Customer Experience Management

201723.10
Zamów
Szkolenie 2-dniowe: 23-24 października 2017
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
Customer Experience Management
MIEJSCA SZKOLEŃ:
Atrium Centrum lub inna sala w centrum Warszawy. Godziny szkoleń: 10:00 - 17:00

✅ FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia.
Zapisy last minute - prośba o kontakt:
tel. 607 710 797, 530 502 000 lub szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Customer Experience Management

Trener: DR WOJCIECH TRZEBIŃSKI

1. Budowanie i pielęgnowanie kultury klientocentrycznej

  • CEM w dzisiejszym zarządzaniu i gospodarce – czym jest, a czym nie jest?
  • Po czym poznać przyjazną klientowi kulturę w organizacji?
  • Co to jest ekosystem customer experience i dlaczego warto go zrozumieć?
  • Najlepsze praktyki w budowaniu i pielęgnowaniu kultury przyjaznej klientowi

2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza

  • Źródła VoC dla organizacji
  • Rodzaje informacji zwrotnej klientów
  • Poziomy pomiaru informacji zwrotnej klientów
  • Mapowanie punktów styku i podróży klientów
  • Kanały i techniki zbierania informacji zwrotnej klientów, feedback zamówiony vs niezamówiony
  • Jak uniknąć pułapek przy projektowaniu pomiaru informacji zwrotnej klientów
  • Narzędzia pomiarowe – najlepsze praktyki
  • Definiowanie i wykorzystywanie wskaźników satysfakcji i doświadczenia klientów
  • Analiza i raportowanie VoC w organizacji, systemy EFM

3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX?

  • Wartość klienta dla organizacji a customer experience
  • Jak oszacować Customer Experience ROI?

4. Jak ulepszać customer experience?

  • CX w systemach motywacyjnych
  • Wdrażanie ulepszeń strukturalnych
  • Czym jest closed feedback loop – i dlaczego jest takie ważne?

5. Budowanie strategii CEM

  • Strategie customer experience management
  • Customer experience management a strategia organizacji
  • Stopnie dojrzałości organizacji ze względu na customer experience management
  • Strategiczne podejście do implementacji customer experience management

Szkolenie przeznaczone dla:

  • menedżerów i pracowników firm, którzy dostrzegają potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów
  • menedżerów i pracowników działów customer experience, customer insight, satysfakcji klientów, jakości
  • menedżerów i specjalistów działów marketingu i badań marketingowych oraz trade marketingu, CRM i HR

Korzyści i umiejętności

  • uzyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności pozwalających na prowadzenie i nadzorowanie działań customer experience management w organizacji, a także – współpracę z dostawcami rozwiązań w zakresie customer experience
  • pozyskanie know-how wspomagającego wyróżnienie organizacji na rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej w otoczeniu zdominowanym przez jedynie fasadowe działania dotyczące satysfakcji i doświadczeń klientów
  • wszechstronna znajomość elementów customer experience management, obejmująca obok pomiaru doświadczeń klientów, także obszar kultury przyjaznej klientowi, stymulowania ulepszeń oraz strategii customer experience

Metoda prowadzenia szkolenia

  • prezentacja – wskazówki praktyczne, omówienie potrzebnych pojęć i najlepszych praktyk
  • case studies i dyskusje do każdego elementu customer experience management – praca i ćwiczenia w grupach

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od zakończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
MIEJSCA SZKOLEŃ
Śródmieście
Warszawa

Nasze szkolenia organizujemy w centrum Warszawy, w czterech różnych lokalizacjach.

  • Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27 (nasza siedziba)
  • Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BUSINESSROOM, ul. Grójecka 1/3
  • Budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem.

MIEJSCA SZKOLEŃ
PLN

Formularz zgłoszeniowy

1590



Uczestnicy

Uczestnik 1

Dane zamawiającego

Dane do faktury

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH AKADEMII MARKETINGU ATRIUM

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Akademii Marketingu ATRIUM, której właścicielem jest ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD
Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park
S63 5DB Rotherham, Wielka Brytania
Company Number 9842530, NIP PL5263150610
jest wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl lub wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD potwierdza drogą mailową realizację szkolenia najpóźniej na 5 dni przed jego datą. Płatność za udział w szkoleniu należy uiścić na podstawie faktury pro forma przesłanej wraz z potwierdzeniem szkolenia na konto w ING Banku Śląskim o numerze: 25105010251000009030755996.
Po szkoleniu wystawiamy fakturę VAT. Na życzenie Klienta możliwe jest również opłacenie uczestnictwa w szkoleniu i wystawienie faktury VAT po realizacji szkolenia (bez konieczności opłacania pro formy).

OPCJA FIRST MINUTE
Zakup szkolenia w opcji FIRST MINUTE uprawnia do rabatu w wysokości 10% na szkolenie, gdy szkolenie zostanie opłacone najpóźniej na 30 dni przed terminem jego realizacji. Prosimy o kontakt w celu uzyskania faktury pro forma - szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od niej. W przypadku odwołania szkolenia, które zostało opłacone w opcji first minute klient może skorzystać ze szkolenia w terminie następnym lub otrzymać zwrot opłaty za szkolenie w ciągu 2 tygodnie od wyrażenia takiej prośby.

Warunki i zasady rezygnacji
Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. Jednak zamiast zgłoszonej osoby może wziąć udział w szkoleniu inny pracownik firmy lub można uczestniczyć w szkoleniu w kolejnym terminie. Powyższa oferta jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD z siedziba w Wielkiej Brytanii w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też do ich usunięcia z bazy.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody. Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

Podane ceny szkoleń są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.