Termin szkolenia
2024-11-08 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 8 listopada
KORZYŚCI
- Poznanie aktualnych trendów rynkowych i możliwości zastosowania AI w działach sprzedaży i obsługi klienta
- Nabycie umiejętności pracy z różnymi asystentami AI - zwiększenia efektywności działań sprzedażowych i obsługi klienta
- Poznanie konkretnych narzędzi i platform AI - do wykorzystania w codziennej pracy
- Konkretne wskazówki i rozwiązania, aby usprawnić procesy sprzedaży i obsługi klienta
DLA KOGO?
- Pracownicy z działów, sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy.
- Zarówno osoby z doświadczeniem w tych obszarach, jak i początkujący, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, znajdą wartościowe informacje i umiejętności na tym szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA
Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta
1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
- Czym jest AI?
- Podstawowe definicje i trendy rynkowe
2. Podstawy działania AI
- Trenowanie AI. Źródła danych
- Ograniczenia i zagrożenia w AI
3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta
- Automatyczne kupowanie reklamy
- Dynamiczne ustalanie ceny
- Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
- Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
- Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
- Analiza wyników badań rynkowych
- Prognozowanie sprzedaży
Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI
4. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI
- ChatGPT (OpenAI)
- Gemini (Google)
- Copilot (Microsoft)
5. Zastosowania AI w Sprzedaży
- Generowanie treści ofert sprzedażowych
- Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych
Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami AI
6. Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez AI
- Podstawowe definicje i trendy rynkowe
- Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
- Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
- Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji
7. W jaki sposób AI wspomaga automatyzację sprzedaży?
- Przykłady zastosowania AI w automatyzacji działań sprzedażowych
- Wyjaśnienie roli AI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
- Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
- Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
- Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych
Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela
8. Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez AI
- Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta
Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej
9. Rola AI w sprzedaży - podsumowanie
- Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania AI w procesach handlowych
- Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu AI
- Praktyczne przykłady narzędzi i systemów AI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta
Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą AI
10. Aspekty prawne
- Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
- Studia przypadków (case studies)
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.