ZOBACZ KALENDARZ SZKOLEŃ
Dr Adam Zemełka
Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Autor programów szkoleń i studiów z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu, marketingu, edukacji i terapii. Dyrektor Instytutu Psychologii i Zarządzania Collegium Humanum w Poznaniu. Autor książek i artykułów związanych z neuronauką oraz psychologią rozwoju osobistego i zawodowego człowieka. Prelegent konferencji naukowych i branżowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Michał Dziekoński
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska
Psycholożka społeczna i ekonomiczna, socjolożka. Jest trenerką warsztatów (absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu), adiunktem na SGH, a także wykładowcą na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Jagiellońskim i Wyższej Szkole Bankowej oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Jak również badaczką społeczną i marketingową. Od ponad 10 lat szkoli indywidualnie i grupowo.
Konsultuje i uczy badań jakościowych, badań marketingowych, psychologii społecznej, ekomomii behawioralnej i psychologii marketingu . Łączy wiedzę akademicką i naukową z solidnym doświadczeniem biznesowy - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4P Research Mix i GfK Polonia, w ostatniej przez 7 lat kierując zespołem badaczy jakościowych.
Ma za sobą ponad 5000 godzin pracy z grupą – warsztatów i treningów, zogniskowanych wywiadów grupowych oraz paneli. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Wykształciła kilku moderatorów FGI i facylitatorów warsztatów.
Jest autorką publikacji i wystąpień konferencyjnych naukowych i branżowych, współautorką książki „Badanie rynku. Jak Zrozumieć konsumenta”. W czasie swojej kariery zawodowej współpracowała z wielkimi korporacjami, małymi firmami, instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W Akademii Marketingu prowadzi szkolenia z zakresu ekonomii behawioralnej, psychologii marketingu, szczególnie zachowań konsumenckich, decyzji konsumenckich, badań focusowych oraz badań i analiz rynku.
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych zgodnie z ustawą o grach hazardowych oraz z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych - RODO. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska. Prowadziła szkolenia dla wielu banków spółdzielczych, agencji reklamowych, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM, Totalizatora Sportowego oraz wielu instytucji finansowych.
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze Category Management i Product Management, wprowadzania nowych produktów na rynek oraz strategii marketingowych i sprzedażowych,. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczeniee zawodowe. Rozpoczęła swoją karierę zawodową w JTI Polska i MarketShare. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i Channel Manager. Była odpowiedzialną za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, rozwijanie programów z zakresu Zarządzania Kategorią dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, zarządzanie wynikami finansowymi oraz budżet marketingowy. Hanna z sukcesem kierowała projektem wprowadzenia na rynek polski Wild Bean Cafe we współpracy z BP Polska, koncentrując się na kategorii przekąsek. Wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 40%. Ponadto, była odpowiedzialna za pełen zakres działań marketingowych dla sieci własnej Flerynka oraz udane współprace z klientami w Europie, Azji i Oceanii, wspierając rozwój nowych produktów, prezentacje i szkolenia. Brała aktywny udział w międzynarodowych projektach cross-marketingowych. W latach 2008-2010 pełniła funkcję Project Managera w JTI Polska, skupiając się na projektach związanych z budowaniem wizerunku marki. Z powodzeniem zajmowała się rozwijaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy. W okresie od 2010 do 2015 roku była Business Project Managerem i konsultantem dla polskich przedsiębiorstw, specjalizując się w tworzeniu biznesplanów, strategiach marketingowych i sprzedażowych, budowaniu kanałów dystrybucji oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. W latach 2015-2018 pracowała w Eurocash S.A. jako Senior Category Manager (2015-2016), zarządzając kategoriami dla Delikatesów Centrum, oraz jako Project Manager (2016-2018), gdzie kierowała rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum o wartości około 250 milionów złotych. W jej obowiązkach należało także rozwijanie nowych produktów, zarządzanie wynikami finansowymi projektu oraz negocjacje z dostawcami. W ciągu swojej kariery Hanna skutecznie opracowywała i wdrażała strategie i plany marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek oraz budowała kanały sprzedaży. Dodatkowo, była odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi. Hanna prowadzi również szkolenia w języku angielskim i jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Biznesu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET.
Dr Agnieszka Chęś
Trener biznesu, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług, menedżer projektów strategii marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia Design Thinking oraz Customer Experience Management. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W swojej pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności. Związana z Wyższymi Szkołami Bankowymi gdzie prowadzi zajęcia głównie dla studentów zagranicznych. Prowadziła badania dotyczące m.in. marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. W 2018 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską w dziedzinie nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: TEB Akademia Sp. z o.o.. Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company. Jako Assistant Professor (profesor nadzwyczajny) jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Monika Kwaśnik
Certyfikowany coach ACC International Coaching Federation, psycholog realizujący terapię TSR - Skoncentrowaną na Rozwiązaniu (Solution Focused Brief Therapy), doradca zawodowy. Posiada 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu i projektowaniu szkoleń dla takich firm, jak BDO Numerica, Marketing w Praktyce, współwłaścicielka firmy szkoleniowej Akademia Marketingu Atrium. Od 5 lat prowadzi z powodzeniem gabinet psychologiczny i coachingowy, realizując indywidualne sesje coachingu dla osób prywatnych i firm oraz konsultacje psychologiczne związane z rozwojem kompetencji indywidualnych oraz menedżerskich w formie online. Więcej informacji na stronie: www.coachingopole.com
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma. Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 500 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż. Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach. Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.
Agnieszka Łakomiec
Specjalista w sprzedaży detalicznej z zakresu Visual Merchandisingu z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 14 lat współpracuje z wieloma markami odzieżowymi Primark, GoSport,Young Reporter, Columbia SportWear, 4F czy Witek. a także markami beauty jak Kanebo, Chanel. Twórca strategii Visual merchandisingowej oraz odświeżenia konceptu marki odzieżowej Reporter Young. Współpracuje zarówno z małymi sklepami butikowymi jak i sieciówkami odzieżowymi. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu visual merchandisingu. Doradza klientom, jak prawidłowo aranżować sklep i planować ekspozycję towarów, a także dzieli się wiedzą z zakresu psychologii behawioralnej i psychologii zachowań konsumentów w sklepie.
Dominika Kowalewicz
Certyfikowana trenerka, ekspertka ds. marketingu, wizerunku oraz strategii marketingowej i biznesowej. Posiada 20 – letnie doświadczenie na stanowiskach liderskich, zdobyte w branży interaktywnej, finansowej i rekrutacyjnej. Jej pasją jest rozwój. Przez lata poszerzała kompetencje miękkie i twarde. Teraz zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzieli się na sali szkoleniowej. Na co dzień zajmuje się również doradztwem marketingowym. W szkoleniach specjalizuje się w zarządzaniu, marketingu, wizerunku oraz umiejętnościach miękkich. Ukończyła m.in. podyplomowe studia Executive MBA z akredytacją Apsley Business School London oraz Program Digital Marketing Strategy na The University of Edinburgh.
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki NEUROCOPYWRITING – wydanej w 2024 Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.
Izabela Bohdan-Talmot
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
Opinie o naszych szkoleniach
Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy
Agnieszka Krawczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
Ciekawa forma przekazywania informacji, otwarta forma komunikacji, doskonała możliwość wymiany doświadczeń/ informacji w ramach omawianego tematu
Monika Rożnowska, Bakalland
Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajomością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny
Paweł Zarębski, Inteon Mobile Sp. z o.o.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.