Termin szkolenia
2024-12-02 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1190 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma. Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 700 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż. Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach. Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 2 grudnia

ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

Na szkoleniu dowiesz się: 

  • jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
  • dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  • jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  • jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  • dowiesz się, jak praktycznie tworzyć video (warsztat) i reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  • jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do TikToka:

  • Jak TikTok zmienił się w ostatnich latach – obecne trendy marketingowe.
  • Główne różnice pomiędzy TikTok a innymi kanałami społecznościowymi
  • Zrozumienie demografii użytkowników TikToka

2. Tworzenie profilu firmowego na TikToku:

  • Jak założyć i zoptymalizować konto firmowe?
  • Czym się różni konto biznesowe od konta twórcy?

3. Tworzenie angażujących treści na TikToku – strategia:

  • Jak stworzyć kreatywne filmy na TikToka?
  • Jak wykorzystać inne narzędzia w celu zwiększenia widoczności?
  • Jak angażować publiczność i budować swoją społeczność?

4. Praktyczne porady i triki do skutecznego marketingu na TikToku:

  • Jak wykorzystać funkcje wideo i audio w celu wyróżnienia się w tłumie?
  • Jak wykorzystać narzędzia reklamowe TikTok i ich efektywność?
  • Jak współpracować z influencerami i mikroinfluencerami na TikTok?

5. Analiza i mierzenie efektywności działań

  • Jak monitorować i mierzyć wyniki swoich działań
  • Jak zrozumieć swoją publiczność i jak reagować na nią?

6. Case studies i best practices marketingu na TikToku:

  • Studia przypadków sukcesów marketingu
  • Najlepsze praktyki i wskazówki dla skutecznego marketingu
  • Q&A i dyskusja

Przerwa obiadowa

7. Nagrywanie video telefonem – praktyka:

  • Ustawienia techniczne w telefonie – jak nagrywać w dobrej jakości?
  • Sprzęt i dodatkowe gadżety – jak i do czego ich używać?
  • Światło – najważniejszy czynnik wpływający na jakość video
  • Jak nagrywać siebie bez pomocy innych osób?
  • Nagrania – praktyczne ćwiczenia – warsztat

8. Montaż na TikToku:

  • Poznanie wszystkich funkcji wewnętrznych do nagrywania i montażu video na TikToku oraz ich wykorzystanie w praktyce
  • Jak nagrywać i montować szybko na TikToku?
  • Czym różni się edycja video bezpośrednio na TikToku od montażu w zewnętrznych aplikacjach? Praktyczne wskazówki

9. Montaż w zewnętrznych aplikacjach:

  • Poznanie aplikacji do montażu video na telefonie: CapCut, VN, InShot
  • Aplikacje do automatycznego dodawania napisów do video: Captions, Liro, AutoCap
  • Nagrywamy i montujemy video w poznanych aplikacjach – warsztat

10. Publikacja video na TikToku:

  • O czym należy pamiętać, aby uzyskać jak najlepszą jakość i wyniki naszego filmu?

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

ZOBACZ:

Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media

 

Czy wiesz, że:

  • TikTok to najszybciej rozwijające się medium digital marketingu. Przyrost użytkowników TikToka jest większy niż Facebooka, Instagrama i Linkedin razem wziętych!
  • Użytkownicy TikToka w Polsce to nie tylko nastolatkowie. Głównie są tam młodzi dorośli: 60% w wieku 18-34 lat, a 19% w przedziale 35-49 lat
  • Aplikacja ma ponad 13 mln użytkowników w Polsce i ok. 2 mld na świecie
  • Algortym TikToka jest znacznie nowocześniejszy i efektywniejszy niż Facebooka, co oznacza, że łatwiej i szybciej dotrzesz do klientów. 
  • Reklamując się na TikToku znacznie zredukujesz koszty w porównaniu z innymi platformami, ponieważ konkurencja nie jest jeszcze tak wielka. Nie czekaj więc, aż inni będą tam przed Tobą.
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma. Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 700 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż. Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach. Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.