Strategie i kampanie promocyjne

SZKOLENIE ONLINE

  • Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com.
  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza, ćwiczenia oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Jak promują się najlepsi?

Jak promują się najlepsi? Tworzą klarowną strategię, której wynikiem są planowo i systematycznie realizowane działania promocyjne. Jak opracować skuteczną strategię działań promocyjnych? Poznaj składniki, z których buduje się strategie i kampanie promocyjne, które wygrywają konkursy, podbijają serca konsumentów i szturmem zdobywają rynki! Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case study oraz elementów ćwiczeń warsztatowych. 

Program szkolenia: Strategie i kampanie promocyjne

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Dobra strategia i zła strategia
  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Reklama, marketing bezpośredni, Public Relations, promocja sprzedaży- jakimi instrumentami możemy operować i kiedy po nie sięgnąć?

2. Marka na diagnozie- analiza sytuacji wyjściowej

  • 7 narzędzi, które dadzą Ci praktyczną wiedzę, na czym oprzeć skuteczną komunikację Twojej marki

3. Do kogo, jak i o czym mówić? Analiza adresatów i nabywców 

  • Narzędzia przydatne w poszukiwaniu trafnych insightów konsumenckich
  • Mikromarketing, segmentacja, pozycjonowanie i targetowanie- jak je wykorzystać w strategii promocyjnej?

4. Jak ustalać cele reklamowe? O wskaźnikach i KPI

  • cele strategiczne, taktyczne, operacyjne
  • cele a cykle życia marki
  • 5 głównych celów reklamowych
  • kluczowe wskaźniki realizacji działań promocyjnych

5. Sekretny sposób na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Customer Journey Mapping
  • Strategia promocji na jedenj karcie- canvas, który ułatwi Ci pracę

6. Złote zasady tworzenia najlepszych reklam

  • 6 elementów przekazu reklamowego- czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu

7. Unikalne case study mistrzowskich realizacji promocyjnych topowych marek

  • Kampania mająca na celu wzmocnienie emocjonalnego związku z marką
  • Kampania mająca na celu odświeżenie wizerunku marki i dotarcie do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki w strategicznym okresie mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z innowacyjnym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe, dwa case studies wyznaczające trendy w marketingu

8. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów.

Termin szkolenia
2021-12-13 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Alicja Ortynecka
Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.