Specjalista SEO. Optymalizacja i pozycjonowanie stron www w Google

Zostań specjalistą SEO 

  • W ciągu 2 dni intensywnego szkolenia poznasz najważniejsze narzędzia i techniki SEO
  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie pozycjonowania stron i wykorzystania wyszukiwarki Google w biznesie
  • Poznasz zasady optymalizacji on-site i link buildingu.
  • Szkolenie jest praktyczne, opartym na konkretnych działaniach, z minimalną liczbą prezentacji i slajdów, abyś po szkoleniu mógł praktycznie działać jako specjalista SEO

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

  • jak dobierać i znajdować odpowiednie frazy kluczowe do optymalizacji strony
  • gdzie i jak umieszczać słowa kluczowe w tekście
  • jak tworzyć tagi title, description itp. pod kątem SEO 
  • jakich technik nie stosować w SEO, aby Google nie zbanowało Twojej strony
  • jak opisywać grafiki, aby wspierały optymalizację strony
  • jakie są dobre praktyki przy budowanie linków
  • jakich narzędzi warto używać, jak testować i analizować stronę www

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com.
W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • ma formę bardzo praktycznego warsztatu i działań, nie pokazywania wyłącznie prezentacji i slajdów
  • trener na Twoją prośbą może przejąć Twój ekran i pomóc w działaniach na Twojej stronie www
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczne, konkretne umiejętności
  • przewidziane przerwy  

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ 1. SEO - najważniejsze elementy

1. Jak działa wyszukiwarka Google

  • Omówienie wyników wyszukiwania
  • Algorytm Google - aktualne parametry i ostatnie zmiany
  • Czynniki wpływające na widoczność strony w wyszukiwarce Google
  • Indeksacja strony

2. Jak powinno wyglądać menu i struktura strony

3. Jak tworzyć tytuł i opis strony (title i meta description)

4. Przyjazne adresy url

5. Znaczenie certyfikatu SSL

6. Mapa strony

7. Plik robots.txt

8. Jakie części witryny powinniśmy indeksować

9. Strony na urządzeniach mobilnych

10. Czas wczytywania strony

DZIEŃ 2. Praktyczna optymalizacja strony i link building

1. Narzędzie Google Search Console

2. Optymalizacja strony głównej i podstron na wybranym przykładzie

3. Linkowanie wewnętrzne

4. Optymalizacja stron tzw. landing page pod kampanie Google Ads

5. Optymalizacja grafiki na stronie

6. Optymalizacja plików PDF

7. Budowanie linków zewnętrznych / SEO off-site

  • strategie linkowania
  • SEO white hat i black hat - co lubią roboty Google i co jest niedozwolone
  • rodzaje linków: anchor, url itp. 
  • działanie platform Linkhouse i Whitepress
Termin szkolenia
2021-11-22 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Paweł Gawliński
Ekspert i certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics (od 2011 roku). Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął od pozycjonowania stron, następnie przyszła kolej na kampanie reklamowe w Google. Zrealizował ponad 1000 kampanii reklamowych dla klientów z kilkunastu branż. Umiejętności i wiedzę, którą zdobył podczas realizacji setek różnych projektów przekazuje kolejnym pasjonatom, którzy chcą dobrze wypozycjonować swoją stronę i skutecznie zdobywać nowych klientów dzięki Google Ads. Jest przede wszystkim praktykiem i tak też prowadzi szkolenia, są one praktycznymi warsztatami, po których uczestnik może prowadzić samodzielnie kampanie w Google Ads. Zakres prowadzonych szkoleń to: budowanie i optymalizacja kampanii Google AdWords (poziomy basic i advanced), pozycjonowania stron / SEO, content marketing. Paweł stara się przekazywać wiedzę przez pryzmat praktyki, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników. Uczestnicy podczas szkolenia widzą autentyczne zaangażowanie trenera w szkoleniu, ponieważ lubi to, co robi.