Jak używać AI (Artificial Intelligence) w content marketingu
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
Celem szkolenia jest:
- wprowadzenie uczestników w świat sztucznej inteligencji i wykorzystania jej w tworzeniu i optymalizacji treści
- poznanie możliwości AI w content marketingu i w biznesie
- zapoznanie uczestników z różnymi technologami AI, aby zwiększyć innowacyjność, konkurencyjność i efektywność działań marketingowych
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (AI)
- Definicja i historia i zastosowanie AI
- Zastosowania AI w działaniach biznesowych i marketingu - korzyści i wyzwania
2. Praktyczne zastosowanie AI
- Analiza danych, gromadzenie wiedzy, szybkie uczenie się
- Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych
- Personalizacja usług
3. AI w strategii content marketingowej
- Narzędzia, które pozwolą Ci lepiej analizować dane
- Klastry tematyczne a pozycjonowanie
- Analiza SEO z wykorzystaniem AI
4. AI w tworzeniu treści
- Prompty — najważniejsza kompetencja w nowoczesnym marketingu treści?
- Generowanie tekstu: GPT i inne modele językowe
- Tworzenie grafik: DALL-E, VQ-VAE i inne modele
- Omówienie przypadków zastosowania
- Ćwiczenie praktyczne: generowanie tekstów i grafik z wykorzystaniem AI
5. AI w dystrybucji treści
- Przegląd dostępnych narzędzi, platfor (jak Chat GPT, Jasper i inne) oraz sposoby ich wykorzystania
- Rekomendacje
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Termin szkolenia
2023-06-19 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.