Podstawy nowoczesnego marketingu

201727.09
Zamów
Szkolenie 2-dniowe: 27-28 września 2017
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
Podstawy nowoczesnego marketingu
MIEJSCA SZKOLEŃ:
Atrium Centrum lub inna sala w centrum Warszawy. Godziny szkoleń: 10:00 - 17:00

✅ FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia.
Zapisy last minute - prośba o kontakt:
tel. 607 710 797, 530 502 000 lub szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Podstawy nowoczesnego marketingu

Trener: MICHAŁ DZIEKOŃSKI

1. Zadania współczesnego marketingu

  • Wprowadzająca gra szkoleniowa ilustrująca różne punkty widzenia na strategie marketingowe
  • Kim powinien być współczesny marketer – strategiem, technologiem, sprawnym organizatorem, kontrolerem, mistrzem komunikacji?
  • Role i zadania marketerów w zależności od sektora, wielkości i formy własności firmy oraz uwarunkowań rynkowych

Gra szkoleniowa przedstawiającej strategie marketingowe z różnych punktów widzenia. Dodatkowo sprawdzimy dzięki testowi ról w zespole marketingowych, jakie są naturalne predyspozycje i umiejętności uczestników.

2. Otoczenie marketingowe i zachowania klientów

  • Makrotoczenie i mikrootoczenie: firma, dostawcy, pośrednicy marketingowi, klienci, konkurenci, inne podmioty rynku + quiz: jak rprd
  • Modele zachowań nabywców – jak dzielimy klientów na rynku B2C a jak na rynku B2B (konkretne przykłady i modele)
  • Czynniki wpływające na zachowania nabywców – jak mierzyć wartość klientów (na przykładzie inspirującej strategicznej gry marketingowej)
  • Otoczenie i klienci (i zmiany ich zachowań) to elementy w największym stopniu wpływające na kształtowanie się strategii marketingowych.

1,5-godzinna gra symulacyjna.

3. Komunikacja i kampania marketingowa w praktyce

  • Specyfika i typy komunikacji marketingowej na różnych rynkach: FMCG, B2C, B2B oraz w zależności od sytuacji rynkowej, cyklu życia produktu – case study/dyskusja
  • Symulacyjna gra strategiczna z zakresu zarządzania strategią i komunikacją marketingową nowego produktu/usługi
  • Komunikacja marketingowa on-line i off-line – wzajemne powiązania
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w praktyce

4. Plany marketingowe w praktyce

  • Podstawy tworzenia planów marketingowych
  • Pozycjonowanie produktu na rynku
  • Analizy portfelowe (macierz McKinseya, profesjonalny cross-SWOT)
  • Wyznaczanie celów, ocena potencjału rynkowego
  • Wykorzystanie badań marketingowych w opracowywaniu strategii
  • Planowanie działań w macierzy produkt-rynek i tworzenie strategii marketingowych i metody budowania przewagi konkurencyjnej
  • Dobór narzędzi marketingowych do zaplanowanych działań

Dodatkową atrakcją dla uczestników warsztatów będzie otrzymanie narzędzi w Excelu i w Power Point do wykorzystania w codziennej pracy – metody realizacji analiz, prezentacje na spotkaniach biznesowych oraz przykłady briefów.

5. Taktyka działań marketingowych i marketing-mix

  • Elementy marketingu-mix: produkt, cena, promocja, dystrybucja
  • Zarządzanie produktami i usługami w praktyce – najważniejsze narzędzia
  • Zarządzanie ceną, badania i strategie cenowe
  • Działania dystrybucyjne i wsparcie sprzedaży
  • Zaplanowanie marketing-mix dla wybranego produktu: wybór produktu, ustalenie ceny, ustalenie budżetu oraz sposobu komunikacji, wybór kanałów dystrybucji – interaktywne case-study w formie symulacyjnej gry strategicznej

