Termin szkolenia
2024-11-14 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 14-15 LISTOPADA

ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE

Korzyści

  • Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
  • Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
  • Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
  • Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
  • Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Marketing B2B

  • Modele biznesowe w B2B
  • Podstawowe założenia marketingu B2B
  • Różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C
  • Zakres odpowiedzialności w marketingu B2B

2. Strategie w marketingu B2B

  • Cele w marketingu B2B
  • Co powinna zawierać każda strategia
  • Narzędzia wspomagające planowanie działań
  • Co powinien wiedzieć o sowim biznesie marketer B2B

3. Klient w marketingu B2B

  • Sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła informacji o nich – w tym badania jakościowe
  • Buyer Persona w B2B
  • Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
  • Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
  • Strategie pozyskiwania klientów w B2B
  • Leady – diament marketera

4. Marka w marketingu B2B

  • Czy firma z rynku B2B może być marką?
  • Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
  • Sposoby budowania marek w B2B – case studies
  • Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
  • RTB – dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce

Warsztat – praca z marką

5. Komunikacja z otoczeniem

  • Kanały komunikacji
  • Cechy współczesnej komunikacji
  • Co komunikować klientom B2B
  • Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do wyzwań klientów, ich obaw.
  • W czym pomaga komunikacja

5. Efektywne narzędzia nowoczesnego marketingu B2B

  • Lejek sprzedażowo-marketingowy
  • Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań
  • Narzędzia: Targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
  • Social selling (linkedin, facebook)
  • Referencje – Pokaż kto pracuje z Twoim produktem a zyskasz moje zaangażowanie – rola i tworzenie testimoniali z klientami
  • Wykorzystanie narzędzi w internecie oraz AI
  • Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.

Case studies

Warsztat: planowanie działań dla marki

6. Content marketing w pracy marketera

  • Zdefiniowanie content marketingu – czy każda treść jest contentem
  • Branded content – promocja marki bez pokazywania produktów
  • Metody podawania treści
  • Recykling treści w marketingu B2B

7. Wyzwania i trendy w B2B

  • Wątki, które będą przewijać się w B2B (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
  • Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
  • Prognozy dla biznesów B2B

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

OD TRENERKI:

O marketingu B2B mówi się coraz więcej. Środowiska marketingowe coraz częściej odwołują się do potrzeb firm działających w tym obszarze oraz potrzeb marketerów, którym powierzono zadanie wspierania biznesu. Zadanie dla wielu okazuje się sporym wyzwaniem, bo w firmach nadal praktykuje się metody z lat 90-tych XX wieku zapominając np. o digitalizacji. Zarządy firm często też nie rozumieją czym marketing powinien zająć się w takiej organizacji.

Do marketingu konsumenckiego wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni, bo jako konsumenci ulegamy różnym technikom, poddajemy się działaniu narzędzi marketingowych i mamy przekonanie, ze to działa. W B2B można również pobudzać klientów do działania i pomagać w procesie podejmowania decyzji. Proces ten jest zdecydowanie dłuższy i bardziej skomplikowany, bo często uczestniczy w nim  też wiele osób. Również wartość transakcji jest tu zdecydowanie inna, co wielu marketerów uważa za nobilitację, szczególnie jeśli przychodzą oni z biznesów konsumenckich.

Podczas tego szkolenia dowiesz się co jest w stanie zrobić marketer B2B, jakie stoją przed nim wyzwania i jakie trendy będą dawały znać o sobie w najbliższych latach. Uczestnicy przekonają się, że można konkurować na rynku nie tylko produktami, technologiami, ale również takimi wartościami jak marka. Dzięki przykładom z B2B poznają marki, które robią to znakomicie i nauczą się jak zaplanować i zarządzać marką w B2B. Dodatkowo przyjrzymy się narzędziom i nauczymy się je wykorzystywać w praktyce w zależności od etapu rozwoju marki, pozycji rynkowej, przyjętych celów i szeregu innych zmiennych, które mogą okazać się istotne.

Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.