Termin szkolenia
2024-11-08 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 8 listopada

KORZYŚCI

  • Poznanie aktualnych trendów rynkowych i możliwości zastosowania AI w działach sprzedaży i obsługi klienta
  • Nabycie umiejętności pracy z różnymi asystentami AI - zwiększenia efektywności działań sprzedażowych i obsługi klienta
  • Poznanie konkretnych narzędzi i platform AI - do wykorzystania w codziennej pracy
  • Konkretne wskazówki i rozwiązania, aby usprawnić procesy sprzedaży i obsługi klienta

DLA KOGO?

  • Pracownicy z działów, sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy.
  • Zarówno osoby z doświadczeniem w tych obszarach, jak i początkujący, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, znajdą wartościowe informacje i umiejętności na tym szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA

Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

4. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI

  • ChatGPT (OpenAI)
  • Gemini (Google)
  • Copilot (Microsoft)

5. Zastosowania AI w Sprzedaży

  • Generowanie treści ofert sprzedażowych
  • Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami AI

6. Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez AI

  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe
  • Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
  • Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
  • Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji

7. W jaki sposób AI wspomaga automatyzację sprzedaży?

  • Przykłady zastosowania AI w automatyzacji działań sprzedażowych
  • Wyjaśnienie roli AI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
  • Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
  • Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
  • Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych

Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela

8. Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez AI

  • Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej

9. Rola AI w sprzedaży - podsumowanie

  • Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania AI w procesach handlowych
  • Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu AI
  • Praktyczne przykłady narzędzi i systemów AI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą AI

10. Aspekty prawne

  • Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
  • Studia przypadków (case studies)

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.