Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Program szkolenia

1. Organiczne i płatne kampanie na Facebooku i Instagramie

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Do czego służy Meta Business Suite, a do czego Facebook Ads Menedżer? Różnice.
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

2. Zalożenie Menadżer Reklam firmy na Facebooku

  • Poprawna konfiguracja menedżera firmy
  • Jak dodać stronę firmową do menedżera firmy?
  • Dodawanie dostępów do zasobów w menedżerze firmy
  • Konta reklamowe i wprowadzenie metody płatności

3. Facebook Ads Manager - działania

  • Działania marketingowe możesz wdrażać z poziomu aplikacji Facebook Ads lub z poziomu strony na Facebooku.
  • Co oferuje menedżer reklam?
  • Jak tworzyć reklamy na Instagramie z poziomu Facebooka
  • Menedżer reklam i wybór odpowiedniego celu kampanii
  • Poziom zestawu reklam obsługiwanych z konta reklamowego
  • Konto reklamowe Facebook i poziom reklamy
  • Konta reklamowe i dostęp do nich z poziomu menedżera firmy, czyli Business Managera

4. Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2023-03-07 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.