Prezentacje biznesowe. Jak mówić, by nas słuchano

Szkolenie pozwoli rozwiązać następujące problemy:

  • Jak mówić, żeby nas słuchano?
  • Jak "sprzedać" siebie i temat?
  • Jak radzić sobie z tremą i stresem?
  • Jak przyciągać uwagę i skupić uczestników?
  • Jak przygotować „dobrą” prezentację?
  • Jak prowadzić prezentację, aby była zrozumiała i atrakcyjna?

PROGRAM SZKOLENIA

1. CELE PREZENTACJI

  • Treści przekazane w formie prezentacji, mają dużo większą wartość niż w rozmowie. 
  • Co chcę uzyskać po skończeniu prezntacji?
  • Co wiedzą moi słuchacze oraz, jaką postawę reprezentują?
  • Jakich narzędzi użyć, aby było to dla nich ciekawe i atrakcyjne?

2. PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI

  • Przygotowania prezentacji, nigdy nie wolno zaczynać od PowerPoint’a.
  • Niezbędne jest wypisanie tez i form ich przedstawienia.
  • Na etapie planowania należy mieć nadmiar treści, z których wybierzemy strategiczne.

3. SLAJDOLOGIA

  • Slajdy nie są do przekazywania treści.
  • Mają zamykać lub otwierać temat.
  • Obraz mówi więcej niż 1000 słów – ta zasada obowiązuje przy projektowaniu slajdów? Treść – maksymalnie 6 słów.

4. STRES – PRZYJACIEL CZY WRÓG

  • Jak oswoić stres i zamienić go w pomocnika?
  • Kilka narzędzi wizualizacyjnych.

5. NARRACJA I STORYTELLING

  • Reaktancja, czyli opór przed próbą narzucenia rozwiązań.
  • Storytelling to najprostsze narzędzie do poradzenia sobie z oporem słuchaczy. Jest też szansą na element humoru i rozluźnienia.
  • Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zbudowana historia.

6. UTRZYMANIE ZAINTERESOWANIA, CZYLI PODSTAWOWE NARZĘDZIA MÓWCY

  • Kontakt z grupą. Co to znaczy? Jak to realizować? Jak zaskarbić sobie przychylność słuchaczy?
  • Słowa muszą być zrozumiałe. A to nie jest wcale oczywiste.
  • To gdzie i jak stoi mówca, również jest formą komunikacji.
  • Ruch ma być świadomy. Tu nie ma miejsca na przypadkowe „tańce”.
  • No i jeszcze mikrofon, który ma pomagać.

7. DYSTRAKTORY: PRZESZKADZACZE, TELEFONIŚCI, MĘDRCY

  • Co zrobić, gdy nie wszystko przebiega zgodnie z planem.
  • Jak odpowiadać na pytania do prezentacji?
  • Jak reagować, gdy ktoś próbuje podważyć autorytet prowadzącego prezentację?
  • Jak i czy reagować na rozmowy uczestników, odebrane telefony, brak koncentracji?

8. PO CZYM POZNAĆ ŻE ODNIOSŁEŚ SUKCES

  • Każda prezentacja, mowa, wystąpienie powinny dać jakiś efekt. Jak rozpoznać ten efekt?
  • Kilka zasad zamykania prezentacji.

Na szkoleniu uczestnicy otrzymają Indywidualny Plan Rozwoju Kompetencji.

Termin szkolenia
2020-03-04 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub CK Golden Floor
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Tomasz Kalko
Trener biznesu i menedżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20 000 osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Absolwent a następnie wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Dyrektor ds. Rozwoju w dużej polskiej firmie. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach i głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi których efektem jest wzajemna odpowiedzialność i zaangażowania obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy, jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości które wybiegają daleko poza elementy finansowe. W programach szkoleniowych dużo uwagi poświęca tematowi satysfakcji oraz przeciwstawienia się procesowi wypalenia zawodowego.
Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych, a także psychologii motywacji i komunikacji w zespole. Dla Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia zamknięte i otwarte w ramach Akademii Menedżera.