Specjalista Wordpressa: tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi w Wordpressie

SZKOLENIE ONLINE:

  • Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
    (Otwierasz link w przeglądarce na laptopie, tablecie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja.
    Link prześlemy Ci na 7 dni przed szkoleniem w e-mailu organizacyjnym)
  • Rozsądna wielkość grupy: 7-14 osób, co pozwala trenerowi skoncentrować się również na Twoich indywidualnych potrzebach
  • Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami, przewidziane przerwy
  • Termin: 13 lutego 2024
  • Praktyczny warsztat z mnóstwem ćwiczeń przeznaczony dla osób początkujących i niezaawansowanych.

OFERTA 

KUP VOUCHER SZKOLENIOWY TERAZ,  PRZYJDŹ NA SZKOLENIE W 2024

 

Efekty szkolenia:

  • Nauczysz się tworzyć strony www i nimi zarządzać używając WordPressa, najbardziej popularnego CMS (Content Management System)
  • Opanujesz obsługę i edycję WordPress - dodawać teksty, tytuły, linki i grafikę na stronie
  • Poznasz najważniejsze zagadnie techniczne związane z konfiguracją i strukturą strony
  • Nauczysz się, jak dodać tagi SEO do strony, aby zadbać o jej pozycjonowanie
  • Po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie samodzielnie wprowadzać zmiany, aktualizacje i rozwijać stronę, zamiast polegać na zewnętrznych specjalistach.

I jeszcze więcej:

  • Oszędność czasu: zamiast samodzielnej nauki poprzez próbę i błąd, szkolenie skupi się na kluczowych aspektach i pomoże Ci unikać typowych problemów, które mogą być frustrujące dla początkujących użytkowników.
  • Zdobyte umiejętności związane z WordPressem mogą być bardzo wartościowe, zarówno w środowisku zawodowym, jak i podczas pracy na własny rachunek.

Dla kogo?

Szkolenie z WordPressa to wartościowa inwestycją:

  • dla osób, które chcą pracować jako webmasterzy, projektanci stron internetowych, content menedżerowie, freelancerzy, specjaliści marketingu lub właściciele małych firm oraz dla blogerów

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1: Podstawy Wordpressa

  • Co to jest System Zarządzania Treścią?
  • Jak zainstalować WordPress na serwerze hostingowym?
  • Terminologia: posty, strony, wpisy oraz inne typy treści
  • Jak zarządzać kontami użytkowników w WordPress?
  • Jak tworzyć role i dostosowywać uprawnienia

Moduł 2: Motywy Wordpressa

  • Gdzie znaleźć odpowiedni motyw Wordpressa?
  • Jak wybrać motyw w Wordpressie?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze motywu?
  • Jakie są uwarunkowania prawne przy zakupie motywu?
  • Jak dodawać widgety do motywu?

Moduł 3: Wtyczki Wordpressa

  • Czy jest wtyczka (plugin) do Wordpressa?
  • Gdzie szukać wtyczek?
  • Jak zainstalować wtyczkę?
  • Jakie są najpopularniejsze wtyczki?
  • Co robić, gdy plugin spowoduje błąd na stronie?

Moduł 4. Praktyczne zadania w Wordpressie

  • Stworzenie wpisu blogowego
  • Stworzenie strony informacyjnej
  • Stworzenie kategorii
  • Stworzenie menu nawigacyjnego
  • Dodanie grafiki

Moduł 5: Dodatki specjalne

  • Instalacja certyfikatu bezpieczeństwa SSL
  • Konfiguracja Google Analytics
  • Pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego (SEO)
  • Jak stworzyć i dodać formularz kontaktowy?
  • Jak badać szybkość ładowania się serwisu internetowego?

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2024-02-13 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
790 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. Na 5 dni przed szkoleniem otrzymasz mailem link, klikasz i dołączasz do szkolenia
REJESTRACJA I RABATY
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz zapłacić przed lub po szkoleniu. RABATY: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 osób - 10%
KOLEJNA DATA SZKOLENIA?
Każde szkolenie powtarzamy cyklicznie co ok. 3 miesiące. Zapytaj o kolejną datę: 530 502 000, kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Szkolenie In-Company? Zapytaj o ofertę
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Absolwent e-administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz administracji publicznej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Head of Digital Marketing & eCommerce, który zarządzał kilkoma zespołami Digital & eCommerce w ponad 150 projektach internetowych oraz startupach technologicznych. Realizuje kampanie w modelu efektywnościowym (Performance Marketing 360°) na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji rządowej na budżetach marketingowych. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars - zajął 3. miejsce w kategorii najszybciej rosnących w Google sklepów online w Polsce. Biegle posługuje się Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, Firebase, GetResponse, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, TradeWatch, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT. Zrealizował kilkaset godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na polskim rynku oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w Marketingu Online największym firmom w Polsce: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Candy, Whirlpool, Electrolux, Siemens, Amica, Miele, LG, Sharp, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska. Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.