Pricing - zarządzanie cenami i polityka cenowa

SZKOLENIE ORGANIZOWANE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE
Zapewniamy również: lunche oraz catering podczas przerw kawowych

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz zasady pozycjonowania cenowego wpływające na poprawę rentowności punktu handlowego. Na licznych przykładach pokażemy, jak pricing i zarządzanie ceną kształtują wybory zakupowe klientów.
  • Przedstawimy praktyczne rozwiązania, które budują celowy i świadomy wizerunek cenowy produktów, zwiększając ich zyskowność
  • Przedstawimy najlepsze praktyki związane z komunikacją cen i promocji, a wszystko to na podstawie licznych przykładów z różnorodnych branż
  • Podczas warsztatów, które stanowią znaczną część szkolenia, każdy z uczestników zyska unikalną wiedzę z obszaru zarządzania ceną i strategii pricingowych będących dźwignią zysku oraz psychologii cen.
  • Poznasz zasady pozycjonowania cenowego skutecznie wpływające na poprawę rentowności Twojego punktu sprzedaży.
  • Wskażemy praktyczne rozwiązania, które pozwolą na zbudowanie odpowiedniego wizerunku cenowego produktów, a tym samym na zwiększenie ich zyskowności
  • Dowiesz się, w jaki sposób przyjęta polityka cenowa kształtuje wybory zakupowe klientów, dzięki czemu wdrożysz odpowiednie rozwiązania w swoim biznesie
  • Pokażemy, jak zastosować strategie cenowe zwiększające marżę w punkcie handlowym co najmniej o 1-3%

PROGRAM SZKOLENIA: Pricing - zarządzanie cenami i polityka cenowa

MODUŁ 1
Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego

  • Ustalenie pojęć pricingowych i wyliczeń zarządzania cenami
  • Badania dotyczące postrzegania cen przez klientów..
  • Determinanty cenowe wpływające na cenę.
  • Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.

MODUŁ 2
Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy

  • Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błę
  • Dźwignia pricingowa i jej znaczenie dla pozycjonowania cenowego
  • Analiza finansowa osiąganej marży
  • Badania własne odnoszące się postrzegania cen i plakatów.

MODUŁ 3
Psychologia cen - .prezentacja 30 taktyk cenowych

  • Taktyki oznaczeń cenowych
  • Taktyki wartościujące cenę i postrzeganie przez klienta
  • Taktyki "editingu" upraszczającego decyzje zakupową.
  • Taktyki kotwiczenia

MODUŁ 4
Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa

  • Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i psychologii cen
  • Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego produktu i producenta
  • Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii.
Termin szkolenia
2022-07-05 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
950 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - CK Golden Floor, Al. Jerozolimskie 123A
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Roman Szymczak
Piastował stanowiska managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG. Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lubinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards. Od wielu lat jest trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Autor książki „Merchandising w aptece – czyli jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta” i "Pricing - jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu" oraz wielu specjalistycznych publikacji dla czasopism branżowych. Organizator 8 konferencji dla branży farmaceutycznej: Forum Liderów Farmacji.
Trener
Artur Dłubak
Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSHiFM w Warszawie, oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu & rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja. Jako ekspert - trener i coach od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top oraz executive. Od prawie 4 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu. Autor książki: Sprzedawanie jest sztuką.