Strategie brandingowe. Zarządzanie marką & Consumer Insight

201724.08
Zamów
Szkolenie 2-dniowe: 24-25 sierpnia 2017
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
Strategie brandingowe. Zarządzanie marką & Consumer Insight
MIEJSCA SZKOLEŃ:
Atrium Centrum lub inna sala w centrum Warszawy. Godziny szkoleń: 10:00 - 17:00

✅ FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia.
Zapisy last minute - prośba o kontakt:
tel. 607 710 797, 530 502 000 lub szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Strategie brandingowe & Consumer Insight

Trener: DR KAROLINA JANISZEWSKA

“Bardzo szeroki zakres tematyczny przekazany w bardzo rzetelny sposób” Agnieszka Grzegorczyk, Ceramika Paradyż

“Ciekawa forma przekazywania informacji, otwarta forma komunikacji, doskonała możliwość wymiany doświadczeń/ informacji w ramach omawianego tematu” Monika Rożnowska, Bakalland

“Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajomością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny” Paweł Zarębski, Inteon Mobile Sp. z o.o.

1. Istota i strategiczne znaczenie marki

2. Wyznaczniki siły i wartości marki – case studies

3. Tożsamość marki vs wizerunek marki – case studies

  • Tożsamość marki – case study
  • Świadomość marki, wizerunek i lojalność wobec marki
  • Rebranding, repozycjonowanie i rozszerzanie marki
  • Modele budowania tożsamości marki: Bull’s eye, pryzmat Kapferera,
  • Określenia wartości i osobowości marki – zadanie dla uczestników szkolenia

4. Określenie przewagi konkurencyjnej

  • Analiza wartości marki
  • Analiza osobowości marki
    Zadanie dla uczestników szkolenia

5. Koncepcje wartości marki (brand equity):

  • Koncepcja Aakera: lojalność wobec marki, jakość, świadomość marki, skojarzenia z marką, a także patenty, znaki towarowe oraz relacje zachodzące w kanałach dystrybucji
  • Koncepcja Kellera – świadomość marki: rozpoznawanie marki oraz przywoływanie marki w pamięci
  • Porównanie obu koncepcji – case studies

6. Budowanie piramidy wartości marki

  • Brand DNA i Brand Code
  • piramida wartości marki
    Zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

7. Marketingowe narzędzia budowania strategii i wartości marki

  • Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie marki
  • Komunikacja marketingowa w budowie kapitału marki
    Zadanie dla uczestników (praca w grupach)

8. Perspektywa klienta w marketingu strategicznym

  • Zachowania nabywców w kontekście wyboru marki
  • Proces podejmowania decyzji o wyborze marki
  • Psychologia zachowań konsumentów: emocje, nastroje, potrzeby i pragnienia
    Zadania dla uczestników szkolenia

9. Consumer insights – case studies

  • Zrozumienie prawdziwych potrzeb klienta, a nie deklarowanych w opiniach.
  • Kim są nasi klienci?
  • Jakie są ich cele i aspiracje? Jakie mają nadzieje i co budzi ich obawy?
  • Jakiego typu problemy napotykają na co dzień?
  • Jakie mają priorytety? Jakie wyznają wartości?
  • Czego oczekują od produktu?Jakie rzeczywiste korzyści dla klientów ma dla nich produkt?
  • W jaki sposób i gdzie wykorzystują produkt
    Formułowanie consumer insight – zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

10. Rodzaje badań i analiz stosowanych podczas szukania Consumer Insight

  • Wywiady pogłębione
  • Badania etnograficzne - obserwacje postaw i zachowań konsumentów
  • Badania focusowe,
  • Badania mystery shopper (tajemniczy klient),
  • Analizy danych klienckich zgromadzonych przez firmę
    Ćwiczenia dla uczestników

11. Customer journey map – poznanie metody i jej zastosowanie

  • Punkty styku klient – firma
  • Motywacje i emocje klientów – czy kontynuują kontakt z firmą / marką i dlaczego?
  • Przeszkody na drodze klienta: np. wysoka cena? utrudniona reklamacja? Trudna w nawigacji strona www? Niejasny sposób kontaktu z firmą?
  • Case studies
    Przygotowanie customer journey map dla marki (praca w grupach)

11. Wnioski końcowe i podsumowanie szkolenia

Korzyści i umiejętności

  • zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight
  • poznanie i weryfikacja cech, które posiada marka lub produkt, a które szczególnie zaspokajają potrzeby klienta
  • zrozumienie, dlaczego klient wybiera daną markę / produkt / usługę,  jakie ma motywacje, przyzwyczajenia zakupowe, aspiracje czy pragnienia, które determinują jego postawę, działania, wybory
  • umiejętność identyfikacji elementów tożsamości marki i sposobów jej przełożenia na wizerunek marki
  • strategiczne i kreatywne wykorzystania instrumentów marketingowych budujących wartość marki
  • poznanie najważniejszych elementów psychologii zachowań konsumenckich

Metoda prowadzenia szkolenia

  • elementy warsztatu strategicznego, case studies
  • praca w grupach i dyskusja
  • zadania dla uczestników szkolenia, które poprzez doświadczenie uczą podstawowych zasad brandingu

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od daty zakończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
MIEJSCA SZKOLEŃ
Śródmieście
Warszawa

Nasze szkolenia organizujemy w centrum Warszawy, w czterech różnych lokalizacjach.

  • Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27 (nasza siedziba)
  • Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BUSINESSROOM, ul. Grójecka 1/3
  • Budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem.

MIEJSCA SZKOLEŃ
PLN

Formularz zgłoszeniowy

1590



Uczestnicy

Uczestnik 1

Dane zamawiającego

Dane do faktury

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH AKADEMII MARKETINGU ATRIUM

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Akademii Marketingu ATRIUM, której właścicielem jest ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD
Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park
S63 5DB Rotherham, Wielka Brytania
Company Number 9842530, NIP PL5263150610
jest wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl lub wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD potwierdza drogą mailową realizację szkolenia najpóźniej na 5 dni przed jego datą. Płatność za udział w szkoleniu należy uiścić na podstawie faktury pro forma przesłanej wraz z potwierdzeniem szkolenia na konto w ING Banku Śląskim o numerze: 25105010251000009030755996.
Po szkoleniu wystawiamy fakturę VAT. Na życzenie Klienta możliwe jest również opłacenie uczestnictwa w szkoleniu i wystawienie faktury VAT po realizacji szkolenia (bez konieczności opłacania pro formy).

OPCJA FIRST MINUTE
Zakup szkolenia w opcji FIRST MINUTE uprawnia do rabatu w wysokości 10% na szkolenie, gdy szkolenie zostanie opłacone najpóźniej na 30 dni przed terminem jego realizacji. Prosimy o kontakt w celu uzyskania faktury pro forma - szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od niej. W przypadku odwołania szkolenia, które zostało opłacone w opcji first minute klient może skorzystać ze szkolenia w terminie następnym lub otrzymać zwrot opłaty za szkolenie w ciągu 2 tygodnie od wyrażenia takiej prośby.

Warunki i zasady rezygnacji
Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. Jednak zamiast zgłoszonej osoby może wziąć udział w szkoleniu inny pracownik firmy lub można uczestniczyć w szkoleniu w kolejnym terminie. Powyższa oferta jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD z siedziba w Wielkiej Brytanii w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też do ich usunięcia z bazy.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody. Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

Podane ceny szkoleń są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.