Jak używać AI (Artificial Intelligence) w content marketingu

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Celem szkolenia jest:

  • wprowadzenie uczestników w świat sztucznej inteligencji i wykorzystania jej w tworzeniu i optymalizacji treści
  • poznanie możliwości AI w content marketingu i w biznesie
  • zapoznanie uczestników z różnymi technologami AI, aby zwiększyć innowacyjność, konkurencyjność i efektywność działań marketingowych
     

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (AI)

  • Definicja i historia i zastosowanie AI
  • Zastosowania AI w działaniach biznesowych i marketingu - korzyści i wyzwania

2. Praktyczne zastosowanie AI 

  • Analiza danych, gromadzenie wiedzy, szybkie uczenie się
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych
  • Personalizacja usług

3. AI w strategii content marketingowej

  • Narzędzia, które pozwolą Ci lepiej analizować dane
  • Klastry tematyczne a pozycjonowanie
  • Analiza SEO z wykorzystaniem AI

4. AI w tworzeniu treści

  • Prompty — najważniejsza kompetencja w nowoczesnym marketingu treści?
  • Generowanie tekstu: GPT i inne modele językowe
  • Tworzenie grafik: DALL-E, VQ-VAE i inne modele
  • Omówienie przypadków zastosowania
  • Ćwiczenie praktyczne: generowanie tekstów i grafik z wykorzystaniem AI

5. AI w dystrybucji treści

  • Przegląd dostępnych narzędzi, platfor (jak Chat GPT, Jasper i inne) oraz sposoby ich wykorzystania
  • Rekomendacje 

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2023-06-19 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.