Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
SZKOLENIE ONLINE, 22 listopada
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
CELE SZKOLENIA
Prosty język to dziś konieczność, aby Twój przekaz był skuteczny i dotarł do odbiorcy. W wielu instytucjach staje się wręcz obowiązkiem „z góry”. Na tych warsztatach dowiesz się i przećwiczysz – jak pisać i mówić prosto i zrozumiale. Dzięki temu zbudujesz lepsze relacje z klientami, współpracownikami i z ludźmi z Twojego otoczenia..
- Poznaj zasady pisania i mówienia zrozumiale i przystępnie
- Dostosuj komunikat do potrzeb konkretnego odbiorcy
- Mów i pisz jasno i prosto w codziennych sytuacjach
ODBIORCY SZKOLENIA:
- Pracownicy biurowi
- Specjaliści ds. komunikacji
- Przedsiębiorcy
- Managerowie i osoby zarządzające ludźmi
- Urzędnicy i pracownicy instytucji rządowych i publicznych
- Wszyscy, którzy tworzą teksty, przekazują informacje i kontaktują się z klientem
PROGRAM SZKOLENIA
Czym jest prosty język?
- Prosto czyli jak?
- Po co prosty język?
- Przykłady zrozumiałych i niezrozumiałych tekstów
- Ćwiczenia
Zasady prostego języka
- Krótko i konkretnie w każdym zdaniu.
- Bez żargonu i złożonych terminów.
- Aktywne formy wypowiedzi.
- Używaj jasnych struktur tekstu.
- Nie pisz takich rzeczy!
- Ćwiczenia
Dostosuj komunikat do odbiorcy
- Poznaj odbiorcę - określ potrzeby i poziom wiedzy odbiorcy
- Pisz do człowieka – personalizuj!
- Stwórz proste, skuteczne instrukcje i poradniki
- Ćwiczenia
Prosty język w praktyce
- Analiza i poprawa przykładowych tekstów
- Tworzenie zrozumiałych komunikatów na podstawie trudnych tekstów
- Nie tylko treść, ale też wygląd tekstu ma znaczenie
- Ćwiczenia
Szkolenie jest również jako szkolenie zamknięte / dedykowane jednej firmie lub instytucji. Minimalna grupa uczestników to 6 osób. Skontaktuj się w sprawie szczegółów: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:
Copywriting w biznesie i marketingu - sztuka dobrego pisania
Content marketing i SEO copywriting
ZOBACZ:
Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.