TikTok od podstaw. Content, utrzymanie ruchu, fanbase

TikTok to najszybciej rozwijające się medium w świecie digital marketingu.
Chcesz prowadzić działania na TikToku dla swojej marki, a nie wiesz jak rozpocząć?
Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.

Dlaczego warto założyć konto na TikToku?

  • Aplikacja ma ponad 1,5 miliarda użytkowników na świecie  i ok. 3 mln użytkowników w Polsce
  • Użytkownicy TikToka w Polsce młodzi dorośli - 60% procent jest w przedziale wiekowym 18-34 lat. Młodzież w wieku 13-17 lat stanowi 34%. 
  • Na TikTok wciąż niezbyt wiele firm ma swoje kanały, może wyprzedzić więc konkurencję i pojawić się tam przed innymi

Na szkoleniu dowiesz się: 

  • dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  • jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  • jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  • dowiesz się, jak tworzyć reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  • jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii obecności tam

 

1. Aplikacja i design – wprowadzenie

  • Skąd ten TikTok
  • Użytkownicy w Polsce
  • Tik-Tok vs inne platformy
  • Dominacja na rynku

2. Funkcjonalności

  • TikTok aplikacja dla wszystkich
  • Jak korzystać z aplikacji krok po kroku? 
  • Jakie korzyści daje nam ta platforma?
  • Jak skuteczne rozwijać nowy kanał i własną firmę?

4. Co w środku?

  • Profil użytkowników
  • Trendy – jak za nimi podążać?
  • Hashtagi
  • Jakiego używać języka social w 2022 r.?
  • Content – jak skutecznie go tworzyć i jakie cele biznesowe możesz osiągnąć?

5. Fanbase

  • Fanbase – co to jest?
  • Tworzenie skutecznych filmów – zajęcia praktyczne, jak nagrywać proste, krótkie filmy
  • Jak utrzymać relacje pomiędzy firmą, a użytkownikiem
  • Jak dobrze przygotować koncenpcję własnego profilu na Tik-Toku

6. Formaty reklamowe i płatne kampanie

  • Płatne promocje – jak z nich korzystać i czy warto?  

7. Analiza i statystyki - mierzenie ruchu

  • Jak interpretować dane użytkowników?
  • Dynamizacja działań na Tik-Toku

8. Utrzymanie pozycji 

  • Co robić, by utrzymać systematyczność i kreatywność profilu?
  • Narzędzia niezbędne do pracy
Termin szkolenia
2022-06-03
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - CK Golden Floor, Al. Jerozolimskie 123A
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Julia Miernik
Julia Miernik, specjalistka w prowadzeniu kont i kampanii marketingowych w social mediach, obecnie szczególnie Tik-Tok i Discord i Instagram. Wie, jak mówić do młodych odbiorców, jak również czego oni nie lubią. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Śląskim, choć wybrała drogę content creatora. Od początku swojej kariery kieruje się aktywnymi trendami w social mediach i starając się urozmaicać przekaz tak, aby dotarł do konkretnej i oczywiście jak najliczniejszej grupy odbiorców. Tworzyła i tworzy własne ścieżki promowania, wiele z nich działało, ale niektóre nie - jednak metodą prób i błędów wypracowuje się idealną strategię marketingową dla firmy lub marki. Dzięki temu ma bardzo szerokie doświadczenie i może ustrzec innych przed błędami. Obecnie specjalizuje się w nowych kanałach social mediowych, przede wszystkim Tik-Tok (jako podstawa fanbase) oraz Discord/Instagram (jako utrzymanie fanbase). Pracowała\ dla GamerHash, Kinguin, EntryMedia, Optimusa i kilku innych ciekawych marek związanych mniej lub bardziej ze sprzedażą i młodym marketingiem. W Akademii Atrium z powodzeniem prowadzi szkolenia Tik-tok dla biznesu.