6. Kontrola efektów działań marketingowych

  • Marketingowa Karta Wyników
  • Wskaźniki marketingowe
  • Wskaźniki internetowe
  • Inne techniki oceny efektów działań marketingowych

7. Nowe media w marketingu i ich wykorzystanie

  • Marketing nowych mediów – omni-channel i wykorzystanie synergii mediów off-line i on-line
  • Klasyczna reklama czy/i pozycjonowanie w wyszukiwarkach/Ad Words – zasady budowy strategii
  • E-mail marketing, social media, content marketing, inbound marketing, mobile marketing – kiedy i w jakim zakresie stosować
  • Przyszłość narzędzi marketingowych – na które warto zwracać szczególną uwagę i jak budować nowoczesne strategie marketingowe

Szkolenie przeznaczone dla:

  • osób mało zaawansowanych, które rozpoczynają pracę w działach marketingu i pragną poznać w praktyce podstawowe narzędzia pracy marketerów
  • dla osób bez klasycznego wykształcenia marketingowego, które chcą pogłębić i uporządkować wiedzę o marketingu
  • specjalistów z działów sprzedaży, którzy chcą poznać główne działania marketingowe

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • zrozumienie roli marketingu w firmie w zależności od sektora I branży (B2B, B2C, FMCG, usługi i in.)
  • umiejętność wykorzystania  segmentacji i profilowania klientów
  • zrozumienie podstaw decyzji marketingowych i poznanie zachowań nabywców
  • poznanie elementów i działań związanych z marketing-mix
  • poznanie podstaw marketingowego planowania strategicznego

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od daty zakończenia szkolenia
  • lunch w restauracji lub w formie bufetu
  • catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
MIEJSCA SZKOLEŃ
Śródmieście
Warszawa

Nasze szkolenia organizujemy w centrum Warszawy, w czterech różnych lokalizacjach.

  • Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27 (nasza siedziba)
  • Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BUSINESSROOM, ul. Grójecka 1/3
  • Budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem.

MIEJSCA SZKOLEŃ
PLN

Formularz zgłoszeniowy

1590



Uczestnicy

Uczestnik 1

Dane zamawiającego

Dane do faktury

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH AKADEMII MARKETINGU ATRIUM

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Akademii Marketingu ATRIUM, której właścicielem jest ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD
Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park
S63 5DB Rotherham, Wielka Brytania
Company Number 9842530, NIP PL5263150610
jest wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl lub wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD potwierdza drogą mailową realizację szkolenia najpóźniej na 5 dni przed jego datą. Płatność za udział w szkoleniu należy uiścić na podstawie faktury pro forma przesłanej wraz z potwierdzeniem szkolenia na konto w ING Banku Śląskim o numerze: 25105010251000009030755996.
Po szkoleniu wystawiamy fakturę VAT. Na życzenie Klienta możliwe jest również opłacenie uczestnictwa w szkoleniu i wystawienie faktury VAT po realizacji szkolenia (bez konieczności opłacania pro formy).

OPCJA FIRST MINUTE
Zakup szkolenia w opcji FIRST MINUTE uprawnia do rabatu w wysokości 10% na szkolenie, gdy szkolenie zostanie opłacone najpóźniej na 30 dni przed terminem jego realizacji. Prosimy o kontakt w celu uzyskania faktury pro forma - szkolenia@szkoleniaatrium.pl

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od niej. W przypadku odwołania szkolenia, które zostało opłacone w opcji first minute klient może skorzystać ze szkolenia w terminie następnym lub otrzymać zwrot opłaty za szkolenie w ciągu 2 tygodnie od wyrażenia takiej prośby.

Warunki i zasady rezygnacji
Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. Jednak zamiast zgłoszonej osoby może wziąć udział w szkoleniu inny pracownik firmy lub można uczestniczyć w szkoleniu w kolejnym terminie. Powyższa oferta jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD z siedziba w Wielkiej Brytanii w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też do ich usunięcia z bazy.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody. Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

Podane ceny szkoleń są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.