ARTYKUŁY O MARKETINGU • PSYCHOLOGII MARKETINGU • STRATEGIACH

Platformy i sklepy Marketplace. Czym są i jak działają?

Marketplace to popularny sposób na prowadzenie biznesu online, charakteryzujący się prostotą i niewielkimi kosztami inwestycyjnymi. Dzięki swojej innowacyjności, prostocie oraz korzyściom dla klientów, sklepy marketplace stały się globalnym trendem w e-commerce.

Różnice między loterią promocyjną i konkursem promocyjnym. Ustawa o grach hazardowych

Organizacja konkursów i loterii to skuteczne narzędzia marketingowe, które mogą przyciągnąć uwagę klientów i budować pozytywny wizerunek marki. Konkursy angażują uczestników do wykonania określonych zadań, takich jak udostępnienie postu na Facebooku czy udzielenie odpowiedzi na pytanie, a nagrody są przyznawane na podstawie spełnienia określonych warunków. 

Platformy i sklepy Marketplace. Czym są i jak działają?

Marketplace to popularny sposób na prowadzenie biznesu online, charakteryzujący się prostotą i niewielkimi kosztami inwestycyjnymi. Dzięki swojej innowacyjności, prostocie oraz korzyściom dla klientów, sklepy marketplace stały się globalnym trendem w e-commerce.

Różnice między loterią promocyjną i konkursem promocyjnym. Ustawa o grach hazardowych

Organizacja konkursów i loterii to skuteczne narzędzia marketingowe, które mogą przyciągnąć uwagę klientów i budować pozytywny wizerunek marki. Konkursy angażują uczestników do wykonania określonych zadań, takich jak udostępnienie postu na Facebooku czy udzielenie odpowiedzi na pytanie, a nagrody są przyznawane na podstawie spełnienia określonych warunków. 

Hedoniczne kadrowanie

Dotyczy tego, jak ludzie próbują zmaksymalizować przyjemność psychologiczną i zminimalizować ból (żal) w obliczu decyzji dotyczących zysków i strat. Oznacza to, że dwie osobne korzyści są postrzegane jako bardziej wartościowe niż jeden większy zysk o tej samej wartości.
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Efekt utopionych kosztów (sunk cost effect)

Paradoks Veblena i Giffena 

Heurystyki i błędy poznawcze

Teoria perspektywy i jej zastosowanie w marketingu

Branding - wpadki marek na globalnym rynku

Augmented Reality w marketingu

Merchandising – optymalizacja ekspozycji w punkcie handlowym

Efekt utopionych kosztów (sunk cos effect) 

Strategia komunikacji marki

Content marketing 

Ocenianie ludzi – błędy, efekty, złudzenia

Gry dla marki

Dlaczego sprzedaż i marketing żyją jak pies z kotem?

Narzędzia e-marketingu lokalnego 

Oprogramowanie i logistyka w programach lojalnościowych 

Zachowania konsumenta w miejscu sprzedaży

Dlaczego warto się szkolić w firmie szkoleniowej

Konkursy, loterie, promocje sprzedażowe – zasady przygotowania

Typy strategii marketingowej

Korzyści z używania Google Analytics 4

SEO: optymalizacja strony internetowej - najważniejsze wskazówki