Mobile marketing

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS. Więcej informacji dostępnychtutaj.

Efekty:

  • Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
  • Nauczy się tworzyć strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty.
  • Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny.
  • Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
  • Pozna obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku.
  • Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.

CECHY SZKOLENIA:

  • Dwa dni (14 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej firmie)
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test 40 pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional od IAB


PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1.

  1. Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
  2. Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  3. Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  4. Proximity marketing. Geofencing, geotargetowanie, iBeacons, NFC/RFID
  5. Internet of Things. Wearables
  6. SMS/MMS marketing

Dzień 2.

  1. Aplikacje mobilne.
  2. Testowanie aplikacji mobilnych. Wdrożenie aplikacji mobilnej (case study)
  3. Reklama mobilna
  4. Efektywność mobile marketingu
  5. Analityka mobilna
  6. Aspekty prawne w mobile marketingu. Ochrona danych osobowych, geolokalizacyjnych

Opis szkolenia:

  • Mobilny internauta, czyli kto?
  • Zachowania, zainteresowania. Przegląd generacji.
  • Trendy, zjawiska: smartfonizacja, mCommerce, multiscreening, AI, VR, AR, IoT, big data, wearables.
  • Czy jesteś FOMO? ;)
  • Dużo geo. Geolokalizacja, geofencing, geotargetowanie, proximity marketing.
  • Komunikacja z mobilnym konsumentem - jak skutecznie dotrzeć do klienta „w biegu”?
  • Reklama mobilna. Przegląd rynku. Standardy IAB. Kontrreklamowi. ZMOT.
  • SMS/MMS marketing – czy działa?
  • mCommerce. Zakupy przez telefon.
  • Serwisy i aplikacje mobilne. Standardy i najlepsze praktyki. 20 studiów przypadków.
  • Mobilnie w mediach społecznościowych. Influencerzy.
  • Aspekty prawne.
Termin szkolenia
2020-03-16 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Wrocław - IdeaPlace, Pl. Solny 15
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.