Termin szkolenia
2024-11-26 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Dagmara Kokoszka-Lassota
Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży, specjalizująca się w digital marketingu oraz psychologii mediów społecznościowych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o zasady psychologii konsumenta.
Kluczowe kompetencje: psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumenckie, strategia digital marketingu, media społecznościowe, techniki pamięciowe i koncentracji uwagi, cyberbezpieczeństwo, prowadzenie szkoleń i warsztatów, rozwój zawodowy młodych specjalistów. Pracowała przy projektach marketingowych dla firm takich jak 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Jest również psychologiem i diagnostą fundacji ADHD – wsparcie osób z neuroróżnorodnością, aktywnie działa przy projektach związanych z bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w Internecie. Mentorka w programie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – wspieranie studentów w rozwoju zawodowym od 2020 roku.
Wystąpienia i prelekcje na konferencjach: I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta, Mobile Trend. Regularnie publikuje w: Sprawny.marketing, Onet, Sukces Pisany Szminką, występowało jako ekspert w takich programach jak: Pytanie na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet, Radio Kraków. Wyróżniona w rankingu “Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni.
SZKOLENIE ONLINE, 8 listopada
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
KORZYŚCI
- Nauczysz się rozpoznawać hejt i odróżniać go od konstruktywnej krytyki
- Poznasz zasady skutecznej reakcji na negatywne komentarze w internecie
- Zdobędziesz umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi online
- Otrzymasz praktyczne narzędzia do monitorowania i prewencji hejtu
- Nauczysz się, jak efektywnie odpowiadać na hejterskie komentarze poprzez ćwiczenia praktyczne
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie
- definicja hejtu
- różnice między hejtem a krytyką
- rodzaje hejtu i jego źródła
- jakie są narzędzia w walce z mową nienawiści
2. Rozpoznawanie hejtu
- Praktyczne ćwiczenie: analiza realnych komentarzy z sieci.
3. Dyskusja: jak odróżnić hejt od konstruktywnej krytyki?
4. Skuteczne reagowanie na negatywne komentarze
- Zasada „3W” (Wyciszenie, Weryfikacja, Wybór reakcji).
5. Praktyczne ćwiczenie: tworzenie odpowiedzi na hejterskie komentarze
6. Warsztat
- jak reagować na hejt, mowę nienawiści i negatywne opinie?
7. Zarządzanie sytuacją kryzysową
- Kluczowe zasady działania w czasie kryzysu
- Przykłady realnych sytuacji kryzysowych
8. Narzędzia monitorowania i prewencja hejtu
9. Sesja pytań i odpowiedzi
Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZOBACZ:
Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media
Trener
Dagmara Kokoszka-Lassota
Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży, specjalizująca się w digital marketingu oraz psychologii mediów społecznościowych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o zasady psychologii konsumenta.
Kluczowe kompetencje: psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumenckie, strategia digital marketingu, media społecznościowe, techniki pamięciowe i koncentracji uwagi, cyberbezpieczeństwo, prowadzenie szkoleń i warsztatów, rozwój zawodowy młodych specjalistów. Pracowała przy projektach marketingowych dla firm takich jak 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Jest również psychologiem i diagnostą fundacji ADHD – wsparcie osób z neuroróżnorodnością, aktywnie działa przy projektach związanych z bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w Internecie. Mentorka w programie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – wspieranie studentów w rozwoju zawodowym od 2020 roku.
Wystąpienia i prelekcje na konferencjach: I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta, Mobile Trend. Regularnie publikuje w: Sprawny.marketing, Onet, Sukces Pisany Szminką, występowało jako ekspert w takich programach jak: Pytanie na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet, Radio Kraków. Wyróżniona w rankingu “Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni.