Marketing internetowy - promocja i reklama firmy w internecie

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj

"Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polceam serdecznie" pracownik firmy Galderma Polska

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU
Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX.
Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji.
Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response.
Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE.
Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci.
Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online.

2. Projektowanie i optymalizacja WWW
Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW.
Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję.
Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google
Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu.
Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane.
Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących.
 

Dzień 2. Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku

2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.

3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce
3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam.
Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce.
Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku.
Panel Google Adwords – Monitoring i raporty zarządzanie kampanią.
Typowe błędy w Google AdWords.

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka?

6. Facebook od A do Z
Jak budować strategię obecności na Facebooku?
W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm
Zasięg organiczny, płatny, wirusowy  od A do Z
Reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
Tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne

7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media

  • social media listening w praktyce
  • kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
  • przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
Termin szkolenia
2019-01-15 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Katowice - Hotel Focus Katowice Chorzów
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.