ZOBACZ KALENDARZ SZKOLEŃ
Michał Dziekoński
Doświadczony menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Dr Adam Zemełka
Dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Absolwent Akademii Biznesu (UAM), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, poświęconej koncepcjom wywierania wpływu.
Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa. Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu.
Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu. Prelegent na konferencjach i konsultant.
Rafał Brodowski
Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji, motywacji, rozwoju potencjału pracowników i menedżerów, zarządzania innowacyjnością oraz organizacją.
Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, motywowania, innowacji, zarządzania czasem i zmianą, negocjacji i sprzedaży. Od 2008 roku prowadzi także usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu.
Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą oraz projektowaniem systemów motywacyjnych. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył również podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Akademię Trenera Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego.
Prowadził szkolenia dla wiele korporacji i spółek giełdowych, średnich przedsiębiorstw, jak również instytucji państwowych oraz samorządowych.
Dr Wojciech Trzebiński
Konsultant oraz wieloletni menedżer w zakresie customer experience management. W Banku Pekao S.A., UniCredit Group kierował zespołem Customer Insight Strategy & Analysis, był odpowiedzialny za planowanie VoC (w tym badania klientów, monitorowanie opinii w internecie), analizę danych CX (business intelligence, analiza statystyczna), raportowanie, rekomendacje biznesowe, wprowadzanie działań ulepszających oraz komunikację CX, customer journey mapping. Wcześniej zajmował się ryzykiem rynkowym oraz audytem finansowym.
Uzyskał certyfikat CCXP – Certified Customer Experience Professional (2014) – jako pierwszy w Polsce. Adiunkt w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie. Zajmuje się opracowywaniem metod i narzędzi analizy postaw i zachowań klientów, postrzeganiem jakości usług, a także doświadczeniem i satysfakcją klientów. Skonstruował pionierską metodykę profilowania cech indywidualnych klientów do predykcji dokonywanej przez klientów oceny usługi.
Doktorat z zarządzania (SGH), wcześniej – studia matematyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Autor książki “W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi?” (2016) oraz artykułów publikowanych w polsko- i anglojęzycznych czasopismach naukowych.
Damian Gucza
Ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych. Prowadzi warsztaty z teorii i przygotowywania programów lojalnościowych, występuje na kongresach i konferencjach. Konsultant w zakresie tworzenia i realizacji programów lojalnościowych. Certyfikat Professional Diploma In Marketing / CIM.
Twórca i realizator kilkunastu programów lojalnościowych, retencyjnych oraz wielu promocji sprzedaży dla różnych branż. Pracował m.in. dla Polpharma, ING, Pioneer Pekao, Nestlé, Dulux, Storck, Teva Kutno, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Boehringer Ingelheim, Henkel, Pirelli, Bayer, Rautaruukki, Stolarka Wołomin, Dax Cosmetics, Rockwool.
Konsultant strategii i wdrażania marketing automation, skuteczne wdrożenia w Polsce i za granicą. Pracował zarówno po stronie agencji (m.in. Euro RSCG/Havas, Ogilvy One/MRM Momentum), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (ING, Pioneer Pekao, Luxoft).
Zdobywca nagród Grand Prix Golden Arrow oraz Złotych Strzał za programy lojalnościowe. Od 16 lat w branży marketingu lojalności.
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu promocji PR, komunikacji marketingowej.
Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia.
Zajmuje się organizacją i promocją targów i konferencji w Targach Kielce w tym Targów Praca Kariera Rozwój. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Doktorat na Uniwersytecie Łódzkim. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka wielu publikacji naukowych. Obecnie współpracuje m. in. z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska, GBS Barlinek, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM oraz z kilkoma bankami.
Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek
Praktyk w branży marketingowej – od 19 lat zdobywa doświadczenie zarówno od strony agencji reklamowej, jak i klienta.
Realizowała projekty związane z doborem narzędzi marketingowych, tworzeniem systemów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz opracowywaniem strategii i kampanii sprzedażowych dla instytucji rządowych, firm z branży B2B, B2C oraz sieci sprzedaży działających na rynku polskim jak i globalnym. Jest w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, wcześniej ukończyła studia o specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Doświadczenie w Visual Merchandisingu zdobywała uczestnicząc w pracach związanych z tworzeniem i realizacją wizualizacji punktów sprzedaży sieciowych jak i indywidualnych. Uczestniczyła w projektach nad opracowaniami standardów wizualizacji m.in. dla sieci sklepów ABC, Olewnik, sieci sklepów Divicom (branża IT), remodelingu sieci hurtowni Eurocash. Koordynowała prace związane ze zmianą wizualizacji banków Millennium na terenie Polski.
Pracuje przy projektach związanych z opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowych obejmujących shopper marketing oraz standardy visual merchandisingu dla firm z branży m.in. odzieżowej, farmaceutycznej, restauratorskiej oraz FMCG.
Dr Karolina Janiszewska
Specjalista w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Współautorka książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl). Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.
Anna Sławińska
Od ponad 10 lat trener szkoleń komputerowych. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel na każdym poziomie zaawansowania. Absolwentka Matematyki Stosowanej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Informatyki i Ekonometrii w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Do tej pory przeprowadziła ponad 2500 godzin szkoleń dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Jest również autorką wielu skryptów szkoleniowych. Excel nie ma przed nią tajemnic, czym chętnie dzieli się z uczestnikami szkoleń. Prowadzi również szkolenia nie tylko z Excela, ale również z obsługi całego pakietu Office na każdym poziomie zaawansowania: Word, PowerPoint, Access, Outlook, OneNote. Posiada certyfikat ECDL Advanced, jest również certyfikowanym egzaminatorem ECDL.
Opinie o naszych szkoleniach
Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy
Agnieszka Krawczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
Ciekawa forma przekazywania informacji, otwarta forma komunikacji, doskonała możliwość wymiany doświadczeń/ informacji w ramach omawianego tematu
Monika Rożnowska, Bakalland
Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajomością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny
Paweł Zarębski, Inteon Mobile Sp. z o.o.
Nasi Klienci