E-marketing: Firma w internecie - wykorzystaj narzędzia Google i znajdź więcej klientów

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

TERMIN: 7-8 grudnia, Online

PROGRAM SZKOLENIA

1. Które kanały marketingowe będą najlepsze dla Twojej firmy?

  • Przegląd różnych kanałów marketingowych
  • Najważniejsze narzędzia w marketingu internetowym

2. Najważniejsze trendy w digital marketingu

  • Ślepota reklamowa – jak jej zaradzić? Adaptacja branży
  • Smartfonizacja i multiscreening
  • Big Data, automatyzacja działań
  • Sztuczna Inteligencja / AI
  • Social Media i Influencerzy
  • Trendy społeczne: CSR/PSR

2. Planowanie i strategia działań w marketingu internetowym

  • Jakie są Twoje cele marketingowe?
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Wybór odpowiednich narzędzi digital marketingu
  • Tworzenie strategicznego planu działań
    Definiowanie odbiorców oferty
    Persona
    Generacje
    Grupy docelowe
    Segmentacja
  • Ćwiczenie: segmentacja potencjalnych klientów, tworzenie persony

3. Optymalizacja strony www pod kątem użytkownika

  • Dlaczego user experience (doświadczenie użytkownika) jest tak ważne
  • Badanie i analiza zachowań użytkowników na stronie internetowej
  • Doskonalenie nawigacji i struktury strony
  • Optymalizacja prędkości ładowania strony
  • Atrakcyjne i responsywne projekty stron www 

Ćwiczenie: analiza stron uczestników szkolenia

4. SEO - jak uzyskać wysokie pozycje w rankingu wyszukiwarki

  • Wprowadzenie do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO)
  • Ewolucja algorytmów Google. BERT, SMITH
  • Praca na witrynie i poza witryną
  • Pozyskiwanie linków. Podstawy Inbound Marketingu
  • Znaczenie domeny internetowej
  • Optymalizacja merytoryczna – praca nad treściami witryny
  • Wybór odpowiednich słów kluczowych - jakich narzędzi użyć

Ćwiczenie: audyt stron uczestników szkolenia i znalezienie najlepszych fraz SEO

5. Google Ads w wersji podstawowej

  • Przegląd platformy reklamowej Google Ads
  • Tworzenie efektywnych kampanii reklamowych
  • Wybór odpowiednich typów reklam
  • Zarządzanie budżetem reklamowym
  • Analiza i optymalizacja wyników reklamowych

Ćwiczenie: tworzenie podstawowej kampanii reklamowej w Google Ads

6. Firma w Google Maps - jak stworzyć dobry profil

  • Znaczenie obecności firmy w Google Maps
  • Tworzenie i optymalizacja profilu firmy w Google Moja Firma
  • Zarządzanie recenzjami i ocenami
  • Promowanie lokalnej obecności firmy na mapach

Ćwiczenie: tworzenie optymalnego profilu firmy w Google Maps

7. Analiza działań marketingowych z użyciem Google Analytics

  • Wprowadzenie do narzędzia analitycznego Google Analytics
  • Konfiguracja konta i śledzenie statystyk strony internetowej
  • Analiza danych dotyczących ruchu na stronie, zachowań użytkowników i konwersji
  • Tworzenie podstawowych raportów i wykorzystywanie danych do optymalizacji działań marketingowych

Ćwiczenie: analiza i sprawdzenie statystyk Twojej strony internetowej

Termin szkolenia
2023-12-07 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Szkolenie In-Company? Zapytaj o ofertę
Trener
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.