Termin szkolenia
2024-11-26 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dagmara Kokoszka-Lassota
Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży, specjalizująca się w digital marketingu oraz psychologii mediów społecznościowych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o zasady psychologii konsumenta. Kluczowe kompetencje: psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumenckie, strategia digital marketingu, media społecznościowe, techniki pamięciowe i koncentracji uwagi, cyberbezpieczeństwo, prowadzenie szkoleń i warsztatów, rozwój zawodowy młodych specjalistów. Pracowała przy projektach marketingowych dla firm takich jak 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Jest również psychologiem i diagnostą fundacji ADHD – wsparcie osób z neuroróżnorodnością, aktywnie działa przy projektach związanych z bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w Internecie. Mentorka w programie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – wspieranie studentów w rozwoju zawodowym od 2020 roku. Wystąpienia i prelekcje na konferencjach: I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta, Mobile Trend. Regularnie publikuje w: Sprawny.marketing, Onet, Sukces Pisany Szminką, występowało jako ekspert w takich programach jak: Pytanie na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet, Radio Kraków. Wyróżniona w rankingu “Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni.

SZKOLENIE ONLINE, 8 listopada

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

KORZYŚCI

  • Nauczysz się rozpoznawać hejt i odróżniać go od konstruktywnej krytyki
  • Poznasz zasady skutecznej reakcji na negatywne komentarze w internecie
  • Zdobędziesz umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi online
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia do monitorowania i prewencji hejtu
  • Nauczysz się, jak efektywnie odpowiadać na hejterskie komentarze poprzez ćwiczenia praktyczne

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

  • definicja hejtu
  • różnice między hejtem a krytyką
  • rodzaje hejtu i jego źródła
  • jakie są narzędzia w walce z mową nienawiści

2. Rozpoznawanie hejtu

  • Praktyczne ćwiczenie: analiza realnych komentarzy z sieci.

3. Dyskusja: jak odróżnić hejt od konstruktywnej krytyki?

4. Skuteczne reagowanie na negatywne komentarze

  • Zasada „3W” (Wyciszenie, Weryfikacja, Wybór reakcji).

5. Praktyczne ćwiczenie: tworzenie odpowiedzi na hejterskie komentarze

6. Warsztat

  • jak reagować na hejt, mowę nienawiści i negatywne opinie?

7. Zarządzanie sytuacją kryzysową

  • Kluczowe zasady działania w czasie kryzysu
  • Przykłady realnych sytuacji kryzysowych

8. Narzędzia monitorowania i prewencja hejtu

9. Sesja pytań i odpowiedzi

 

Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl

ZOBACZ:

Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media

Trener
Dagmara Kokoszka-Lassota
Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży, specjalizująca się w digital marketingu oraz psychologii mediów społecznościowych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o zasady psychologii konsumenta. Kluczowe kompetencje: psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumenckie, strategia digital marketingu, media społecznościowe, techniki pamięciowe i koncentracji uwagi, cyberbezpieczeństwo, prowadzenie szkoleń i warsztatów, rozwój zawodowy młodych specjalistów. Pracowała przy projektach marketingowych dla firm takich jak 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Jest również psychologiem i diagnostą fundacji ADHD – wsparcie osób z neuroróżnorodnością, aktywnie działa przy projektach związanych z bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w Internecie. Mentorka w programie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – wspieranie studentów w rozwoju zawodowym od 2020 roku. Wystąpienia i prelekcje na konferencjach: I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta, Mobile Trend. Regularnie publikuje w: Sprawny.marketing, Onet, Sukces Pisany Szminką, występowało jako ekspert w takich programach jak: Pytanie na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet, Radio Kraków. Wyróżniona w rankingu “Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni.