Termin szkolenia
2024-06-14 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 14 CZERWCA

KORZYŚCI

  • Zrozumienie najważniejszych koncepcji związanych z sztuczną inteligencją oraz aktualnych trendów rynkowych
  • Poznanie różnych zastosowań sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze klienta, aby efektywnie wykorzystanie różne narzędzi w praktyce zawodowej
  • Nabycie umiejętności pracy z różnymi modelami AI, takimi jak chatboty czy systemy automatyzacji, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych i obsługi klienta
  • Poznanie konkretnych narzędzi i platform AI, co pozwoli uczestnikom na bezpośrednie zastosowanie zdobytej wiedzy w swojej pracy
  • Poznanie najlepszych narzędzi, praktyczne wskazówki i rozwiązania, aby pracować sprawniej i efektywniej

DLA KOGO?

Grupa docelowa tego szkolenia obejmuje profesjonalistów z działów, sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy. Zarówno osoby z doświadczeniem w tych obszarach, jak i początkujący, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, znajdą wartościowe informacje i umiejętności na tym szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA

Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

4. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI

  • ChatGPT (OpenAI)
  • Gemini (Google)
  • Copilot (Microsoft)

5. Zastosowania AI w Sprzedaży

  • Generowanie treści ofert sprzedażowych
  • Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami AI

6. Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez AI

  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe
  • Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
  • Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
  • Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji

7. W jaki sposób AI wspomaga automatyzację sprzedaży?

  • Przykłady zastosowania AI w automatyzacji działań sprzedażowych
  • Wyjaśnienie roli AI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
  • Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
  • Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
  • Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych

Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela

8. Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez AI

  • Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej

9. Rola AI w sprzedaży - podsumowanie

  • Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania AI w procesach handlowych
  • Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu AI
  • Praktyczne przykłady narzędzi i systemów AI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą AI

10. Aspekty prawne

  • Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
  • Studia przypadków (case studies)

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.