Strategie i kampanie promocyjne

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com.

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Jak promują się najlepsi?

Tworzą klarowną strategię, której wynikiem są planowo i systematycznie realizowane działania promocyjne. Jak opracować skuteczną strategię działań promocyjnych? Poznaj składniki, z których buduje się strategie i kampanie promocyjne, które wygrywają konkursy, podbijają serca konsumentów i szturmem zdobywają rynki! Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case study oraz elementów ćwiczeń warsztatowych. 

Program szkolenia: Strategie i kampanie promocyjne

1. Strategia, kampania, promocja - co je łączy, co je dzieli?

  • Rodzaje strategii i kampanii

2. Analiza sytuacji wyjściowej

  • Lean UX Canvas marki
  • Analiza SWOT produktu/usługi
  • Analiza konkurencji - produkt/usługa & marketing

3. Analiza adresatów i nabywców

  • Mikromarketing, formuła STP
  • Persona - profil użytkownika
  • Poszukiwanie insightów konsumenckich

4. Identyfikacja i kategoryzacja celów

5. Projektowanie przekazu

  • Proces decyzyjny klienta- etapy kampanii
  • Big idea
  • USP, RTB, copywriting oraz kluczowe zasady dotyczące konstruowania warstwy tekstualnej przekazu
  • Keyvisual oraz kluczowe zasady dotyczące konstruowania warstwy wizualnej przekazu
  • Podstawowe regulacje prawne dotyczące projektowania przekazu publicznego

6. Dobór narzędzi i technik promocji, planowanie mediów

  • Charakterystyka narzędzi promocyjnych i ich zastosowanie
  • Przepis na kreację - case study najbardziej kreatywnych realizacji 
  • Przepis na sukces rynkowy- case study najbardziej efektywnych realizacji
  • Przepis na rozgłos- case study realizacji o najszerszym gronie odbiorców
  • Przepis na wejście na rynek- case study realizacji

7. Harmonogram i budżet kampanii

8. Metody ewaluacji

Termin szkolenia
2021-11-22 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Alicja Ortynecka
Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.