajmuje miejsce w procesach marketingowych i sprzedażowych

  2. Rynek marketing automation- przegląd narzędzi oraz wybór odpowiedniego dla danego modelu biznesowego

  3. Wdrożenie systemu Marketing od strony biznesowej- organizacja procesu wdrożenia wraz z frameworkiem działań

  4. Wdrożenie systemu Marketing Automation od strony technicznej- sposoby zasilania danymi systemu do automatyzacji marketingu oraz ich organizacja i struktura

  5. Wdrażanie Marketing Automation w praktyce-demo systemu klasy Marketing Automation oraz przegląd funkcji i rozwiązań

  6. Specyfika różnych kanałów komunikacji  oraz ich konfiguracja (domeny wysyłkowe, konfiguracje senderów (email) , SMS , PUSH )

  7. Projektowanie spersonalizowanej komunikacji oraz segmentacja bazy leadów i klientów 

Dzień 2. Praktyczne zastosowanie marketing automation

  1. Automatyzowanie zarządzania Leadami- lead nurturing oraz lead scoring

  2. Najlepsze praktyki związane z  automatyzowaniem procesów Lead Generation oraz projektowanie automatyzacji.

  3. Automatyzacja procesu onboardingu w różnych modelach biznesowych z wykorzystaniem komunikacji on-site oraz wychodzącej

  4. Automatyzacje związane z obsługą klienta

  5. Automatyzacje dla e commerce 

A ponadto: 

  • dlaczego czasem trzeba wrzucić wszystkich do jednego worka 
  • jakie jest jedno źródło prawdy dla marketingu i sprzedaży
  • czy idealna struktura bazy istnieje
  • czy lepiej zapobiegać czy leczyć
  • kiedy do pracy zaprzęgnąć narzędzia marketing automation
  • co automatyzować, by klient był zadowolony
  • … i wiele więcej!

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2022-11-29 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1390 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Mike Korba
Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com, Ekspert Marketing Automation, szkoleniowiec, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH – przedmiot „Growth Hacking”. W branży marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Mówca na wielu konferencjach m.in.: Websummit, SaaStock, Infoshare.