Mobile marketing
Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS. Więcej informacji dostępnychtutaj.
Efekty:
- Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
- Nauczy się tworzyć strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty.
- Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny.
- Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
- Pozna obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku.
- Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.
CECHY SZKOLENIA:
- Dwa dni (14 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej firmie)
- Przydatne dane i uporządkowane informacje
- Przystępny język zrozumiały dla każdego
- Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
- Indywidualny test 40 pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional od IAB
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1.
- Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
- Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
- Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
- Proximity marketing. Geofencing, geotargetowanie, iBeacons, NFC/RFID
- Internet of Things. Wearables
- SMS/MMS marketing
Dzień 2.
- Aplikacje mobilne.
- Testowanie aplikacji mobilnych. Wdrożenie aplikacji mobilnej (case study)
- Reklama mobilna
- Efektywność mobile marketingu
- Analityka mobilna
- Aspekty prawne w mobile marketingu. Ochrona danych osobowych, geolokalizacyjnych
Opis szkolenia:
- Mobilny internauta, czyli kto?
- Zachowania, zainteresowania. Przegląd generacji.
- Trendy, zjawiska: smartfonizacja, mCommerce, multiscreening, AI, VR, AR, IoT, big data, wearables.
- Czy jesteś FOMO? ;)
- Dużo geo. Geolokalizacja, geofencing, geotargetowanie, proximity marketing.
- Komunikacja z mobilnym konsumentem - jak skutecznie dotrzeć do klienta „w biegu”?
- Reklama mobilna. Przegląd rynku. Standardy IAB. Kontrreklamowi. ZMOT.
- SMS/MMS marketing – czy działa?
- mCommerce. Zakupy przez telefon.
- Serwisy i aplikacje mobilne. Standardy i najlepsze praktyki. 20 studiów przypadków.
- Mobilnie w mediach społecznościowych. Influencerzy.
- Aspekty prawne.
Termin szkolenia
2020-03-16 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Wrocław - IdeaPlace, Pl. Solny 15
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.