Termin szkolenia
2024-10-01 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), Wordpressa oraz projekty doradcze.

SZKOLENIE ONLINE, 1 października

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

WAŻNE:

Trener zapewni konto testowe do Wordpressa, na którym będą prowadzone ćwiczenia.
Przed szkoleniem trener prześle login i hasło do Wordpressa na potrzeby szkolenia.

Efekty szkolenia:

  • Nauczysz się zarządzać stronami w WordPressie
  • Opanujesz obsługę i edycję WordPress - dodawać teksty, tytuły, linki i grafikę na stronie
  • Poznasz najważniejsze zagadnie techniczne związane z konfiguracją i strukturą strony
  • Nauczysz się, jak dodać tagi SEO do strony, aby zadbać o jej pozycjonowanie
  • Po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie samodzielnie wprowadzać zmiany, aktualizacje i rozwijać stronę, zamiast polegać na zewnętrznych specjalistach.

I jeszcze więcej:

  • Oszędność czasu: zamiast samodzielnej nauki poprzez próbę i błąd, szkolenie skupi się na kluczowych aspektach i pomoże Ci unikać typowych problemów, które mogą być frustrujące dla początkujących użytkowników.
  • Zdobyte umiejętności związane z WordPressem mogą być bardzo wartościowe, zarówno w środowisku zawodowym, jak i podczas pracy na własny rachunek.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Podstawy Wordpressa

  • Jak zainstalować WordPress na serwerze hostingowym?
  • Terminologia: posty, strony, wpisy oraz inne typy treści
  • Jak zarządzać kontami użytkowników w WordPress?
  • Jak tworzyć role i dostosowywać uprawnienia

Moduł 2: Motywy Wordpressa

  • Gdzie znaleźć odpowiedni motyw Wordpressa?
  • Jak wybrać motyw w Wordpressie?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze motywu?
  • Jakie są uwarunkowania prawne przy zakupie motywu?
  • Jak dodawać widgety do motywu?

Moduł 3: Wtyczki Wordpressa

  • Czy jest wtyczka (plugin) do Wordpressa?
  • Gdzie szukać wtyczek?
  • Jak zainstalować wtyczkę?
  • Jakie są najpopularniejsze wtyczki?
  • Co robić, gdy plugin spowoduje błąd na stronie?

Moduł 4. Praktyczne zadania w Wordpressie

  • Stworzenie wpisu blogowego
  • Stworzenie strony informacyjnej
  • Stworzenie kategorii
  • Stworzenie menu nawigacyjnego
  • Dodanie grafiki

Moduł 5: Dodatki specjalne

  • Instalacja certyfikatu bezpieczeństwa SSL
  • Konfiguracja Google Analytics
  • Pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego (SEO)
  • Jak stworzyć i dodać formularz kontaktowy?
  • Jak badać szybkość ładowania się serwisu internetowego?

ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW

 

Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), Wordpressa oraz projekty doradcze.