Podstawy Wordpressa - zarządzanie stroną www

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób. Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących i niezaawansowanych.

Efekty szkolenia:

  • Nauczysz się tworzyć strony www i nimi zarządzać oraz modyfikować
  • Opanujesz obsługę i edycję WordPress - dodawać teksty, tytuły, linki i grafikę na stronie
  • Poznasz najważniejsze zagadnie techniczne związane z konfiguracją i strukturą strony
  • Nauczysz się, jak dodać tagi SEO do strony, aby zadbać o jej pozycjonowanie

PROGRAM SZKOLENIA 2022

1. Dlaczego warto używać WordPressa?

  • Czym jest WordPress i dlaczego jest tak popularnym CMS?
  • Czym jest baza mySQL?
  • Czym są szablony / motywy?
  • Czym są wtyczki / pluginy?
  • Instalowanie WordPressa z szablonem graficznym - krok po kroku +  dobre praktyki

2. Kokpit WordPressa - podstawy obsługi, instalacja i konfiguracja

  • Różnice między wpisem a (pod)stroną 
  • Wybór oraz instalacja zewnętrznego motywu
  • Zarządzanie wtyczkami / pluginami
  • Użytkownicy – uprawnienia i edycja
  • Ustawienia główne strony

3. Zarządzanie stroną www

  • Edycja szablonu / motywu – gdzie i jak to zrobić?
  • Tworzenie menu strony www
  • Tworzenie struktury strony o podstron typu: oferta, o nas, kontakt
  • Tworzenie formularzy kontaktowych
  • Praca z mediami: dodawanie grafik, wideo, linków
  • Ćwiczenie: Samodzielne dodanie wpisów lub strony
  • Dodawanie zdjęć i galerii zdjęć oraz filmów do wpisów i stron. 
  • Optymalizacja zdjęć i grafik pod kątem pozycjonowania (SEO)
  • Jak łatwo stworzyć podstawowe pozycjonowanie SEO - najważniejsze tagi, budowa tytułów, śródtytułów

Ćwiczenia: edycja szablonu, dodawanie wpisów, grafiki

4. Newsletter i potrzebne wtyczki w Wordpresie

  • Newsletter, czyli połączenie z Mailchimpem
  • Sklep oparty na Wordpressie – podstawy
  • Wtyczki i widgety ułatwiające życie na Wordpressie
  • Jak przyspieszyć działanie strony?

Ćwiczenie: dodawanie wtyczek, widgetów

5. Bezpieczeństwo strony www w Wordpressie

  • Jak zabezpieczyć stronę przed włamaniami?
  • Co to jest certyfikat SSL i jak zainstalować go na stronie?
  • Jak zabezpieczyć stronę przed SPAMem w komentarzach?

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2022-07-26 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.