E-marketing: Firma w internecie - wykorzystaj narzędzia Google i znajdź więcej klientów
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
TERMIN: 7-8 grudnia, Online
PROGRAM SZKOLENIA
1. Które kanały marketingowe będą najlepsze dla Twojej firmy?
- Przegląd różnych kanałów marketingowych
- Najważniejsze narzędzia w marketingu internetowym
2. Najważniejsze trendy w digital marketingu
- Ślepota reklamowa – jak jej zaradzić? Adaptacja branży
- Smartfonizacja i multiscreening
- Big Data, automatyzacja działań
- Sztuczna Inteligencja / AI
- Social Media i Influencerzy
- Trendy społeczne: CSR/PSR
2. Planowanie i strategia działań w marketingu internetowym
- Jakie są Twoje cele marketingowe?
- Analiza rynku i konkurencji
- Wybór odpowiednich narzędzi digital marketingu
- Tworzenie strategicznego planu działań
Definiowanie odbiorców oferty
Persona
Generacje
Grupy docelowe
Segmentacja - Ćwiczenie: segmentacja potencjalnych klientów, tworzenie persony
3. Optymalizacja strony www pod kątem użytkownika
- Dlaczego user experience (doświadczenie użytkownika) jest tak ważne
- Badanie i analiza zachowań użytkowników na stronie internetowej
- Doskonalenie nawigacji i struktury strony
- Optymalizacja prędkości ładowania strony
- Atrakcyjne i responsywne projekty stron www
Ćwiczenie: analiza stron uczestników szkolenia
4. SEO - jak uzyskać wysokie pozycje w rankingu wyszukiwarki
- Wprowadzenie do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO)
- Ewolucja algorytmów Google. BERT, SMITH
- Praca na witrynie i poza witryną
- Pozyskiwanie linków. Podstawy Inbound Marketingu
- Znaczenie domeny internetowej
- Optymalizacja merytoryczna – praca nad treściami witryny
- Wybór odpowiednich słów kluczowych - jakich narzędzi użyć
Ćwiczenie: audyt stron uczestników szkolenia i znalezienie najlepszych fraz SEO
5. Google Ads w wersji podstawowej
- Przegląd platformy reklamowej Google Ads
- Tworzenie efektywnych kampanii reklamowych
- Wybór odpowiednich typów reklam
- Zarządzanie budżetem reklamowym
- Analiza i optymalizacja wyników reklamowych
Ćwiczenie: tworzenie podstawowej kampanii reklamowej w Google Ads
6. Firma w Google Maps - jak stworzyć dobry profil
- Znaczenie obecności firmy w Google Maps
- Tworzenie i optymalizacja profilu firmy w Google Moja Firma
- Zarządzanie recenzjami i ocenami
- Promowanie lokalnej obecności firmy na mapach
Ćwiczenie: tworzenie optymalnego profilu firmy w Google Maps
7. Analiza działań marketingowych z użyciem Google Analytics
- Wprowadzenie do narzędzia analitycznego Google Analytics
- Konfiguracja konta i śledzenie statystyk strony internetowej
- Analiza danych dotyczących ruchu na stronie, zachowań użytkowników i konwersji
- Tworzenie podstawowych raportów i wykorzystywanie danych do optymalizacji działań marketingowych
Ćwiczenie: analiza i sprawdzenie statystyk Twojej strony internetowej
Termin szkolenia
2023-12-07 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.